home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  God fornuftig økonomi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: God fornuftig økonomi  (Læst 2619 gange)
ArneBabz
Ynglingespiller

God fornuftig økonomi
« : 14 Jan 2007, 20:14 »

Hey. Er jeg den eneste der synes det er ret svært at få en klubs økonomi til at løbe fornuftigt rundt? Nu er jeg Liverpool lige pt, og jeg mister penge, hver gang det er den 1., da det er den helt store lønningsdag. Jeg har en balance på 10 millioner DKK ca, og mister 20 mille når det er den 1.

Jeg har spillet med Liverpool før, og det er sjældent, næsten umuligt, at få en amerikansk eller japansk klub, som giver en flotte merchandise penge.

Er det virkelig igennem spillersalg, og slutningen af sæsonen man skal tjene sine penge på? Er der ingen andre hints eller fifs, til at få ens økonomi i plus hele vejen igennem sæsonen ?  Andre undrende brugere må også meget gerne stille spørgsmål angående emnet.

På forhånd tak.

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

søgaard
Gæst

Sv: God fornuftig økonomi
« Svar #1: 14 Jan 2007, 20:18 »

Jeg har ikk svært ved at få det hele til og løbe rundt..Smiley har ca. 20 mio. i overskud hver måned...Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Jan 2007, 20:18 »

Jeg har nogen gange det samme problem. Prøv at kigge på dit reservehold. Der er måske nogen gamle stjerner som stadig får en høj løn. Hvis der er det, kan du prøve at sælge dem, eller foreslå en "mutual termination"...

Veni, vidi, vici

søgaard
Gæst

« Svar #3: 14 Jan 2007, 20:22 »

Jeg har nogen gange det samme problem. Prøv at kigge på dit reservehold. Der er måske nogen gamle stjerner som stadig får en høj løn. Hvis der er det, kan du prøve at sælge dem, eller foreslå en "mutual termination"...
Bedst og sælge dem..Smiley for hvis du vil ophæve deres kontrakt.. så skal de have nogle mio. hvilket godt kan blive dyrt..Smiley også selv om det er gensidig opsigelse..Smiley så skal de altid have penge for at ophæve deres kontrakt.Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #4: 14 Jan 2007, 20:25 »

Bedst og sælge dem..Smiley for hvis du vil ophæve deres kontrakt.. så skal de have nogle mio. hvilket godt kan blive dyrt..Smiley også selv om det er gensidig opsigelse..Smiley så skal de altid have penge for at ophæve deres kontrakt.Smiley
Ja, det er bedst at sælge. Hvis der kan findes en køber....  Wink

Veni, vidi, vici

SmokinJoe
Gæst

« Svar #5: 14 Jan 2007, 20:28 »

Har aldrig problemer med at holde overskudet.

Du må bare sørge for at lønningerne ikke er for sindsyge.

Efter en sæson har du et nogenlunde overblik over hvor mange penge du kan tillade dig at bruge.

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #6: 14 Jan 2007, 20:29 »

Jeg har fået hele 1. holdstruppen næsten 100 000 ned i løn.

@Søgaard, vil du dele med os andre hvad du har gjort for at få 20 mille i overskud hver måned? Tak for svarene so far...

søgaard
Gæst

« Svar #7: 14 Jan 2007, 20:32 »

Aner det ikk...Smiley Men tit når en spiller skal have forlæget sin kontrakt,  så går jeg lidt ned i forhold til hvad de forventer..Smiley tit accepterer de..Smiley eller ved jeg det ikk helt..Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #8: 14 Jan 2007, 20:34 »

Ja, det er bedst at sælge. Hvis der kan findes en køber....  Wink
I et spil med Valencia var jeg nødt til og give mange spillere væk gratis fordi de bar fyldte på 2. holdet, og tog en stor bid af lønbudgettet hver måned..

Dusty78DK
Manager

« Svar #9: 14 Jan 2007, 20:35 »

Hey. Er jeg den eneste der synes det er ret svært at få en klubs økonomi til at løbe fornuftigt rundt? Nu er jeg Liverpool lige pt, og jeg mister penge, hver gang det er den 1., da det er den helt store lønningsdag. Jeg har en balance på 10 millioner DKK ca, og mister 20 mille når det er den 1.

Jeg har spillet med Liverpool før, og det er sjældent, næsten umuligt, at få en amerikansk eller japansk klub, som giver en flotte merchandise penge.

Er det virkelig igennem spillersalg, og slutningen af sæsonen man skal tjene sine penge på? Er der ingen andre hints eller fifs, til at få ens økonomi i plus hele vejen igennem sæsonen ?  Andre undrende brugere må også meget gerne stille spørgsmål angående emnet.

På forhånd tak.

Jeg tror at en af problemerne er de mange bonusordninger. Jeg har lavet lidt hovedregning på det og så vidt jeg kan se kan en 4-0 sejr hurtigt koste 10.000 til 20.000 overn i den almindelige løn på grund af bonus til mål, assists og "rent mål".

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #10: 14 Jan 2007, 20:35 »

Okay. Det har vel også meget at gøre med hvilket hold man er. Men synes det er udnerligt jeg ikke kan have en stabil og godt kørende økonomi i en klub som Liverpool, som ingen lån eller gæld har.

SmokinJoe
Gæst

« Svar #11: 14 Jan 2007, 20:36 »

Aner det ikk...Smiley Men tit når en spiller skal have forlæget sin kontrakt,  så går jeg lidt ned i forhold til hvad de forventer..Smiley tit accepterer de..Smiley eller ved jeg det ikk helt..Smiley

Hvor meget tjener du om måneden på merchandise?

søgaard
Gæst

« Svar #12: 14 Jan 2007, 20:38 »

kigger lige..Opstemt

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #13: 14 Jan 2007, 20:39 »

søgaard
Gæst

« Svar #14: 14 Jan 2007, 20:46 »

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010