Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 609 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
This Is Anfield
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
Forfatter
Emne: This Is Anfield (Læst 15148 gange)
Alonso
Ynglingespiller
Sv: This Is Anfield
«
Svar #75:
26 Dec 2005, 23:50 »
07/12/2008
Liverpool vinder topbrag
Liverpool tog idag hjemme på New Anfield imod Premier Leagues dukse, nordengelske Newcastle United. Liverpool dominerede og da Fitz Hall fik andet gule kort og derved blev vist ud, åbnede mulighederne sig for Merseyside-holdet.
Udvisningen kom i det 44. minut, og afsluttede dermed en meget Liverpool-domineret 1. halvleg. Med udvisningen var der også lagt op til endnu en domineret halvleg af de røde, og sådan skulle det også vise sig at blive. For Liverpool kom ud som lyn og torden og allerede 5 minutter efter 2. halvleg var blevet fløjtet igang, stod der 1-0 på måltavlen. Det var Claudio Pizarro, der succesfuldt afsluttede den stikning han havde fået fra den spanske playmaker, Xabi Alonso.
I det 65. minut, og derved et kvarter efter 1-0-føringen blev en realitet, fik Arouna Koné efter en forrygende solotur, lukket kampen med sin scoring til 2-0. Dette fik håbet til at gå itu for Newcastle, mens Liverpool stille og roligt valgte at køre kampen hjem via udmærket spil. Liverpool vandt topopgøret på hjemmebane, hvilket giver dem goder muligheder i mesterskabskampen - også selvom det forventes at alle hjemmekampe vindes.
Liverpool 2-0 Newcastle
1-0 - 50. min. - Claudio Pizarro
2-0 - 65. min. - Arouna Koné
MoM:
Jamie Carragher
Arouna Koné lukkede kampen i det 65. minut
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #76:
26 Dec 2005, 23:56 »
12/12/2008
Tradition møder Tradition
De to traditionsrige fodboldklubber, Real Madrid og Liverpool FC, støder sammen, når Champions Leagues knockoutfase påbegynder. Liverpool går videre som 1'er i deres gruppe, og drager derfor fordel af at have hjemmebane i 2. opgør, mens der altså spilles på Bernabeu i det 1. opgør.
Everton vs Juventus
Real Madrid vs Liverpool
PSV vs Arsenal
Dinamo Kiev vs Chelsea
Betis vs Benfica
Inter vs Werder Bremen
Lille vs FC Bayern
Rangers vs Shakhtar
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #77:
27 Dec 2005, 00:52 »
December:
CL - Liverpool 4-1 Fenerbache
PL - Liverpool 2-0 Newcastle
PL - Liverpool 1-1 Man Utd
PL - Norwich 1-1 Liverpool
CC (1/4 finale) - Arsenal 0-5 Liverpool
PL - Liverpool 7-1 Man City
PL - Liverpool 4-1 Wigan
PL - Birmingham 1-1 Liverpool
Videre i Carling Cuppen og 5 sejre ud af 6 mulige i Champions League, men de alt for mange uafgjorte resultater i Premier League, bekymrer mig stadig. Der skal lige den sidste skarphed til i nogle kampe, men på trods af dette, er jeg godt tilfreds. Når vi få hul på bylden, bomber vi jo vores modstander fra hinanden. Det er fremragende at vinde 5-0 ude over Arsenal. Sejren i Carling Cup-kvartfinalen, betyder at vi skal møde Aston Villa, der slog Chelsea ud.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #78:
27 Dec 2005, 02:36 »
21/01/2009
Liverpool kæmper sig videre efter drama
Liverpool vandt idag en vigtig sejr over Aston Villa, i en forrygende semifinale i Carling Cuppen. Facit blev en 4-3-sejr efter en omgang forlænget spilletid, The Reds dominerede på imponerende vis. Det var ellers Aston Villa der dominerede den ordinære kamp og havde det ikke været for en heroisk Liverpool-fight, var Birmingham-klubben sikkert også sikret sig finalepladsen mod Manchester United.
