|
Nibali
|
|
Vil gerne kigge på den her lidt senere, men skal lige en tur ud i verden om lidt, når den måske i dag  lyder godt
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Du for linket da den fucker op ?: Agüero..Til dig fra mig 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jan 2007, 21:27 af »ThistedFc »
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Du for linket da den fucker op ?: Agüero..Til dig fra mig  Den virkede ellers første gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Den virkede ellers første gang  HVAD ?!... Men hvad siger i ellers til den ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Den er ganske fin for et første forsøg men ellers er der ikke det store hurlumhej om den  Fonten synes jeg ikke rigtig passer ind men alle skal jo forsøge sig frem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Den er ganske fin for et første forsøg men ellers er der ikke det store hurlumhej om den  Fonten synes jeg ikke rigtig passer ind men alle skal jo forsøge sig frem  Okay tak for risen og rosen , det ka jeg bruge til noget !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
HVAD ?!... Men hvad siger i ellers til den ?
fin men jeg synes der er for meget bagrund og for lidt billed af ham men alt i alt fint mange tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
fin men jeg synes der er for meget bagrund og for lidt billed af ham
men alt i alt fint mange tak
Jeg vil da også lige prøve at se på et i morgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Sergio "El Kun" Agüero  målene er 350 x 105
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jan 2007, 22:31 af John Spurs »
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
jeg skal bare være på tværs men kunne i ikke bruge det her billedet så ville jeg blive rigtig glad  klik på det for rigtig størselse og undskyld jeg er så meget på tværs for de er ellers rigtige fede
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
jeg skal bare være på tværs men kunne i ikke bruge det her billedet så ville jeg blive rigtig glad  klik på det for rigtig størselse og undskyld jeg er så meget på tværs for de er ellers rigtige fede Det er en smule lille, det billede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
jeg skal bare være på tværs men kunne i ikke bruge det her billedet så ville jeg blive rigtig glad  klik på det for rigtig størselse og undskyld jeg er så meget på tværs for de er ellers rigtige fede det er alt for lille efter min mening, men kan da godt være der er nogen der vil lave med det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
det er alt for lille efter min mening, men kan da godt være der er nogen der vil lave med det  kan ikke rigtig finde nogle store skarpe billeder med ham men hvis du gør det må du meget gerne putte det ind istedet Edit: http://www.kun-aguero.com.ar/2007/g-jugando.phpher er nogle fede i mellem dem må du også meget gerne vælge i mellem
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jan 2007, 23:02 af pelen »
|
|
|
|
|
|