|
7kfum
Gæst
|
|
Min nye signatur. Inspireret af Cube   Super fed baggrund! Jeg synes dog ikke så meget om skriften da den ikke passer ind 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Nice  Super fed baggrund! Jeg synes dog ikke så meget om skriften da den ikke passer ind  Tak begge to. Jeg kunne ikke helt finde en flot font, der samtidig er enkel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Tak begge to. Jeg kunne ikke helt finde en flot font, der samtidig er enkel  Prøvede du inde på dafonts.com og så videre.? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Min nye signatur. Inspireret af Cube   Hvordan laver du det, med at bogstaverne vender ''på hovedet'' ?(Mangler lige det rette ord) ? Ellers er det ganske nydeligt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Super fed baggrund! Jeg synes dog ikke så meget om skriften da den ikke passer ind  Der må jeg sige jeg er uenig. I min mening passer den flot ind i "flowet". Den er både solid og flydende på samme tid, hvis det kan forklares sådan. En kursiv ville slet ikke passe og en fed bold ville bestemt heller ikke være det rigtig valg. Den du har valgt er klassisk stil og passer fint. Men det jo kun min mening :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Hvordan laver du det, med at bogstaverne vender ''på hovedet'' ?(Mangler lige det rette ord) ?
Spejlvendt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Prøvede du inde på dafonts.com og så videre.?  Ja. Kunne ikke finde nogen passende, og syntes den nuværende er okey  Hvordan laver du det, med at bogstaverne vender ''på hovedet'' ?(Mangler lige det rette ord) ?
Ellers er det ganske nydeligt!
Du kopier alt på det layer hvor du har teksten (Ctrl+A), og laver et nyt billed. Her indsætter du teksten (Ctrl+V). Så går du op i Image > Rotate Canvas > Flip Cancas Horizontal. Så kopier du din nye tekst, og indsætter den lige under den gamle. Gå derefter ind i Blending Optons og nedsæt Opacity til 20-30%. Håber du forstod  Der må jeg sige jeg er uenig. I min mening passer den flot ind i "flowet". Den er både solid og flydende på samme tid, hvis det kan forklares sådan. En kursiv ville slet ikke passe og en fed bold ville bestemt heller ikke være det rigtig valg. Den du har valgt er klassisk stil og passer fint.
Men det jo kun min mening :/
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Du kopier alt på det layer hvor du har teksten (Ctrl+A), og laver et nyt billed. Her indsætter du teksten (Ctrl+V). Så går du op i Image > Rotate Canvas > Flip Cancas Horizontal. Så kopier du din nye tekst, og indsætter den lige under den gamle. Gå derefter ind i Blending Optons og nedsæt Opacity til 20-30%. Håber du forstod  Tak! Det skal lige leges lidt med !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Du kopier alt på det layer hvor du har teksten (Ctrl+A), og laver et nyt billed. Her indsætter du teksten (Ctrl+V). Så går du op i Image > Rotate Canvas > Flip Cancas Horizontal. Så kopier du din nye tekst, og indsætter den lige under den gamle. Gå derefter ind i Blending Optons og nedsæt Opacity til 20-30%. Håber du forstod  Ups mente "Flip Canvas Vertical" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Har leget lidt  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
En lille paint-publisher kreation fra mig  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cannaVar0
|
|
En lille paint-publisher kreation fra mig   Utrolig dårlig kvalitet. Teksten er ikke køn ligner meget dit nuværrende signatur
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
 Kan ikke få det til at virke helt men det er ikke meningen at det hvide skal være der... Hvad gik galt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prejler