|
Don Abramovich
|
|
Hvad siger i forresten til mit nye sig:  Den er overdrevet fed ! Rigtig godt lavet den måde du har fået spilleren blandet med Brushes'ne  btw: Er det blevet moderne at skrive Champ ?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Feb 2007, 18:58 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Den er overdrevet fed ! Rigtig godt lavet den måde du har fået spilleren blandet med Brushes'ne btw: Er det blevet moderne at skrive Champ ?Ja Don Vito. Det er bare dig der er pokkers umoderne  Nej ikke hvad jeg ved af. Jeg siger det ihvertfald ikke.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Ja Don Vito. Det er bare dig der er pokkers umoderne  Nej ikke hvad jeg ved af. Jeg siger det ihvertfald ikke..  tsk tsk... Jeg er Hippie så for mig er det moderne at være umoderne ! Ironi kan være anvent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
tsk tsk... Jeg er Hippie så for mig er det moderne at være umoderne ! Ironi kan være anventDOLPH: AAAARGH DU LIGNER EN HIPPIE ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Det du sku' blevet god til det der... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Noget jeg lige lagde mærke til: De mørke striber i midten som gemmer sig bad videon -. Burde de ikke være sådan at de går igennem hvert sit hjørne? Det ser lidt "ulige" ud. Håber det ga' NOGEN som helst form for mening 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hmm.. Jo, men så skal jeg også have det andet til at passe  Prøver lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Sådan!  ..og med det vil jeg sige godnat! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Var det bedre AlexSN? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Var det bedre AlexSN?  Nu den perfekt Gosser 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Flot signatur med bevægelse og det hele Gosser, dog savner jeg lidt et navn. Ved godt pladsen er trang, men jeg selv måtte tænke i over 1 (!) minut, før jeg fandt ud af at det er Higuain... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|