Aston Villa startede nemlig rigtig godt, da Milan Baros i det 9. minut, fik udlignet den 1-0-føring, Liverpool havde med fra det første opgør på New Anfield. I det 28. minut, blev Antonio Barragan lidt tvivlsomt smidt ud, da han begik et professionelt frispark på Milan Baros. Om han var sidste mand, er en vurdering, ligesom det er en vurdering om det var en réel målchance - det mente en arrig Liverpool-manager i hvert fald ikke.
Efter pausen, forsøgte Liverpool sig mere defensivt, da resultatet ville sende dem i forlænget spilletid og dernæst straffesparkskonkur
rence. Men da Gareth Barry i det 50. minut sendte en tilfældig chance ind til en 2-0-føring, var det et Liverpool-hold, der satsede. Kampen bølgede godt, med gode kontrastød og gennemspillede angreb indtil det 79. minut, hvor kampen blev særligt dramatisk. Steven Gerrard fik nemlig reduceret, og Liverpool havde altså sikret sig adgang til forlænget spilletid efter hård fight. Der skulle dog ikke gå mere end 2 minutter, før Diego Milito i den anden ende, kunne sende selv de mest håbefulde Liverpool-fans i helvede. Dette gjorde han via sin 3-1-scoring. Liverpool ville dog ikke være med til det, og i det 88. minut, sendte Djibril Cissé efter en Liverpool-belejring af Aston Villas straffesparksfelt, bolden indtil 2-3 efter en aflevering fra Luis García, der netop har forlænget sin kontrakt med Liverpool.
Dette gav forlænget spilletid, hvilket Liverpools 10 mand, var lykkelige for. 2 minutter inde i den forlængede spilletid, skulle de dog blive endnu mere lykkelige, da Gareth Barry tog hånden til brug i Aston Villas straffesparksfelt. Djibril Cissé var sikkerheden selv fra 11-meter-pletten, 3-3. Det sidste mål faldt i det 103. minut, da Claudio Pizarro udnyttede en aflevering fra Luis Garcia, 4-3, i Liverpools favør.
Kampens sidste højdepunkt kom lige efter 2. halvleg af den forlængede spilletid var blevet fløjtet igang, da Gareth Barry sendte Claudio Pizarro til jorden med en vanvittig tackling, der korrekt gav Barry og Aston Villa et gult kort.
Liverpool er i Carling Cup-finalen, hvor de skal møde Manchester United - i hvad der plejer at være et brag af en kamp. Set over to kampe var det den rigtige vinder, men på trods af dette faktum, har de fleste lidt ondt af Aston Villa. Ondt over to semifinaler, der viste hvem der lige var en tand skarpere.
Aston Villa 3-4 Liverpool
1-0 - 9. min. - Milan Baros
2-0 - 50. min. - Gareth Barry
2-1 - 79. min. - Steven Gerrard
3-1 - 81. min. - Diego Milito
3-2 - 88. min. - Djibril Cissé
3-3 - 92. min. - Djibril Cissé (str)
3-4 - 102. min. - Claudio Pizarro
MoM:
Milan Baros
Milan Baros var i forrygende form, uden at det hjalp i den lang ende
«
Seneste Redigering: 27 Dec 2005, 02:37 af Alonso
»
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #79:
27 Dec 2005, 13:51 »
Januar:
FA (3. runde) - Grimsby 0-5 Liverpool
CC (semifinale kamp 1) - Liverpool 1-0 Aston Villa
PL - Liverpool 3-0 Fulham
PL - Charlton 1-3 Liverpool
CC (semifinale kamp 2) - Aston Villa 3-4 Liverpool
FA (4. runde) - Reading 1-1 Liverpool
PL - Liverpool 7-1 Sheffield Utd
PL - Arsenal 5-0 Liverpool
Som kom sæsonens 2. nederlag, og endnu en gang, var det en gevaldig lussing. Jeg har overvejet hvorfor det går så galt, og har realiseret, at jeg er for sikker på mine egne evner. Normalt når jeg kommer tidligt bagud, som jeg også gjorde mod Arsenal og Chelsea (som jeg også tabte stort til tidligere), er det fordi jeg satser for offensivt. Selvom 0-5 ser grimt ud, så er det vel bedre end at man ikke har forsøgt at vinde.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #80:
27 Dec 2005, 15:16 »
21/02/2009
Liverpool snydt på målstregen
Der blev idag spillet Carling Cup-finale på Wembley, med Liverpool og Manchester United i hovedrollerne. Kampen viste hvor vigtig kynisme er i topfodbold, på en dag, hvor Liverpool må føle sig godt snydt.
