Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
1 Bruger, 586 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
This Is Anfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
7
Forfatter
Emne: This Is Anfield (Læst 15181 gange)
wirenfeldt
Gæst
Sv: This Is Anfield
«
Svar #15:
04 Dec 2005, 18:00 »
Citat af: Alonso 04 Dec 2005, 17:42
Bestemt. Det er også i overvejelserne, men som sagt vil jeg meget gerne have en bred trup, da jeg synes skader og alle de mange turneringer kræver dette. Men jo og mon ikke jeg også tager afsked med en enkelt eller to
Det kan du også have ret i .. Jeg har selv lige spillet en sæson med dem.. De blir sq nemt skadet
Men hvorfor har du ikke brugt Sinema mere ? Bare et spørgsmål , da han var sindsyg på min venstrekant ..
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #16:
04 Dec 2005, 20:00 »
Citat af: wirenfeldt 04 Dec 2005, 18:00
Det kan du også have ret i .. Jeg har selv lige spillet en sæson med dem.. De blir sq nemt skadet
Men hvorfor har du ikke brugt Sinema mere ? Bare et spørgsmål , da han var sindsyg på min venstrekant ..
Jeg havde aldrig tænkt på ham som fløjspiller og da Cissé, Morientes og Crouch - efter min mening - er bedre, så var det sparsomt med spilletiden.
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #17:
04 Dec 2005, 20:14 »
Prøv ham evt. på venstre kant
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #18:
04 Dec 2005, 20:44 »
Hele 6 turneringer deltog vi i, og det var klart at ambitionen var at forsøge at kæmpe med om det hele. Men et men skal komme, for det er ikke realistisk - den bredde mangler truppen. Så jeg valgte at sige at de mest pengeindbringende, nemlig Premier League og Champions League var dem der skulle satses på. Da VM for klubhold og den europæiske Super Cup også lå ret godt i forhold til kampprogrammet, blev disse også med det bedste hold.
Premier League
Som det nævnes i et tidligere indlæg, var det et delmål at komme godt igang. Dette blev også faktum, da vi med 5 sejre og 1 uafgjort, kom igennem de første 6 kampe. Selvtilliden var derfor også høj forud for en kamp mod Arsenal. Denne selvtillid byggede vi også godt på, og selvom drengene holdt Arsenal nede i sækken, lykkedes det for Wengers mandskab at hente en heldig 2-1-sejr hjem. Senere på sæsonen lykkedes det endnu en gang for Arsenal at hive en heldig sejr hjem mod mig, hvilket også var det generelle billede for de hold, der lykkedes med at besejre mig i Premier League. Som regel kunne jeg ikke få banket chancerne ind, ellers var det på en af Pepes mindre vellykkede dage. Vi byggede hele sæsonen på den gode start og var ikke rigtig inde i nogen krise. Det kunne da godt ske at man enkelte gang ikke vandt to kampe i træk, men så fik Stevie og de andre taget fat i problemerne og kæmpet en sejr hjem, der så gav ny selvtillid og en nye sejrsrække. Alt i alt, endte det med at Liverpool FC i sidste spillerunde kunne kalde sig for engelsk mestre. Det var især en sejr over Man Utd i 34. spillerunde, der grundlagde dette.
Champions League
Benitez vandt med klubben trofæet sidste sæson, og derfor var der da også rimelige forventninger. Der var dog et hold, der skulle vise sig at give problemer - af en eller anden årsag. Glasgow Rangers var det. Første kamp, var også sæsonens første CL-kamp gruppespilsmæssigt, hvor en tidlig udvisning til Riise ødelagde det hele og Rangers vandt 3-1 på Ibrox. Gruppen bestod yderligere af Anderlecht og PSV, så det var jo egentlig ikke det værste man kunne tænke sig. Alligevel blev faktum at vi sluttede på 2. pladsen med 10 point, efter 1 sejr og 1 uafgjort over PSV og to sejre over Anderlecht. Hjemme mod Rangers var drengene heller ikke klar og jeg blev fortjent besejret - vi spillede for påpasseligt. Dette var i 5 spillerunde og gav det facit at alle holde havde 7 point før sidste runde. Som før nævnt gik jeg videre, og i 6. runde besejrede jeg Anderlecht med 5-0 - drengene ville virkelig videre.
