home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1100 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Name The Stadium
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Name The Stadium  (Læst 58001 gange)
Vase
Gæst

Sv: Name The Stadium
« Svar #30: 03 Dec 2005, 16:52 »

River Plate's hjemmebane? Evt. Flamengo?

Nej ikke nogen af dem ..  Ubeslutsom

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #31: 03 Dec 2005, 16:55 »

Jubiiii, men here we go:

Estadio José Amalfitani

Vase
Gæst

« Svar #32: 03 Dec 2005, 17:03 »

Estadio José Amalfitani

Det er nemlig rigtig .. Opkaldt efter den tidligere formand som sad på posten over 30 år Smiley Det er Vélez Sarsfield hjemmebane, hvis nogen skulle være i tvivl  Wink

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #33: 03 Dec 2005, 17:11 »

Hehe nu ikke så svært lige at lure en tur rundt på worldstadiums.com efter dem.. Ikke lige den største udfordring der er kommet Wink

R O T R

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34: 03 Dec 2005, 17:19 »

Jamen så blev det jo min tur

i får hele 3 billeder Wink

« Seneste Redigering: 03 Dec 2005, 17:21 af Sunbao » Logged

Vase
Gæst

« Svar #35: 03 Dec 2005, 17:21 »

Hehe nu ikke så svært lige at lure en tur rundt på worldstadiums.com efter dem.. Ikke lige den største udfordring der er kommet Wink

Hvem har bildt dig ind, at det skulle være den største udfordring?  Ubeslutsom

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 03 Dec 2005, 17:29 »

Er jeg den eneste der bare gætter? i stedet for at bare lede efter den, det er jo ikke skægt, så er det kun en surfingskills det kommer an på.. eller speedsurfing

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Vase
Gæst

« Svar #37: 03 Dec 2005, 17:36 »

Jeg skyder på forskellige stadions og checker dem ud på deres side - Det er vel fint nok?

Well jeg skyder på Suwon world cup stadium ..

AH
Gæst

« Svar #38: 03 Dec 2005, 17:37 »

Er jeg den eneste der bare gætter? i stedet for at bare lede efter den, det er jo ikke skægt, så er det kun en surfingskills det kommer an på.. eller speedsurfing

Jeg er ikke den store stadion-kender. Camp Nou, Delle Alpi, Stadio Communale, Aalborg Parken, Parken, San Siro/Guiseppe Meazza - så kender jeg ikke flere Smiley Så jeg bliver nødt til at lede på nettet for at være med i denne leg, men hvis I synes det er snyd, så holder jeg mig væk Opstemt

Vase
Gæst

« Svar #39: 03 Dec 2005, 17:39 »

Jeg er ikke den store stadion-kender. Camp Nou, Delle Alpi, Stadio Communale, Aalborg Parken, Parken, San Siro/Guiseppe Meazza - så kender jeg ikke flere Smiley Så jeg bliver nødt til at lede på nettet for at være med i denne leg, men hvis I synes det er snyd, så holder jeg mig væk Opstemt

Jeg synes nu bare du skal fortsætte - Man lærer en masse nye stadion at kende  Thumbs Up

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40: 03 Dec 2005, 17:40 »

Det er forkert Vase

Seføli må du lede på nettet AH

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #41: 03 Dec 2005, 17:42 »

Næh, så gider jeg bare ikke at være med, for så har jeg ikke en jordisk chance for at gætte det...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #42: 03 Dec 2005, 17:43 »

Er da noget pis at fyrer af Hawk1nZ du har da stadig lige stor chance, og ikke alle stadions kan findes sådan bare lige, og hvis folk ingen stadions kender har de jo ingen chance, og så længe folk smider billeder med et site navn på, så er det jo så nemt at finde

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #43: 03 Dec 2005, 17:57 »

Det er da ikke noget pis at fyre af? Når jeg sidder og gætter ud fra min viden, og folk går ind og søger på en side, så er der nok ikke så stor en chance for at jeg kan gætte det, vel? Jeg gider personligt ikke at gå ind på nettet og søge for at finde disse stadions, og da andre folk så gør det, så minimerer det jo sådanset mine chancer, især nu hvor jeg ingen stadionviden har.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #44: 03 Dec 2005, 18:03 »

Jamen det er da selvfølgelig rigtigt, men mange har endnu mindre viden end os to, og vi kan jo heller ikke dikterer at de ikke må søge på nettet

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010