|
SLEORT
|
|
Det ser lidt mystisk ud, at der er små grå firkanter inde i bogstaverne. Synes de der grå felter skal glattes mere ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Prøv at bytte rundt på rækkefølgen, det kan være den er lagt bagved noget andet! hvis du forstår?
Skulle teksten være bagved det andet?
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Så er jeg klar med mit første billed, hvori der indgår en fodboldspiller. Det er Peter Løvenkrands jeg har valgt:  Klik på billedet for fuld størrelse; Hvad synes I om det  Fedt billed. Men du kunne godt havde valgt ham i en schalke trøje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Fedt billed. Men du kunne godt havde valgt ham i en schalke trøje  Skulle lige til og skrive det samme...  Men ellers rigtig flot billede.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Skulle lige til og skrive det samme...  Men ellers rigtig flot billede..  Ja - det er sgu godt lavet... Men ærgeligt med teksten, at der står Loevenkrands og ikke Løvenkrands 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
 Feel free to use  [center][img width=326 height=106]http://imageshack.dk/imagesfree/lpd32545.png[/img][/center]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Heeej . Er der ikke en der vil være sød at lave et med AB/Christian Andersen
- Er ikke helt tilfreds med mit , her
Andreas
Ingen der liiqe kan hjælpe . ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
 Feel free to use  [center][img width=326 height=106]http://imageshack.dk/imagesfree/lpd32545.png[/img][/center] Den er rigtig flot Gosser. Den vil jeg snuppe til en anden hjemmeside 
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Ingen der liiqe kan hjælpe . ?  JEg har sagt at jeg HAR lavet en update til dig hvis du kigger lidt tilbage.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
håber stadig at en venlig sjæl vil sprede glæde med at lave en OB til mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
JEg har sagt at jeg HAR lavet en update til dig hvis du kigger lidt tilbage..  Bryder mig bare ikke om det .... Det er for kedeligt . Ingen efekter ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Skulle teksten være bagved det andet?
Når du laver et billede arbejder du i layers (lag). Det layer som er øverst, er også øverst på tegningen. Hvis du har skrevet noget og det ikke kommer frem skal det bare rykkes opad. Et lille billede til at illustrere: 
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Jeg vil da gerne prøve...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Men hvad skal det bruges til? Nogen specielle spillere på? Stadionet på? Træner på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Den er rigtig flot Gosser. Den vil jeg snuppe til en anden hjemmeside  Mange tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|