|
El Kun
|
|
Så har jeg også lavet et med Kun  tjek min sig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Fernando "El Nino" Torres 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Så har jeg også lavet et med Kun  tjek min sig.  synes billederne er lidt for utydelige, og så er målene da vidst for store til en signatur?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
kan ikke rigtig finde nogle store skarpe billeder med ham men hvis du gør det må du meget gerne putte det ind istedet Edit: http://www.kun-aguero.com.ar/2007/g-jugando.phpher er nogle fede i mellem dem må du også meget gerne vælge i mellem der er højreklik kode på, ved godt man kan prt scr, og ligge det i paint osv. Men så meget gider jeg ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
hvis du højre klikker en 5-10 gange hurtigt kan man godt gemme det ned på sin pc
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
|
|
Pronk
Gæst
|
|
Heey ,.. Er der ikke en der kan lave en Liverpool vs bayern Munchen , skal bruge det til min stil . På forhånd mange tak . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Hey, jeg sidder oppe ved skolen og mangler et wallpaper til min opgave i emneugen og så vil jeg høre om i k lave et mega fedt wallpaper med AS Roma Inter FC Juventus FC AC Milan og Italiens flag  Håber i ku lave det inde for en halv time til en hel... MVH Luca Og Johannes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Mit seneste værk ^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Lad være med at skriv to indlæg sådan der  Synes Kaka ser utrolig mærkelig ud, på det billede!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Lad være med at skriv to indlæg sådan der  Synes Kaka ser utrolig mærkelig ud, på det billede! Det skulle komme fra dig? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
 Det er det. Thisted FC. Bedre kunne jeg ikke gøre det på denne korte tid.  [img]http://img476.imageshack.us/img476/4599/wallpaperqo2.jpg[/img]
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Feb 2007, 11:42 af 7kfum »
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
 Det er det. Thisted FC. Bedre kunne jeg ikke gøre det på denne korte tid.  synes da den er mega niice....? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Tak. Jeg er ikke selv tilfreds med den men det er godt andre er det... Skal jeg poste det Wallpaper jeg bruger selv? Det minder ret meget om det der, men det har intet med fodbold at gøre... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|