|
|
|
N17
|
|
Tryk for fuld størrelse  Kom meget gerne med ris og ros!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
JS: Det der er smukt! Virkelig! En af de fedeste i tråden so far
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Tryk for fuld størrelse  Kom meget gerne med ris og ros! Den er rigtig flot  Personligt ville jeg dog foretrække at have spilleren i den "rigtige" farve, og så kan man ikke se det "John Spurs" så godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Tryk for fuld størrelse  Kom meget gerne med ris og ros! Kreativt og rigtig flot. Dog lige lovlig meget farvelade til min smag ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
mit nyeste skud på stammen! hvad synes I? Er der ingen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Tryk for fuld størrelse  Kom meget gerne med ris og ros! den er anderledes end alle andres, jeg kan personlog ikke lide Drogbafarven, men flot ellers! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Er der ingen  Jo da! Den er ganske fin. Eneste ting jeg lige vil kommentere, er at jeg synes teksten er lidt for højt placeret, men det kan godt være det bare er mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cawersk
|
|
Tryk for fuld størrelse  Kom meget gerne med ris og ros! Meget farverig, måske lidt for meget efter min mening. Men flot lavet og fede brushes:) Så stor ros Dog sysn jeg at der står Drobga? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Dog sysn jeg at der står Drobga?  Loool, godt set 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Nu er Danmark i kvartfinalen ved VM - Derfor vil jeg spørge om der ikke var en som kunne have lyst til at lave et signatur med det danske herrelandshold i håndbold.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Nu er Danmark i kvartfinalen ved VM - Derfor vil jeg spørge om der ikke var en som kunne have lyst til at lave et signatur med det danske herrelandshold i håndbold.?
Jo det vil jeg gå igang med nu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Meget farverig, måske lidt for meget efter min mening. Men flot lavet og fede brushes:) Så stor ros Dog sysn jeg at der står Drobga?  Hehe - det kan du da vidst have ret i, nå man kan ikke lære det hele på en gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Der er en på side 1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|