|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Mit desktop   Det er klattet.. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Ja, jeg spildte da jeg lavede det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Nok noget af det mest simple, men spørger alligevel. Hvordan laver man stjernen i midten og stregen til venstre?  Mener stjernen er en brush  Men den er i PS fra starten af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Okaay tak  Hvordan finder man de brushes? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cawersk
|
|
Jeg har også en Messi klar. Den ser sådan ud   Du bliver vildere og vildere! Din baggrund er så vildt flot, og farverne passer næsten perfekt til Messi renderet. Det eneste ville være at Messi måske godt kunne være blendet en smule mere ind i baggrunden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Har lige siddet og leget lidt:  Tryk på billedet for fuld størrelse. Hvad synes I?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Findes der et sted, hvor man kan hente klublogoer der er klippet ud? Så man ikke selv behøver det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja hvis du henter eurologos her på sitet er de klippet ud  Man kan bruge grafiken til andet end at putte det i sit spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Findes der et sted, hvor man kan hente klublogoer der er klippet ud? Så man ikke selv behøver det.  Bare brug magic wand toolet så er det ingen sag at klippe logoer ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Ja hvis du henter eurologos her på sitet er de klippet ud  Man kan bruge grafiken til andet end at putte det i sit spil  Nå ja for dælen. D'OH!  Takker.. Bare brug magic wand toolet så er det ingen sag at klippe logoer ud.
Tror jeg foretrækker overstående løsning. Ellers tak. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Lige et hurtigt spørgsmål:
Når man har hentet en brush / font, hvor skal det så ligges henne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Lige et hurtigt spørgsmål:
Når man har hentet en brush / font, hvor skal det så ligges henne?
Det er lige meget. Du får den in d i ps, ved at trykke edit- preset manager
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|