home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vis dit grafik(blandet)
0 Brugere og 61 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 894 Udprint
Forfatter Emne: Vis dit grafik(blandet)  (Læst 1371664 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Vis dit grafik(blandet)
« Svar #210: 16 Jan 2007, 21:45 »

Det må så være mig, der er nærtagende, for jeg er selvfølgelig nødt til at kommentere denne, som i bund og grund må bunde i misundelse over, at den ene af plakatens to spillere (Ronaldo) pt. er verdens bedste fodboldspiller. At Ronaldo tuder af og til (det har Fabregas også gjort, skal der ikke også laves banner med ham?), og at Rooney er tudegrim, har intet at gøre med deres evner, som både Spurs og Arsenal godt kunne bruge.

Ja, selvfølgelig har det intet med deres spil at gøre, jeg ønsker hverken Rooney eller C Ronaldo i Arsenal. Det er gemen lav drillehumor, som jeg ved at I falder pladask for, og det er jo det som bare gør det endnu sjovere Wink Jeg ved godt at du ikke tager det så seriøst U-S, nu kender du mig jo rimelig godt efterhånden, men reaktionen på IRC fra SirToby (samt hans signatur) og msn beskeden fra DelPiero satte prikken over i'et. Det gjorde min særprægede joke endnu sjovere Wink

(det har Fabregas også gjort, skal der ikke også laves banner med ham?),

Jeg fremhæver lige denne, eftersom du åbenbart ikke har set den signatur som SirToby fik lavet Smiley Det med Fabregas var ikke ment som en joke, men var en hyldest med teksten fra en fansang som man synger på stadionet. SirToby fik derefter lavet en personlig trash signatur mod Fabulous Fabregas, hvor der var billede af at han "tuder", samt teksten "Roy Keane - The nightmare of Fabregas". Den signatur som du hentyder til, fik jeg lavet fordi jeg tænkte at det kunne være skægt at synke ned på det niveau, og få en slags "battle" i gang. Men undskyld at jeg sårede dine følelser Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #211: 16 Jan 2007, 21:46 »

LAge kan du ikk lave en med Chelsea til mig hvor der er et billeder som der skifter ??

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #212: 16 Jan 2007, 21:48 »

Det er mig der har lavet den:P Efter Thisteds ordre Peace

arr my bad.

Godt lavet Lage !  Wink

Vinokourov
Manager

« Svar #213: 16 Jan 2007, 21:48 »

LAge kan du ikk lave en med Chelsea til mig hvor der er et billeder som der skifter ??
Et Chelsea som skifter fra din nuværende OB? OK

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #214: 16 Jan 2007, 21:49 »

Et Chelsea som skifter fra din nuværende OB? OK

Ja det er fint ...

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #215: 16 Jan 2007, 21:50 »

Ja, selvfølgelig har det intet med deres spil at gøre, jeg ønsker hverken Rooney eller C Ronaldo i Arsenal. Det er gemen lav drillehumor, som jeg ved at I falder pladask for, og det er jo det som bare gør det endnu sjovere Wink Jeg ved godt at du ikke tager det så seriøst U-S, nu kender du mig jo rimelig godt efterhånden, men reaktionen på IRC fra SirToby (samt hans signatur) og msn beskeden fra DelPiero satte prikken over i'et. Det gjorde min særprægede joke endnu sjovere Wink

Jeg fremhæver lige denne, eftersom du åbenbart ikke har set den signatur som SirToby fik lavet Smiley Det med Fabregas var ikke ment som en joke, men var en hyldest med teksten fra en fansang som man synger på stadionet. SirToby fik derefter lavet en personlig trash signatur mod Fabulous Fabregas, hvor der var billede af at han "tuder", samt teksten "Roy Keane - The nightmare of Fabregas". Den signatur som du hentyder til, fik jeg lavet fordi jeg tænkte at det kunne være skægt at synke ned på det niveau, og få en slags "battle" i gang. Men undskyld at jeg sårede dine følelser Wink

Hmm ligesom om at der er ved at blive varmet op til på søndag Rullende Øjne

Det var bare det jeg lige ville sige.

Måske vi så kunne gøre plads til den flotte grafik der bliver lavet. Om man kan lide det heller ej skulle man måske holde for sig selv eller noget Smiley

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #216: 16 Jan 2007, 21:53 »

Hmm ligesom om at der er ved at blive varmet op til på søndag Rullende Øjne

Det var bare det jeg lige ville sige.

Måske vi så kunne gøre plads til den flotte grafik der bliver lavet. Om man kan lide det heller ej skulle man måske holde for sig selv eller noget Smiley

C`MON ARSENAL !

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #217: 16 Jan 2007, 21:53 »

Det er netop det der var det gode ved det. Vi fik lavet nogle fremragende grafiske signatures af John Spurs, som man kun kan tage hatten af for. Om de så er ubrugelige og fornærmende er en mindre ulempe Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager

« Svar #218: 16 Jan 2007, 22:03 »

Lige en BIF signatur.. Ok ved godt de ikke når dem i år, men igang er jagten Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #219: 16 Jan 2007, 22:07 »

Ja, undskyld. At poste grafik er vel snart off-topic...  Cool

Haha, Ja ser sådan ud  Shockeret

Møller
Gæst

« Svar #220: 16 Jan 2007, 22:08 »

John : Den er super fed, værsgo BIF fans take it or leave it Peace

Gosser
Manager

« Svar #221: 16 Jan 2007, 22:08 »

Til alle jer C. Ronaldo elskere <3

Vinokourov
Manager

« Svar #222: 16 Jan 2007, 22:09 »

Kode:
[center][img width=325 height=110]http://img486.imageshack.us/img486/1329/obchebz7.gif[/img][/center]

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #223: 16 Jan 2007, 22:12 »

Kode:
[center][img width=325 height=110]http://img486.imageshack.us/img486/1329/obchebz7.gif[/img][/center]

Ser rigtig godt ud ... mange tak for det ...  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #224: 16 Jan 2007, 22:19 »

Så der en med the man himself Vinnie Jones

« Seneste Redigering: 16 Jan 2007, 22:22 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 894 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010