Vi var altså videre og forude ventede Schalke 04. Det skulle vise sig at blive to underholdende kampe, hvor vi scorede i alt 8 mål, mens Schalke stod for 5 af slagsen. I første kamp kom vi foran 2-0, Schalke reducerede til 2-1, vi kom på 3-1, Sissoko blev smidt ud, Schalke reducerede igen, Kuranyi reducerede - 3-2, inden Crouch i d. 89. minut nettede en psykologisk vigtig 4-2-kasse. I anden kamp kom Schalke ellers godt igang med en 1-0-føring, men så tog fanden ved drengene, hvilket på Veltins Arena gav udligningen og yderligere 3 mål - altså 1-4. Schalke reducerede to gange sidenhen og det endte 4-3, hvilket altså samlet gav en 8-5-sejr.
Så ventede Real Madrid, men lige så store forventinger der var, lige så hurtigt blev de slukket. Vi spillede skidt og Real sad på os - 0-3-nederlag hjemme på Anfield. Dog fik vi lidt at glæde os over, da vi på Bernabeu slog Real 2-1 og viste vores réelle styrke. CL-eventyret sluttede altså i kvartfinalen, men det gav også mere energi til PL, der som sagt blev vundet.
Siden jeg ikke gider skrive meget mere og de andre turneringer ikke behøves nævnt det store, vil jeg gøre det kort. I den europæiske Super Cup vandt vi 6-0 over CSKA Moskva via en meget overbevisende indsats. I VM for klubhold, gjorde vi det udmærket og vandt som ventet, igennem en 6-0-sejr over Sydney Utd og en 3-0-sejr over Sao Paulo. I Liga Cuppen, der blev absolut nedprioteret, skuffede de unge knægte i den eneste kamp vi spillede, hvor vi fortjent blev sendt ud af Tottenham, der vandt 3-1. Tottenham slukkede også FA Cup-eventyret i semifinalen, hvor flere stamspillere var med fra start. Optil semifinalen var det ellers de unge der havde gjort det godt, men når man først kan lugte triumf, vil man vinde - og det var de unge bestemt ikke garanti for.
Alt i alt, har det været en rigtig god sæson, hvor jeg føler jeg fik ret meget ud af truppen, selvom skader til tider gav dybe panderynker - men den tid den sorg, Liverpool FC vandt tre titler og er godt rustet til næste sæson. Jeg er bestemt optimist!
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #19:
05 Dec 2005, 18:11 »
06/08/2006
Heldig sejr til Aston Villa
I denne sæsons udgave af det klassiske opgør mellem sidste sæsons FA Cup-vinder og Premier League-vinder, Community Shield, stod i år imellem Aston Villa og Liverpool FC.
Liverpool-manager, Nikolaj Bech Petersen, valgte at stille med sit stærkeste mandskab og heriblandt nyerhvervelsen Zé Roberto, mens Aston Villa og David O'Leary også havde valgt at spille med et par nye ansigter fra start. Dette skulle vise sig at virke godt igennem hele kampen, hvor Aston Villas gode defensiv, samt MoM, keeper Stuart Taylor holdt Liverpool nede og ganske overraskende sikrede Aston Villa trofæet.
Situationen der gav Aston Villa den favorable position igennem et føringsmål, var Valentierras straffespark, efter dommer Nigel Miller korrekt havde takseret Sidney Govous hånd på bolden til et forsøg fra 11-meter-pletten.
Selvom Liverpool aldrig fik helt tag på kampen, var det alligevel Merseyside-holdet, der styrede tingene og kom frem til flest angreb. Derfor var det også ganske ufortjent da Juan Pablo Angel 10 minutter inde i 2. halvleg scorede på kontra. Mens Stuart Taylor snød Liverpool-angriberne, måtte en skuffet Liverpool-træner realisere, at det simpelthen bare ikke var godt nok.
