|
El Kun
|
|
Okay.. kan ikke lige finde det!
Nogle der evt. gider finde det til mig?
Søg på www.good-tutorials.com  Jeg ved der er nogle derinde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
 Her er min nye med Hr. Gerrard Må gerne blive taget  [img width=350 height=105]http://www.freeimageparking.com/files/2irjyzaiwy4yzjmmkxmj.png[/img] Godt billed, men det er lidt for lyserødt i baggrunden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
Ja tak men problemet er at jeg ikke ved hvad jeg skal søge på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 05 Feb 2007, 19:44 af El Kun »
|
|
|
|
|
|
|
AGF
|
|
TAK!!!
Ikke for at være træls men nogle der ved hvilke / hvilket program der skal bruges til at konvetere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Football Factory  Paolo Maldini 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Feb 2007, 18:46 af DelPiero »
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Lavede lige hurtigt en stor sig med Denzel Washington, en af mine favoritskuespillere:  Klik for fuld størrelse. Hvad synes i?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Hejsa!
Er det muligt jeg kan lokke nogen til at lave en ny signatur til min Gretna blog?
Hvis ja, så må der gerne oppe i venstre hjørne står 2. Sæson og så skal der ellers bare så Mission Overlevelse! der på. Ellers er der fri kreativitet til den som vil lave signaturen til mig.
På forhånd tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Lavede lige hurtigt en stor sig med Denzel Washington, en af mine favoritskuespillere:  Klik for fuld størrelse. Hvad synes i? Dårligt klippet ud... Men ellers er den fin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Football Factory  FUCK THAT I KNOW WHAT I WILL DO, TOTTENHAM AWAY ? LOVE IT ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Hejsa!
Er det muligt jeg kan lokke nogen til at lave en ny signatur til min Gretna blog?
Hvis ja, så må der gerne oppe i venstre hjørne står 2. Sæson og så skal der ellers bare så Mission Overlevelse! der på. Ellers er der fri kreativitet til den som vil lave signaturen til mig.
På forhånd tak!
Vil godt prøve 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu
|
|
Vil godt prøve  Super! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Super!  Håber du kan bruge det..   [img width=325 height=110]http://img77.imageshack.us/img77/3972/gretnajb3.png[/img]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Dårligt klippet ud... Men ellers er den fin
Jeg har faktisk sørget for at klippe den så præcist ud som muligt. Det er dog muligt at den i forvejen var lidt skidt klippet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|