Målscoringen startede allerede i det 3. minut, hvor Mike Zonneveld sparkede det frispark ind, Liverpools Pablo Orbaiz havde begået. Der var altså allerede lagt op til et sandt drama efter nogle minutter, men på trods af mange chancer til Liverpool, formåede ingen af holdene at score yderligere i 1. halvleg.
I 2. halvleg kom Liverpool ud med en meget angrebsivrig indstilling, men lige lidt hjalp det. For bare et minutefter 2. halvleg var blevet sat igang, scorede Wayne Rooney på et kontrastød. Nu var man 0-2 nede, ogmed 1. halvleg i baghovedet, så det yderst håbløst ud. Sådan skulle det også bliver på trods af det faktum at norske Kristoffer Hæstad i det 55. minut blev vist ud for sit andet gulde kort, da han skubbede Cristiano Ronaldo til jorden.
At United nu kun havde ti mand på banen, gav endnu mere plads til Liverpool, men målmand Res Streebel, ville ikke åbne op for kampen og leverede flere klasseredninger. I det 86. minut, måtte han dog se sig besejret, da Fernando Morientes med sin scoring, gav liv til de sidste minutter af Carling Cup-finalen. Dette håb blev dog slukket, da Pablo Orbaiz i overtiden gav et straffespark, Mike Zonneveld kunne sparke ind.
Manchester United blev dermed vindere af Carling Cuppen, 2008-2009.
Liverpool 1-3 Man Utd
0-1 - 3. min. - Mike Zonneveld
0-2 - 46. min. - Wayne Rooney
1-2 - 86. min. - Fernando Morientes
1-3 - 90. min. - Mike Zonneveld (str)
MoM:
Mike Zonneveld
Zonneveld blev med sine 2 mål MoM
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #81:
27 Dec 2005, 16:15 »
Februar:
Træningskamp - Belgien 3-0 Estland
FA (4. runde retur) - Liverpool 0-0 Reading (4-3 efter straffespark)
PL - Liverpool 2-2 Leeds
FA (5. runde) - Liverpool 3-1 Hull
CL (1. ko, 1 kamp) - Real Madrid 2-1 Liverpool
CC (finale) - Liverpool 1-3 Man Utd
PL - Aston Villa 1-0 Liverpool
Det har ikke været den bedste måned, med dumme og ufortjente nederlag. Det kræver en stærk psyke at rejse sig igen, men jeg håber så sandelig vi har det, så en dårlig længere periode ikke endnu en gang skal ødelægge alverdens titeldrømme. Der er et arbejde at gøre.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #82:
27 Dec 2005, 16:54 »
08/03/2009
Et slag med højrehånden ikke nok til at slå Man Utd ud af den
Old Trafford bød idag velkommen til en sand klassiker, da hjemmeholdet, Manchester United, tog imod de engelske mesterskabskandidat
er, Liverpool FC. Kampen fik i overtiden dramatisk karakter, da den spanske playmaker, Xabi Alonso, valgte at vise sit had til Rio Ferdinand, ved at svinge en knytnæve i hovedet på den 30-årige midterforsvarer, der straks faldt i græsset.
Liverpool viste igen uskarphed i starten, da man lod Alan Smith score til 1-0 og dermed gjorde arbejdsbetingelsern
e yderst vanskelige. Liverpool måtte derfor arbejde opad bakke resten af 1. halvleg, men en stærkt spillende Reb Streebel, gjorde det endnu mere vanskeligt via mesterspil på stregen.
I 2. halvleg, fik Ruud van Nistelrooy sendt Man Utd på 2-0 med et fremragende lob over den fremadstormende Liverpool-keeper, Timo Hildebrand. I det 71. minut, gav et Liverpool-mål dog liv til kampen, da Fernando Morientes trillede bolden i mål efter et succesfuldt kontrastød. Liverpoolspillerne må have andre tanker i hovedet, for som vi har set det før for nyligt, kom man allerede bagud 1-3 i samme minut, som man selv havde reduceret - Vicente Matías Vuoso havde sidste fod på. 3 minutter senere i det 74. minut, blev det endnu værre, da Mike Zonneveld sendte Man Utd på 4-1. Derfor var det ligemeget, da Djibril Cissé i det 90. minut, fik reduceret til kampens slutresultat, 4-2 i Man Utd's favør.
Dermed indkasserede Liverpool sit 4. liganederlag, i en sæson der synes at ligne andre foregående sæsoner, hvor man har været med i lang tid, men er blevet stoppet af en længerevarende dårlig stime. Liverpool må nu arbejde frem mod næste kamp mod Tottenham, der skal vindes, hvis titeldrømmen skal være realistisk. Ellers må man jo satse på Champions League, hvor man er videre til 2. knockoutfase, efter at have slået Real Madrid ud. Her skal man møde Juventus, hvor første kamp spilles i Italien.
I Man Utd, ser det ud til at den nye træner, José Mourinho, er ved at få godt styr på tingene. Man begynder for alvor at tage "de røde djævle" alvorligt igen.
Man Utd 4-2 Liverpool
1-0 - 4. min. - Alan Smith
2-0 - 56. min. - Ruud van Nistelrooy
2-1 - 71. min. - Fernando Morientes
3-1 - 71. min. - Vicente Matías Vuoso
4-1 - 74. min. - Mike Zonneveld
4-2 - 90. min. - Djibril Cissé
MoM:
Alan Smith
Ruud van Nistelrooy scorede et fremragende mål i dagens kamp
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #83:
27 Dec 2005, 18:01 »
Marts:
PL - Liverpool 4-1 Everton
CL (1. ko., 2. kamp) - Liverpool 1-0 Real Madrid
PL - Man Utd 4-2 Liverpool
PL - Tottenham 2-1 Liverpool
PL - Liverpool 1-1 Aston Villa
FA (6. runde) - Middlesbrough 1-5 Liverpool
VM (kval) - Belgien 2-2 Hvidrusland
CL (1/4 finale) - Liverpool 3-0 Juventus
Den dårlige stime fortsatte langt ind i måneden, men de sidste resultater, viser at tingene er ved at vende. Med Belgien manglede jeg nogle spillere, og der hvor de manglede, så det ret tyndt ud. På trods af det uafgjorte resultat fører jeg stadig puljen på målscore og ser bestemt frem til kampene mod Italien, som forhåbentlig kan vindes - det ville være stærkt at gå til VM som gruppevinder.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #84:
27 Dec 2005, 18:13 »
01/04/2009
Liverpool videre på trods af nederlag
Liverpool FC havde en 3-0-føring i bagagen de skulle forsvare på Delle Alpi, da italienske Juventus bød dem velkommen til 2. kamp i Champions League-kvartfinalen. Selvom Juventus fik en kanon start med et hurtigt mål af Zlatan Ibrahimovic, kom man aldrig nærmere og kampen sluttede med en sølle 1-0-sejr til holdet fra Torino.
Det blev formentlig aldrig til mere, da Domenico Criscito blev vist ud i det 26. minut, efter at have fældet Djibril Cissé på en réel målchance som sidste mand. Inden da havde Timo Hildebrand hevet nogle fornuftige redninger
ud af ærmet, eftersom Juventus var blevet yderst pågående.
Efter udvisningen overtog Liverpool kampen og tvang Juventus-keeper, Gianluigi Buffon, ud i en masse redninger. Derfor var det også en tilfreds Liverpool-manager, der så tilbage på de to kampe, der samlet endte 3-1 i Liverpools favør.
"Selvom vi måske ikke får det store resultat idag, er jeg generelt godt tilfreds med indsatsen. Vi er videre til semifinalen, hvor vi kommer på endnu en udfordring. Jeg tror dog mandskabet er så stærkt, at vi nok skal give hvem vi nu engang skal møde, en god kamp."
Juventus 1-0 Liverpool
1-0 - 3. min. - Zlatan Ibrahimovic
MoM:
Patrick Vieira
Patrick Vieira var dagens mand på Delle Alpi
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #85:
28 Dec 2005, 15:23 »
April:
CL (1/4 finale, 2. kamp) - Juventus 1-0 Liverpool
PL - Liverpool 5-0 Crystal Palace
PL - Chelsea 4-0 Liverpool
PL - Wigan 0-4 Liverpool
PL - Liverpool 2-0 Blackburn
CL (1/2 finale, 1. kamp) - Chelsea 2-2 Liverpool
FA (1/2 finale) - Liverpool 3-1 Norwich (neutral bane)
CL (1/2 finale, 2. kamp) - Liverpool 3-3 Chelsea
PL - Liverpool 2-0 Middlesbrough
PL - West Brom 0-3 Liverpool
April viser meget godt det generelle billede af sæsonen, hvis man ser bort fra den dårlige stime. Jeg har store problemer med bl.a. Chelsea, mens de andre mandskaber sagtens kan besejres. I Champions League, som med tiden blev mit hovedmål, gik jeg glip af finalen mod Betis, pga. manglende skarphed. Jeg fører 2-0 på Stamford Bridge indtil det 89. minut, hvor Yakubu scorer i henholdvis det 89. og det 90. minut. Han scorer også i det 89. minut på New Anfield til slutresultatet, 3-3 (som sender mig ud pga. udebanemål). De i denne kamp et tvivlsomt straffespark, som også gav min venstreback, Javier Garrido, en udvisning. På trods af at jeg spillede med 10 mand i meget lang tid, spillede jeg op med dem. Men en fejl i det 89. minut af Anton Ferdinand, der var med fordi Carra var skadet, gav altså Chelsea avancement. Held søges!
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #86:
28 Dec 2005, 15:27 »
09/05/2009
Hvor er trofæerne Bech Petersen?
Der blev idag spillet FA Cup finale og endnu en gang måtte Liverpools danske manager, Nikolaj Bech Petersen, realisere at Liverpool skal forblive trofæløse. Selvom flere supportere er glade for den solide udvikling klubben har taget, rygtes det at nogle grupperinger udtrykker skepsis over Bech Petersen og direkte ønsker ham fyret.
Liverpool tabte FA Cup finalen 3-1 til Chelsea, der - i den grad - har haft krammet på Bech Petersens drenge. Nederlaget afslutter en fornuftig sæson, hvor man mange gange er snublet på målstregen. Således tabte man på udebanemål i Champions League semifinalen, da Yakubu gjorde det til 3-3 og samlet 5-5 i det 89. minut på New Anfield. I Carling Cuppen, nåede man finalen, men blev besejret - ganske ufortjent - af Manchester United. I ligaen blev det kun til en 3. plads, efter en dårlig stime der satte én ud af titelkampen.
Liverpoolmanageren selv, var enig i at det var skidt, men fastslog samtidig at tingene gik fremad og man skulle vælge at se lyst på dette, til trods for det faktum, at klubbens sidste trofæ var mesterskabet i sæson 2005-2006.
"Vi har egentlig haft en ganske acceptabel sæson, hvis man ser bort fra en sløv periode i ligaen, hvor vi smed alle chancer for trofæer. Hvis du spørger mig, handler det om at vi skal blive mere kyniske i begge ender. Særligt i defensiven har vi brug for at arbejde med nogle ting, og det er så det, jeg bl.a. vil bruge sommerpausen til. Alle har lov at være skeptiske, ligesom jeg godt er klar over at der snart skal hentes nogle trofæer eftersom min kontrakt udløber næste sommer. Men vi arbejder på det og jeg er meget, meget sikker på at det bliver et meget stærkere besat Liverpool FC, der byder en ny sæson velkommen til august."