"Det var en halvhjertet indsats og jeg forventer bestemt at der gives mere fight i lignende kampe igennem den sæson vi står foran. Aston Villa gjorde det godt og deres disciplinerede indsats giver forventninger til deres sæson, hvor jeg forventer nogle tætte kampe. Tillykke til O'Leary, og så må vi ellers bare slå dem de andre gange vi mødes i sæsonen. Jeg vil i hvert fald garantere at vores indsats er meget bedre til den tid".
Aston Villa fik sejren, ufortjent eller ej, mens Liverpool fik besked om hvor der skal justeres, i en fornuftig version af den såkaldte Community Shield.
Angel lukkede og slukkede Liverpools drømme tidligt i 2. halvleg
«
Seneste Redigering: 06 Dec 2005, 17:22 af Alonso
»
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #20:
05 Dec 2005, 20:11 »
Ammen for fanden Alonso ..
Jeg ser allerede frem til næste indlæg!
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #21:
05 Dec 2005, 21:18 »
En acceptabel indsats i første sæson, men langt fra imponerende. Jeg er dybt skuffet. At det er dig, der er bag roret ved denne klub, gør det dog lidt mere positivt, da jeg ved hvor lidt at man kan vente sig, med en holbæk-fyr bag rettet.
Jeg ser frem til anden sæson, hvor du helst skal vinde CL... Ellers må du jo starte forfra
Held og lykke skal du dog ha' med på vejen, gamle mand
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #22:
06 Dec 2005, 15:20 »
23/10/2006
Steven Gerrards problemer bekræftet
Liverpools pressetalsmand, Ian Cotton, kunne til eftermiddag bekræfte rygterne om at holdets kaptajn, Steven Gerrard, har brækket benet og ventes ude i omkring et halvt års tid. Liverpool kan altså forvente at spille det meste af sæsonen uden deres anfører, men på trods af dette, er klubbens manager optimist.
"På trods af at dette virkelig er dårlige nyheder, må vi bare komme videre. Stevie (Steven Gerrard red.) vil uden tvivl blive savnet, men modsat sidste sæson står vi bedre overfor sådanne tab. Jeg har i denne sæson flere alternativer, og det priser jeg mig lykkelig for nu. Nu er det op til resten af truppen og hvad angår anfører-bindet, så overtager Jamie Carragher den rolle imens".
Steven Gerrard kommer ikke til at juble meget de næste 6 måneder
«
Seneste Redigering: 06 Dec 2005, 17:22 af Alonso
»
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #23:
06 Dec 2005, 16:42 »
05/11/2006
Liverpool FC = Verdensholdet
Liverpool FC skulle fra dags dato have lagt ny strategi, der indebærer at man selv - i højere grad - vil udvikle talenterne og derved slippe for at betale uhyrlige summer for andre klubbers arbejde. Manager Nikolaj Bech Petersen, indrømmer at man vil satse på den front i langt højere grad end tidligere.
"Det vi forsøger er at udvide vores scouting-stab, så vi får større mulighed for at finde de rigtige talenter i en tidlig alder og bringe dem til akademiet. For akademiet er en velfungerende institution, der har givet klubben spillere såsom Steven Gerrard, Jamie Carragher osv."
Bech Petersen tager dermed et dybt spadestik mod et langt forhold til Liverpool FC, hvor det altså er managerens ambition at klubben skal blive bedre til at udvikle spillere selv, så klubbens økonomi ikke skal belastes af spillerkøb.
"Jeg har en kontrakt på godt yderligere 1½ år, og den ynder jeg at fuldføre. Vi er hverken i forhandling om en ny aftale, men som menneske trives jeg godt i Liverpool og jeg har store ambitioner med dette fodboldhold."
«
Seneste Redigering: 06 Dec 2005, 17:21 af Alonso
»
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #24:
06 Dec 2005, 16:43 »
Help!
