|
7kfum
Gæst
|
|
Tak for målene  I kan jo evt. lave nogen med babes eller bold  Det er jo ikke et konkret ønske eller idé kom med noget konkret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Babes er ikke lige mig idag.... Men jeg vil lave noget med fusball, men ved ikke med hvem  Iøvrigt synnes jeg baggrunden på din sig er flot lavet... Hvad synes du om min?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Jo jo Z43, ikke dårlig smag Bøh!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
hmm... Jeg kan godt få dem i 110...  DON VITO  Hmm... Iøvrigt synnes jeg baggrunden på din sig er flot lavet... Hvad synes du om min?
Grafisk er den godt lavet  Men kan ikke lide farverne  Men tak tak da ! hilsen Don ABRAMOVICH !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Jeg bryder mig ikke om grafik hvor der er så meget hvidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Grafisk er den godt lavet  Men kan ikke lide farverne  Men tak tak da ! hilsen Don ABRAMOVICH ! Don Vito? Hvad for nogen farver kan du li'?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Jeg håber du er klar til lidt ris og ros  Jeg synes at de brushes du har brugt skulle have været under Henry og Arsenal logoet. Prøv find en lidt mere klar tekst, både til din "underskrift" og til der hvor der står Henry striker. Men jeg synes helt klart du er blevet meget bedre siden sidst  Tak, som jeg har skrevet tidligere, jeg elsker ris, og ka godt li ros 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Den var lidt tynd den der Thisted.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Jo jo Z43, ikke dårlig smag Bøh!Jeg ved det godt  Dit er heller ikke værst  7kfum : Det er skam en ide. Men det er jo op til dig selv  Don A. : Er du syg?  .. Lav evt. nogen med kommende stjernespillere 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Don Vito? Hvad for nogen farver kan du li'?
Pas på eller jeg sender min hær, af alt for dyre spillere efter dig.. Og hvis det ikke går, så kommer den sindsyge General Mourinho med... ! Men den med Casillas er den hvor jeg ikke kan li' farverne  Don A. : Er du syg?  .. Lav evt. nogen med kommende stjernespillere  Tak Er ikke syg men keder mig  (Kedsomhed burde være en sygdom) Men kan skam godt li' babes ! Bare ikke så fedt når ens mor sidder ved siden af.... btw: Siger man ikke at kloge børn keder sig ?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Feb 2007, 15:03 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Din nye sig Don Vito...  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg ved det godt  Dit er heller ikke værst  7kfum : Det er skam en ide. Men det er jo op til dig selv  Don A. : Er du syg?  .. Lav evt. nogen med kommende stjernespillere  Prøv at søg på Don Vito på google, det kan være du får en idé med en af de første billeder... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Pas på eller jeg sender min hær, af alt for dyre spillere efter dig.. Og hvis det ikke går, så kommer den sindsyge General Mourinho med... !
Jeg tror at General Mourinho skyder dig før mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|