|
Don Abramovich
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 30 Jan 2007, 19:09 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Den er rigtig fin for et første forsøg!  Dog kan jeg ikke rigtig se hvad baggrunden har med Henry at gøre  Og lidt langsom? Billedet er ernormt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Den er rigtig fin for et første forsøg!  Dog kan jeg ikke rigtig se hvad baggrunden har med Henry at gøre  Og lidt langsom? Billedet er ernormt!  Det ved jeg Men hvordan får man det mindre !?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Det ved jeg Men hvordan får man det mindre !? Altså størrelses mæssigt? Så kunne du jo bare gøre dimensioner mindre når du starter et nyt lærred i Photoshop. Men mener du fil-størrelses mæssigt ved jeg det ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Altså størrelses mæssigt? Så kunne du jo bare gøre dimensioner mindre når du starter et nyt lærred i Photoshop. Men mener du fil-størrelses mæssigt ved jeg det ikke  Altså det var meningen det skulle være et wallaper...  Men tak, det med bagrunder var egenligt bare fordi jeg sad og legede med brushes og så fik jeg lyst til at putte Henry oven i! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freddiem
|
|
Måske du skulle gemme det i jpg i stedet for png. Det vil nok hjælpe lidt på det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det ved jeg Men hvordan får man det mindre !? Image -> Image size Så skal der ændres på pixel'sene. Det gør jeg i hvert fald  Billedet/WP'et er flot, når nu det er debuten 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Image -> Image size Så skal der ændres på pixel'sene. Det gør jeg i hvert fald  Billedet/WP'et er flot, når nu det er debuten  Men bliver WP'en så ikke mindre ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Lidt kedelig synes jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Lidt kedelig synes jeg.
Der skulle også bare mit navn på  vis det er mig du hentyder til ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Men bliver WP'en så ikke mindre ?
Jo, hvis du skriver lavere tal, end dem, som står der nu. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jo, hvis du skriver lavere tal, end dem, som står der nu.  Men så er det jo noget rod ! Så kan man jo ikke bruge den til WP ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Min signatur  Hvilken fonnt bruger du? Den er fed? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Men så er det jo noget rod ! Så kan man jo ikke bruge den til WP !  Jeg kan godt med mine, jeg har lavet 2 stk. hidtil  Målene hos mig er ca. 1024 x 768 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|