Hvorfor bliver logoerne så store
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #25:
06 Dec 2005, 17:02 »
Det er noget mærkeligt stads. Men faktisk ganske enkelt at ændre i:
Kode:
[img]http://www.mediauk.com/directory/newspapers/logos/13905.png[/img]
Sådan ser billedkoden ud, og det ville give dette resultat:
Præcis som i dit billede.
Det du skal gøre er at angive billedhøjden, og billedbredden. Det gøres således:
Kode:
[img width=188 height=50]http://www.mediauk.com/directory/newspapers/logos/13905.png[/img]
Det giver så dette resultat:
Håber det var til at forstå.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #26:
06 Dec 2005, 17:20 »
Yes, selvfølgelig.
Tak for det
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #27:
06 Dec 2005, 18:55 »
06/11/2006
Liverpool videre som 1'er efter underholdende kamp
Liverpools håb om en førsteplads i Champions Leagues gruppe A, blev igår aftes til mere end håbet. For med en underholdende 3-3-kamp i Grækenland mod Panathinaikos, sikrede man sig førstepladsen, da Benfica samtidig tabte 4-3 ude mod franske Lille.
Manager Bech Petersen vil føle at indsatsen af reserverne var for ukoncentreret, mens den græske delegation vil gå ud med en fantastisk følelse efter man rejste sig og kom fra 1-3 til 3-3, som også blev kampens slutresultat.
Liverpool fik ellers en kanon start, da Alvaro Recoba allerede i det 3. minut bankede 1-0-målet ind for englænderne. Da Panathinaikos-anfører Ezeqiuel Gonzalez i d. 14. minut valgte at skubbe Sissoko inde i grækernes straffesparksfelt, fik Recoba chancen for at score sit andet mål. Den uruguayanske landsholdsspiller så dog sit forsøg godt reddet af Burguéz. På trods af flere Liverpool-chancer, var det en bizar udligning der faldt i d. 33. minut, da sæsondebutanten, Godwin Antwi forsøgte at trille bolden tilbage til keeper Scott Carson. Carson fik ikke fat i bolden, og en grædefærdig Antwi kunne realisere at han havde scoret selvmål. Inden pausen kom Liverpool igen foran, da Peter Crouch headede Steve Finnans indlæg i kassen.
Efter pausen fortsatte Liverpool den gode stil og med et fantastisk langskudsmål i d. 62. minut af Mohammed Sissoko, kom man på 3-1. Herefter kom The Reds til at trække sig for langt tilbage, og da Papadopoulos i d. 68. minut bankede en flugter i kassen, levede håbet i den grad. Vryzas var ikke tilfreds med at tabe og derfor nettede han efter et okay Panathinaikos-pres en udligning i d. 82. minut.
Herefter smed Bech Petersen en masse folk frem, men uden held. Det var derfor en rasende Liverpool-manager der med raske skridt skyndte sig ud i omklædningsrummet - for Liverpool burde være professionelle nok til ikke at smide en 3-1-føring væk, med reserver på banen eller ej.
Alvaro Recoba var forbavset over Burguéz gode redning ved straffespark
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #28:
06 Dec 2005, 20:08 »
06/12/2006
Hamann vil væk
Ifølge Dietmar Hamanns agent, søger den tyske spiller på Liverpools midtbane væk fra The Reds, i håbet om mere spilletid. Hamann har ikke spillet så mange kampe siden Bech Petersen tiltrædte som klubbens manager og gav succes til The Reds, men på trods af dette valgte klubben alligevel at forlænge kontrakten med den 33-årige spiller.
Dengang sagde Bech Petersen følgende:
"Dietmar Hamann har været en god spiller for denne klub i mange år, og jeg føler hans ydmyghed i høj grad kan bruges inde på vores midtbane. Vi vil få skader og når skaderne går os på, så vil hans rutine være god for klubben. Og derfor valgte vi altså at forlænge."
Hamann på vej væk?
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #29:
06 Dec 2005, 20:13 »
Som altid, spændende at læse
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »