home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  MetroSTARS-MLS- Det Amerikanske Eventyr
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: MetroSTARS-MLS- Det Amerikanske Eventyr  (Læst 1499 gange)
don202
Gæst

MetroSTARS-MLS- Det Amerikanske Eventyr
« : 14 Jan 2007, 14:34 »

Database: Stor
Spiller fra lande: Spanien, DK, Sverige, osv.
Ligaer: Kun MLS
For mål med spillet: At vende Metrostars fra at være et middel hold til at blive kongen af US and A;).
Hold: MetroStars

Spillere
GK:
Zack Wells: En ganske ok keeper. Hverken kanon eller dårlig.23 år god i luften og 1 imod 1 dueller.
Tony Meola: Tony er klubbens alderspræsident sammen med Djorkaeff. 35 år og med 101 landskampe for USA. Har ikke rigtig det store talent, og er blevet lidt for langsom i det. Han vil nok være back up lige pt.
Michael Ueltschey: Ikke så meget at sige til ham, han er klubbens 3 målmand, og vil nok aldrig nærme sig 2 posten. Han er simpelthen ikke god nok.

FORSVAR:
Ryan Suarez (DC): 27 år solid tackler, en af de bedste man har i midter forsvaret.
Carlos Mendes (D C): En smule yngre end Ryan Suarez, og besidder skam nogen fine evner. (Tackle, luftspil osv).
Tim Ward (D RLC, DM): Klubbens talent. Blot 17 år gammel.
Tim Regan(D RC): Back up..3-4 valg 
Danilo (D RC): 18-årig arbejdshest, som er et kæmpe talent nede i forsvaret. Desværre er han lejet. Ham vil jeg prøve at få permanent
Chris Leitch (D RC): Stabil, ganske ok spiller. Kæmper imod Danilo om pladsen.
Jeff Agoos (D LC): Endnu ældre end Meola. 36 år gammel, og har masser af rutine, dog er hans dage så småt talte.Jeff Parke (D RLC): Skal tage over for Agoo på venstre kanten.

Resten (midtbane):
Daniel Garipe (DM)
Michael Bradley (DM, M RC)
Youri Djorkaeff (AM RLC)
Eddie Gaven (AM RC, F C)
Mark Lisi (AM RLC)
Eric Quill (AM L)
Amado Guevara (AM C)
Mike Magee (AM/F C

Resten Angrebet:
Sergio Alejandro Galván Rey (ST)
Ante Razov (ST)
Abbe Ibrahim (St)

Dansk Manager Til MetroStars.

Korte kommentar fra Manageren ved pressemødet:
Det er et ganske spændende hold som har brug for lidt hjælp hist og pist. Jeg vil gerne bringe et par forsvars spillere til klubben, samt en ekstra målmand. En ny højre og venstrekant, samt en boksspiller. Lidt over det hele kort sagt.

Opdates, kommer ved hver 5 kamp..

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

Sv: MetroSTARS-MLS- Det Amerikanske Eventyr
« Svar #1: 14 Jan 2007, 14:36 »

lidt rodet start, men dejligt med et hold fra USA

molle
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Jan 2007, 14:40 »

Det var nok en underlig skrifttype.. det ligner den fra Notesbloggen i windows... =)

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 14 Jan 2007, 14:54 »

don202, manden der aldrig har skrevet et normalt indlæg. Dermed menes at han aldrig bare skriver en almindelig kommentar, for det eneste jeg har set til ham er blog indlæg, og de er allesammen i hans egne blogs.
Din blog med DC United, så glæder mig til at se hva der sker i Metrostars. Måske du kan få Tim Howard ilbage. Rullende Øjne

Soccerpop
Gæst

« Svar #4: 14 Jan 2007, 15:00 »

Så har jeg lige læst dons 40 indlæg i gennem, go ud af de 40 han har skrevet, er kun tre af dem ikke updates i hans blog. De sidste tre er skrevet i hans egne blog. (dog ikke som updates)

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 14 Jan 2007, 15:23 »

spændende d r ikke en liga man hører ret meget om i danmark

Læs min blog Randers FC

don202
Gæst

« Svar #6: 14 Jan 2007, 16:58 »

Så har jeg lige læst dons 40 indlæg i gennem, go ud af de 40 han har skrevet, er kun tre af dem ikke updates i hans blog. De sidste tre er skrevet i hans egne blog. (dog ikke som updates)

noget galt i det soccerpop?

don202
Gæst

« Svar #7: 14 Jan 2007, 17:09 »

MetroStars Henter Nye Spillere ind

New York Metrostars kunne idag præsentere hele 5 nye spillere til truppen. Den nye træner havde lagt vægt på at det defensive skulle opgraderes, og at midtbanen skulle have nogen fremtids spillere. En angiber blev også hentet ind som skal fungere som kommende starter for metroStars. Han blev blandt andet hentet ind hos rivalen DC United.

De 5 Indkøb:
Leonardo Gonzalêz FV/DC:En spiller som vi forventer meget af. Går allerede direkte ind på starterpladsen i venstre side. Leonardo Gonzalez er en ung spiller som vi kan få meget gavn af. Han er hurtig, og besidder en del gode egenskaber.

Lucio Filomeno ANG:Lucio Filemeno blev hentet ind hos rivalen DC United, og fra tidl. spil ved jeg at han er god for ca. 20+ mål i en seng. Han vil gå ind og starte direkte, og vil måske kun blive pillet ud engang imellem. Jeg forventer naturligvis en del mål af denne herrre.

Abdul Wahed Mohamed MV: Abdul, som jeg vælger at kalde ham skal være fremtidens venstre midt. Han er okay til at slå indlæg, og yder altid en del. En spiller der endten bliver et knald eller fald køb

Ghazala GK: Tony Meola er gammel, og et nyt talent har fundet vejen til klubben. Ikke fordi han er sprit ny, men vil absolut gå ind som direkte konkurent om pladsen. Han er ikke just hurtig, men virker ellers til at have resten ioden på dette plan.

Dare Nibombê FC:en ung spiller der vil med fremtiden måske kunne starte inde. Vil pt være back up forsat, men har vist gode takter i de 2 venskabs kampe jeg har nået.

Davis Stokes FH:David Stokes også fra DC United, hvor jeg måtte slippe gamle Djorkaeff som alligevel ikke var i mine fremtidsplaner. Han er klart en af MLS bedste højre backs, og spiller skam også glimrende centralt. God til at markere osv.

Floria Constantinovici:Ny ass. Træner da klubben ikke havde nogen. Fra Rumania...

Soccerpop
Gæst

« Svar #8: 14 Jan 2007, 20:51 »

noget galt i det soccerpop?

På ingen måde, det virker bare lidt sjovt.

don202
Gæst

« Svar #9: 14 Jan 2007, 21:14 »

På ingen måde, det virker bare lidt sjovt.

Opstemt Nåå okay syntes bare blogs er sjovest at lave:). Jeg kommer snart med kamp update og mere:)

SmokinJoe
Gæst

« Svar #10: 14 Jan 2007, 21:22 »

Jeg kan seriøst ikke se hvad den kommentar gør godt for.

Lad dog manden gører hva han vil, uden at sku nedgøre ham på bedste folkeskole maner.

Bademesteren
Manager

« Svar #11: 14 Jan 2007, 21:26 »

lidt rodet start, men dejligt med et hold fra USA

Dem kommer der nok mange af her efter at han har skrevet kontrakt med Galaxy...

Har aldrig selv spillet med et hold o MLS, men måske man skulle prøve.

SmokinJoe
Gæst

« Svar #12: 14 Jan 2007, 21:28 »

Dem kommer der nok mange af her efter at han har skrevet kontrakt med Galaxy...

Har aldrig selv spillet med et hold o MLS, men måske man skulle prøve.

Heh, har du sku nok ret i.

Startede et spil i MLS, men opgav med det samme pga. alle reglerne. De er seriøst til at blive sindsyg af  Opstemt

Soccerpop
Gæst

« Svar #13: 14 Jan 2007, 21:31 »

Jeg kan seriøst ikke se hvad den kommentar gør godt for.

Lad dog manden gører hva han vil, uden at sku nedgøre ham på bedste folkeskole maner.

Sorry SMokinJoe, men hva f*nden er dit problem. Tror udemærket Don kan ta noget noget spas. Det finder du ud af ved at læse det indlæg jeg skrev før, det indlæg du citerede.

SmokinJoe
Gæst

« Svar #14: 14 Jan 2007, 21:45 »

Sorry SMokinJoe, men hva f*nden er dit problem. Tror udemærket Don kan ta noget noget spas. Det finder du ud af ved at læse det indlæg jeg skrev før, det indlæg du citerede.

Jeg skal ikke ku sige om det var en joke, men det lyder for mig som om du prøver at nedgøre manden...

Men seriøst så gider jeg ikke sidde og diskutere med en knægt på 13... har bedre ting at ta mig til....

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010