Gerrards trofæhøst er udeblevet
«
Seneste Redigering: 28 Dec 2005, 16:34 af Alonso
»
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #87:
28 Dec 2005, 16:08 »
Maj:
PL - Middlesbrough 0-2 Liverpool
PL - Newcastle 3-1 Liverpool
FA (finale) - Chelsea 3-1 Liverpool (neutral bane)
VM (kval) - Italien 3-1 Belgien
I kampen mod Italien, bliver der begået nogle fejl, der koster de to mål. Selvom det er i Italien, er vi egentlig godt med. Det ser udmærket ud, men skal gruppen vindes, skal Italien besejres hjemme.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #88:
28 Dec 2005, 16:13 »
De fik trofæerne:
Champions League:
1. Chelsea
2. Betis
UEFA Cup:
1. Valencia
2. Milan
UEFA Super Cup:
1. Werder Bremen
2. Schalke 04
Premier League:
1. Newcastle
2. Chelsea
3. Liverpool
FA Cup
1. Chelsea
2. Liverpool
Carling Cup
1. Man Utd
2. Liverpool
Community Shield:
1. Chelsea
2. Aston Villa
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #89:
28 Dec 2005, 22:42 »
Sæsonoptakt
01/07/2009
Owen Hargreaves til Liverpool
Det har været kendt et stykke tid, men det var først idag Owen Hargreaves blev præsenteret som ny Liverpool-spiller foran en flok interessede journalister. Den 28-årige englænder har skrevet under på en 2-årig kontrakt med Merseysideklubben, og er købt til den defensive midtbane.
Owen Hargreaves udtrykte sin glæde ved pressemødet.
"Jeg glæder mig virkelig til at spille for en af verdens bedste klubber, hvor jeg forhåbentlig skal være med til at vinde en masse trofæer. Jeg fik et tilbud af manageren, hvor det sportslige var i højsædet. Efter flere år i Tyskland og med Bayern, trænger man til nye udfordringer. Det får jeg her."
Manager Nikolaj Bech Petersen, forklarede hvad man skulle bruge den løbestærke spiller til.
"Vi arbejder på at justere lidt i taktikken og her kommer han så ind i billedet. Han har den profil vi lige kunne bruge, så valget var ikke så svært. Jeg håber Owen kan være med til at løfte Liverpool yderligere, så pokalskabet kan blive brugt i højere grad."
10/07/2009
Russisk forsvarer til Liverpool
I forsøget på at erstatte Sami Hyypiä, der i sommer har forladt Liverpool i håbet om mere spilletid på hans karrieres sidste dage, har Liverpool købt den 27-årige russer, Vasily Berezutskiy. Den 189 cm store midterforsvarer, har skrevet under på en kontrakt der binder ham for de næste 4 år.
Nikolaj Bech Petersen, manager i Liverpool FC, udtrykte sin tilfredshed.
"Vi mener Vasily igennem flere år nu har bevist både på det russiske landshold og hos CSKA Moskva, har bevist at han er en rigtig god spiller. Derfor kommer han til at forstærke os, selvom vi dog er klar over at det vil tage tid før han er helt integreret. Men når der er tale om en spiller med så meget klasse, er vi klar på at tage denne ventetid."
16/07/2009
Liverpool kom, så og sejrede i Tjekkiet
Som sædvanligt, var Liverpool tidligt i pre-season forløbet taget til et udvalgt land, for at få formen på plads. I år var det Tjekkiet der tog mod The Reds, der mellem den 12. og 16. Juli, nåede at spille 3 kampe.
De tre kampe bød på tre gode sejre til holdet fra den engelske havneby, hvor en ny taktik og nogle lovende spillere blev introduceret, ligesom de to nyankomne fik spilletid.
Tim Walsh, der er et meget lovende talent på højrekanten, viste i særdeleshed hvad han rummer og på de lidt over to kampe han spillede, nåede den 18-årige hurtigløber også at levere en enkelt assist. Den største positive overraskelse var dog Simon Vukcevic, der mestrede den offensive centrale midtbane plads, der er kommet i stand i det nye 4-5-1-system. Vukcevic var rigtig god til at udnytte det link-up spil der var med den udvalgte angriber og fik på 2 kampe, scoret 2 mål og lagt op til 3.
Banik Ostrava 1-4 Liverpool
0-1 - 2. min. - Peter Crouch
0-2 - 14. min. - Peter Crouch
1-2 - 26. min. - Petr Smid (str)
1-3 - 70. min. - Simon Vukcevic
1-4 - 73. min. - Steven Gerrard
MoM:
Peter Crouch
Sparta Prag 2-4 Liverpool
1-0 - 19. min. - Jan Holenda
1-1 - 23. min. - Claudio Pizarro
1-2 - 64. min. - Sidney Govou
1-3 - 71. min. - Stefan Meijer
2-3 - 81. min. - Pavel Dolezal
2-4 - 90. min. - Andres D'Alessandro
MoM:
Andres D'Alessandro
Slavia Prag 1-3 Liverpool
0-1 - 13. min. - Arouna Koné
0-2 - 46. min. - Simon Vukcevic
1-2 - 63. min. - Milan Valenta
1-3 - 81. min. - Arouna Koné
MoM:
Arouna Koné
27/07/2009
Liverpool vinder for tredje år i træk
Liverpool vandt endnu en gang deres eget trofæ, da der for tredje år i træk, blev spillet turnering på New Anfield. Ligesom sidste år, var turneringen en liga med 4 hold, der alle spillede imod hinanden. I år var der udover Liverpool; FC Bayern, Lyon og Dinamo Kiev med.
Liverpool vandt alle deres tre kampe på imponerende vis, da FC Bayern blev besejret med hele 5-1, Lyon med 3-1 og Dinamo Kiev med 2-0. Ligesom i træningsturen i Tjekkiet, blev diverse spillere brugt i det nye 4-5-1-system, der altså ser ud til at virke.
Turneringen er Liverpools sidste forberedelse optil den vigtige Champions League kvalifikationskamp, hvor man møder en østrigske Grazer AK eller islandske FH. Liverpools manager, Nikolaj Bech Petersen, udtrykte stor tilfredshed med den sæsonforberedelse man har haft.
"6 sejre i 6 kampe, så kan man vel ikke være mere tilfreds? Jeg ser derudover utroligt positivt på hvordan de unge drenge har spillet, hvor jeg stortset kun har haft smil på læben over indsatserne. Nu skal vi kigge nærmere på detajlerne, hvilket forhåbentlig vil give et stærkt Liverpool FC i næste sæson."
29/07/2009
Oehler solgt
Liverpool kunne idag bekræfte salget af den 20-årige schweiziske midterforsvarer, Patrick Oehler, der har skrevet under på en 3-årig kontrakt med italienske Lecce. Oehler kom til New Anfield i sæson 2007-2008, hvor han siden har udviklet sig fuldt ud. Man har ikke ønsket at kommentere salget, men det rygtes dog at Oehlers manglende evne til at klare presset, har fået Liverpool til at sælge den ellers lovende spiller for ca. £2 mio.
Den schweiziske U21-landsholdsspiller, bliver dermed den fjerde spiller i denne sæson, der forlader New Anfield. Tidligere har midterforsvareren Sami Hyypiä, kantspilleren Boudewijn Zenden, angriberen Fernando Morientes og den elegante tekniker, Luis García forladt den ambitiøse klub.
03/08/2009
Brasiliansk landsholdsspiller til Liverpool
Liverpool kunne idag præsentere den 24-årige brasilianske midterforsvarer, Edcarlos, der er hentet i den ligeledes brasilianske klub Sao Paulo. Edcarlos der havde 2½ år tilbage af sin kontrakt med Sao Paulo, har spillet 5 landskampe for Brasilien. Spilleren, der angiveligt skulle have kostet omkring £3 mio, har i Liverpool fået en 4-årig kontrakt.
Den 4-årige kontrakt forklares af manager, Nikolaj Bech Petersen, med det faktum at det er en spiller på vej frem.
"Edcarlos er en fremragende og moderne forsvarsspiller, med en masse gode år i sig. Han er stortset komplet, hvilket uden tvivl vil styrke vores forsvar. Det er en spiller jeg har haft kigget på længe, og da vi solgte Oehler, begyndte tingene at gå stærkt. Jeg er meget glad for vores nyerhvervelse."
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »