home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:42:33 Bubbles Baren fm25
I går kl. 12:51:03 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23504
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Nyeste Bruger: assetz22andcrest
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Work permit
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Work permit  (Læst 1709 gange)
kongemeier
Lilleputspiller
*

Work permit
« : 13 Jan 2007, 14:39 »

Hej Freaks,

Først vil jeg lige sige TAK for et fedt site. Jeg har spillet FC/CM siden begyndelsen, men har først lige opdaget sitet her! Det bliver det ikke mere kedeligt af...  Opstemt

Spørgsmål: Når man har en venskabsklub hvis formål er at sende sine spillere derhen indtil de kan få work permit, hvor lang tid tager dette så? Skal man fornye kontrakten med spilleren for at få dette eller får jeg besked "automatisk" når spilleren kan få det?

Go' weekend til alle

ronen
Førsteholdsspiller

Sv: Work permit
« Svar #1: 13 Jan 2007, 14:47 »

Velkommen til Opstemt

Som regel tager det 2 når man sender sine spillere til en sådan klub. Formålet er at spilleren får et EU-pas så man derved undgår at skulle søge om arbejdstilladelse. Når de 2 år så er gået får du en besked om at nu er den spiller blevet belgisk statsborger og nu burde han kunne spille på dit hold uden probelemer.

Når jeg skriver belgien er det fordi det oftest er dér man sender sådanne spillere hen da det jo kun tager to år dér...

Håber det hjalp.

kongemeier
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 13 Jan 2007, 15:27 »

OK, det er nemlig lige præcis Belgien jeg har en spiller i! Nu er jeg ikke helt 100% sikker, men mener allerede han har været der i 2,5 sæson uden noget er sket, men jeg ser hvad der sker!

Tak for det hurtige svar!

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Jan 2007, 15:30 »

Jamen selv tak.. Giv lige lyd fra dig når du finder ud af hvor lang tid han har spillet der...

kongemeier
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 13 Jan 2007, 17:01 »

Hmm, han har været i Belgien i 2,5 sæson nu uden held! Kan det være fordi jeg ikke har den belgiske liga med? Det er sgu irriterende!!  ticked off

Don AA
Manager

« Svar #5: 13 Jan 2007, 17:18 »

Hmm, han har været i Belgien i 2,5 sæson nu uden held! Kan det være fordi jeg ikke har den belgiske liga med? Det er sgu irriterende!!  ticked off
Mener det er 3 år de skal være i belgien så skulle det EU pas være hjemme

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

kongemeier
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 13 Jan 2007, 17:21 »

Så må jeg væbne mig med lidt mere tålmodighed...  Skuffet
Tak for jeres hjælp!

kongemeier
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 28 Jan 2007, 14:21 »

Hej igen,

Jeg er desværre nødt til at tage dette op igen!

Jeg spiller med Blackburn Rovers i Premier League - Efter en halv sæson købte jeg Lobaheng Mokoena fra Syd Afrika. Han fik intet work permit, men jeg havde en belgisk venskabsklub (Celcle Brugge) hvor han nu har rendt rundt i 3,5 sæson. Stadig intet work permit og jeg har 3 andre spillere løbende rundt derovre, som jeg glæder mig til at kunne bruge. Nu er Mokoena's kontrakt så ved at løbe ud efter 4 år og jeg kan ikke få lov at forlænge den pga. han intet work permit kan få... SUPER NEDEREN, siger jeg bare!!

Er der andre der har succes med at sende spillere til belgiske eller andre europæiske klubber for at skaffe work permit?

Kan mit problem hænge sammen med, at jeg ikke har den belgiske lige som aktiv playable liga?

Please hjælp mig, tak!!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 28 Jan 2007, 14:27 »

Da jeg spillede med Aston Villa gik der også rigtig land tid før de fik Work Permit. Mener der gik mellem 4 og 5 år i en belgisk klub. Jeg havde ikke Belgien med som liga og ved ikke om det kan være grunden til det.
Når hans kontrakt er udløbet så smider du ham bare på free og køber ham igen, så sender du ham igen ned til din belgiske klub.

Jeg mener det ca er 4½ år. Så der går lidt tid endnu.

En af mine spiller, en argentiner, han fik Belgisk statsborgerskab og Second Nationalitet blev så Argentinsk. Han var åbenbart meget glad for Belgien Opstemt

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

kongemeier
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 28 Jan 2007, 14:38 »

Jeg har skam givet ham en free transfer, men nu vil fjolset ikke skrive under med mig igen!! Kunne hænge sammen med at han er blevet 6 mill. pund værd og ikke mener han er blevet for god til at storme rundt i belgien!

Men det er da underligt at det ikke tager lige lang tid for alle spillerne at få EU pas...!?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10: 28 Jan 2007, 14:46 »

også forståligt nok at han ikke vil det. Mine vare mindre kendte spillere som ikke var sindsyg gode.

Det har vist også noget at gøre med U landskampe osv hvor hurtigt de kan få deres EU pas. Jeg ved ikke særlig meget selv om det, men en ting er sikkert, jeg gider ikke bruge 4-5 år på at vente på det igen. Men somsagt ved jeg ikke om det kun er 3 år hvis man har selve ligaen med.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

kongemeier
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 28 Jan 2007, 14:53 »

Nej det er heller kke lige noget jeg gider spilde min tid på igen! Jeg har i øjeblikket spillere til ca. 12 mill. pund løbende rundt derovre. Tror jeg sælger hele banden og køber nogle man faktisk kan bruge i Premier League.

Bademesteren
Manager

« Svar #12: 13 Maj 2007, 14:57 »

Jeg har 3 spillere rendende rundt i Belgien for 4. sæson i træk og der er ikke sket en bjælde med deres statsborgerskab...

Rend mig!    ticked off

Bademesteren
Manager

« Svar #13: 16 Maj 2007, 10:07 »

Jeg har 3 spillere rendende rundt i Belgien for 4. sæson i træk og der er ikke sket en bjælde med deres statsborgerskab...

Rend mig!    ticked off

Og så skete det endelig, 2 af spillerne har fået Belgisk statsborgerskab.

Det skete i marts måned i deres 4. sæson i Belgien.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #14: 16 Maj 2007, 12:27 »

Troede kun man skulle vente to år.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010