|
Don Abramovich
|
|
Det må du finde på.. Har ikke noget specielt på hjernen..  Okay.. engelsk eller dansk ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
Okay.. engelsk eller dansk ?
Engelsk, men dansk er også okay.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Engelsk, men dansk er også okay..  Okay.. Mangler kun teksten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Så skal vi da også have en Med Kira Eggerrs. The best of Denmark  Du skal være velkommen til at lave sådan en 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
Okay.. Mangler kun teksten  Det lyder godt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
 Håber du kan lide det  Sæt der her rund om : [img width=310 height=100] [img] EDIT: Indlæg # 700 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Feb 2007, 18:49 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
Cawersk
|
|
Så lige Buffon, da det jo er den næste i Signatur konkurrencen   DAMN!! Den er godt nok fed, nice mand. Må jeg ikke bruge den som signatur?:p Baggrunden er overdrevet fed, og kan godt lide variationen i den. Wow 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niels1711
|
|
[center][img width=310 height=100]http://www.freeimageparking.com/files/wdm3htyzitz5mwznqu0y.png[/img][/center]  Håber du kan lide det  Det kan jeg helt sikkert. Hvis jeg selv havde lavet det ville det havde været forfærdeligt grimt.. Tak mange gange 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det var så lidt  Glemte jeg skulle ha lavet DOn Abramovich på ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Er der ikke nogen der vil kommentere dem ?   Synes ikke baggrunden passer med resten af billedet, ellers ser det egentlig fint ud.. Teksten passer dog måske ikke rigtig ind, noget andet hvis det var ham i Milan trøje. Er det ikke Riquelme på billedet?? For så passer den jo ikke helt på Wonderkids 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Er der ikke nogen der vil kommentere dem ?  Det behøver ikke at være hearts. In ouer heart: I er en samlet flok fans hvor han er i jeres hjerte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det behøver ikke at være hearts. In ouer heart: I er en samlet flok fans hvor han er i jeres hjerte.
Okay  Synes ikke baggrunden passer med resten af billedet, ellers ser det egentlig fint ud.. Teksten passer dog måske ikke rigtig ind, noget andet hvis det var ham i Milan trøje. Er det ikke Riquelme på billedet?? For så passer den jo ikke helt på Wonderkids  Jo, Det er Riquelme  Men tog ham med fordi han har jo været ''wonderkid'' han slog dog ikke igennem men det har han da gjort nu !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Jo, Det er Riquelme  Men tog ham med fordi han har jo været ''wonderkid'' han slog dog ikke igennem men det har han da gjort nu ! Når man er over de 22 er man da ikke wonderkid mere. Og når han først slår igennem i en alder omkring 25 år, så er der ikke så meget wonderkid over det imo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
 Det er det. Thisted FC. Bedre kunne jeg ikke gøre det på denne korte tid.  [img]http://img476.imageshack.us/img476/4599/wallpaperqo2.jpg[/img] Taaark, hvilke nogen brushes bruger du ?... Ku du evt. poste et link ?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|