Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
0 Brugere, 642 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
This Is Anfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Forfatter
Emne: This Is Anfield (Læst 15221 gange)
Alonso
Ynglingespiller
Sv: This Is Anfield
«
Svar #60:
14 Dec 2005, 20:15 »
04/05/2008
Aston Villa i storsejr
Liverpool havde 2. pladsen på spil, da de gik ind til kampen mod Aston Villa på Villa Park. For med kun 2 point i de sidste 4 kampe, havde man lukket Arsenal ind i kampen om den plads, der giver direkte kvalifikation til Champions League. Som overskriften antyder, skulle det vise sig at blive en meget, meget grim aften for The Reds.
Helvedet, startede allerede i det 7. minut, hvor Wayne Routledge sparkede en returbold fra Timo Hildebrand, der havde en ganske forfærdelig dag, til en 1-0-føring i Aston Villas favør. Indtil halvlegen blev fløjtet af, bølgede spillet godt og selvom Liverpool bestemt ikke var i gear, så det nogenlunde ud.
Manager Bech Petersen havde måske troet at hans snakken i pausen ville hjælpe, men det skulle vise sig at blive værre. I det 54. minut begår Anton Ferdinand, der var med i Jamie Carraghers fravær, straffespark på Milan Baros og da han er sidste mand, vælger dommeren korrekt at vise Rios lillebror ud. Selve straffesparket, sparker Baros selv ind til 2-0. I det 80. minut er det Finnans tur til at give Baros et straffespark, da han går en anelse hårdt til tjekken selvom. Valentierra er ligeglad om straffesparket var korrekt eller ej, han banker bolden ind til 3-0, Aston Villa. Sidste mål falder i det 87. minut, hvor den indskiftede Okaka, bringer Villa på 4-0.
Dermed slutter Liverpool sæsonen af på 3. pladsen, mens Aston Villa må tage sig til takke med 7. pladsen efter en kanon indsats.
Aston Villa 4-0 Liverpool
1-0 - 7. min. - Wayne Routledge
2-0 - 54. min. - Milan Baros (straffe)
3-0 - 80. min. - Arnulfo Valentierra (straffe)
4-0 - 87. min. - Stefano Chuka Okaka
MoM:
Wayne Bridge
Wayne Bridge spillede en fantastisk kamp
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #61:
14 Dec 2005, 20:34 »
07/05/2008
Awards
Der blev idag uddelt de sædvanlige Premier League awards.
Årets spiller ifølge spillerne:
1. Djibril Cissé (Liverpool)
2. Arjen Robben (Chelsea)
3. Thierry Henry (Arsenal)
Årets unge spiller ifølge spillerne:
1. Billy Jones (Everton)
2. Francesc Fabregas (Arsenal)
3. Simon Walton (Leeds)
Årets hold ifølge spillerne:
Petr Cech (Chelsea)
Jamie Carragher (Liverpool) Daniel Van Buyten (Liverpool)
John Terry (Chelsea) Asier Del Horno (Chelsea)
Billy Jones (Everton) Frank Lampard (Chelsea)
Xabi Alonso (Liverpool)
Arjen Robben (Chelsea)
Djibril Cissé (Liverpool) Claudio Pizarro (Liverpool)
Bænk: Igor Araujó (Birmingham), Matthew Upson (Birmingham), Mark Jones (Blackburn), Gareth Barry (Aston Villa), Thierry Henry (Arsenal).
Årets manager:
1. Claudio Ranieri (Chelsea)
2. Nikolaj Bech Petersen (Liverpool)
3. Arsene Wenger (Arsenal)
Årets fodboldspiller:
1. Asier Del Horno (Chelsea)
2. John Terry (Chelsea)
3. Jamie Carragher (Liverpool)
Årets topscorer:
1. Yakubu (Chelsea) - 27 mål
2. Claudio Pizarro (Liverpool) - 27 mål
3. Ruud van Nistelrooy (Manchester United) - 26 mål
Asier Del Horno, årets spiller
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #62:
24 Dec 2005, 12:46 »
Min blog er ikke død folkens. Jeg har bare haft travlt med alle mulige ting, og så lige et netspil, hvor jeg selvfølgelig har snuppet mesterskabet, ganske suverænt, med Brøndby
Jeg har en masse tid i juledagene og dagene optil nytår, så forvent en masse opdateringer. De første vil allerede komme idag, hvor den nye sæson starter. Glæd jer, og husk at stemme på min blog, som årets
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #63:
25 Dec 2005, 13:07 »
20/08/2008
Liverpool i Champions League
Efter en imponerende 7-0-sejr i Tirana, var der lagt op til en kamp, hvor Liverpool ville tage det stille og roligt mod KF Tirana, der derimod ville forsøge ikke at få en alt for stor lussing. Disse ting taget i betragtning, var det to hold, der kunne forlade New Anfield ganske tilfredse.
For selvom Liverpool skabte en masse chancer, blev det kun til en 1-0-sejr på et mål af spanske Fernando Morientes, der også var kampens bedste. Liverpool-manager, Nikolaj Bech Petersen, havde valgt at stille med en del reserver, da kampen réelt var vundet, mens Tirana igen kom med de stærkeste 11.
Selve målet faldt efter et angreb i venstre side i det 33. minut, hvor først Riise spillede Freddy Adu, der kunne slå en præcis bold ind til en måltørstig Morientes. Målmand Ilur Lluka, var KF Tiranas bedste spiller og derfor blev det ikke til flere mål, selvom nogle Liverpool-spillere ikke så for opsat ud efter at hive endnu en storsejr hjem.
Liverpool 1-0 KF Tirana
1-0 - 33. min. - Fernando Morientes
MoM:
Fernando Morientes
Morientes var dagens bedste i Liverpool
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #64:
25 Dec 2005, 13:18 »
22/08/2008
Nem gruppe til Liverpool
Der blev idag trukket lod til gruppespillet i UEFA Champions League, hvilket skulle vise sig at ende i nogle ganske underholdende grupper. For Liverpool blev der tale om PSV, Fenerbache og Maccabi Haifa, hvilket burde ende med videre avancement i den turnering, The Reds, så gerne vil vinde. Manager Nikolaj Bech Petersen, var dog også godt tilfreds med lodtrækning, som han kaldte "yderst tilfredsstillende".
"Det er uden tvivl en god lodtrækning, selvom man dog skal huske på at denne turnering kun rummer gode mandskaber. Der skal dog ikke herske tvivl om at det forventes, at vi går videre, og set udfra det faktum, kan jeg ikke sige andet end at lodtrækningen er yderst tilfredsstillende for mit vedkommende."
Gruppe A
Real Madrid
Juventus
CSKA Moskva
Wisla
Gruppe B
Liverpool
PSV
Fenerbache
Maccabi Haifa
Gruppe C
Lyon
Arsenal
Porto
Dinamo Kiev
Gruppe D
Inter
Schalke
Benfica
CSKA Sofia
Gruppe E
Chelsea
Betis
Rapid Wien
Club Brugge
Gruppe F
Bayern München
Slavia Prag
Everton
Hajduk Split
Gruppe G
Milan
Werder Bremen
Ajax
Rangers
Gruppe H
Barcelona
Shakhtar
Lille
Udinese
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #65:
26 Dec 2005, 14:57 »
Som noget nyt, vil jeg efter hver måned notere alle mine resultater, så I kan følge mere med.
August:
CL Kval. 3. Runde - KF Tirana 0-7 Liverpool
PL - Liverpool 3-0 Norwich
PL - Man City 0-4 Liverpool
PL - Liverpool 0-0 Birmingham
CL Kval. 3. Runde - Liverpool 1-0 KF Tirana
PL - Liverpool 2-0 Charlton
PL - Fulham 2-2 Liverpool
Altså stadig ubesejret, mens de to uafgjorte er skønhedspletter. Imod Birmingham ville bolden bare ikke ind, mens kampe mod Fulham var sæsonens dårligste. Vi spillede ikke specielt godt, og der var ikke rigtig nogen der virkede klar. Jeg er derimod klar over at der skal hentes point i disse kampe, hvis mesterskabet skal i hus. Udfra især min kamp mod Manchester City, ser det også meget realistisk ud. Jeg har sjældent spillet et hold så meget af banen, det var virkelig flot fodbold.
I næste måned tages der bl.a. hul på min karriere som belgisk landstræner, så god fornøjelse
LosCules
Gæst
«
Svar #66:
26 Dec 2005, 15:08 »
Kan kun sige at din blog er fantastisk!
Kan squ heller ikke naa at sige mere, da jeg skal i bad
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #67:
26 Dec 2005, 16:37 »
20/09/2008
Liverpool smadrer Leeds
Inden Leeds tog imod Liverpool, var kampen startet uden for banen, da Leeds' manager, Bryan Robson, havde postuleret, at Liverpool bestemt ikke kunne blive mestre i denne sæson. Liverpool manager, Nikolaj Bech Petersen, valgte at svare med en meget hoverende kommentar: "Vi har god chance for at vinde mesterskabet, da vores mandskab er så stærkt, at vi kommer til at køre hold som Leeds over."
Derfor startede Liverpool også som lyn og torden, med især serbiske Simon Vukcevic i topform inde på den centrale midtbane. Den talentfulde spiller, så ud som om han er faldet til og spillede formentlig sin bedste kamp nogensinde i Liverpool-trøjen.
Hans show startede allerede i det 4. minut, hvor Scott Carson blev nødt til at give en returbold på Vukcevics drøn. Arouna Koné, der var med istedet for ellers formstærke Cissé, der er ude i de næste to måneder med skader, sendte derfor bolden ind bag den tidligere Liverpool-målmand.
Bare 2 minutter senere i det 6. minut, valgte Vukcevic at score sit første sæsonmål, da han efter en flot aflevering fra Claudio Pizarro, bankede bolden i nettet. Lige før pausen, var det Claudio Pizarros tur til at komme på måltavlen, da han i det 43. minut scorede til 3-0 for Liverpool. Her sluttede en meget Liverpool-domineret 1. halvleg på Elland Road.
Det sidste mål faldt kort efter pausen, da Liverpools Claudio Pizarro i det 51. minut korrekt fik et straffespark, efter han var blevet skubbet omkuld. Mr. Liverpool, Jamie Carragher, sendte bolden sikkert i nettet på forsøget fra 11 meter pletten. Liverpool fortsatte herefter med at dominere, men flere mål blev det altså ikke til for The Reds, mens Bryan Robson må føle sig pinligt berørt.
Leeds 0-4 Liverpool
1-0 - 4. min. - Arouna Koné
2-0 - 6. min. - Simon Vukcevic
3-0 - 43. min. - Claudio Pizarro
4-0 - 51. min. - Jamie Carragher (str)
MoM:
Jamie Carragher
God kamp af Vukcevic
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #68:
26 Dec 2005, 17:23 »
September:
VM Kval. - Georgien 1-4 Belgien
PL - Sheffield Utd 1-3 Liverpool
CL - Liverpool 2-0 PSV
PL - Liverpool 2-1 Arsenal
PL - Leeds 0-4 Liverpool
CL - Fenerbache 0-0 Liverpool
PL - Tottenham 0-0 Liverpool
Min første kamp med Belgien gik godt, og derudover er jeg særligt glad for sejren over Arsenal, som måske ikke var verdens bedste kamp, men det var stadig hamrende fortjent. I de to 0-0-kampe, er jeg oppe mod stærke keepers, men det går nok. Selvtilliden er i top, og med tiden vil disse ufortjente resultater blive yderligere minimeret.
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #69:
26 Dec 2005, 18:51 »
25/10/2008
Liverpool sat på plads af Chelsea
Der var dommer, held og generelt de små marginaler til forskel, da Liverpool idag tog imod Chelsea hjemme på New Anfield. Kampen endte med en lussing af dimensioner, da Chelsea vandt hele 5-1, i en kamp hvor flere tvivlsomme kendelser fra dommer Peter Walton, blev afgørende.
Første mål faldt i det 34. minut, da Esteban Cambiasso så sit langskud gå ind bag Liverpool-keeper, Timo Hildebrand. Der gik ikke mere end 4 minutter, før Frank Lampard havde sendt Chelsea på 2-0. Englænderen bankede det frispark ind, Yakubu havde skaffet. På trods af en meget lige kamp, gav Chelseas skytter en pauseføring.
Lampard scorede sit andet mål efter pausen, da Van Buyten ved at fælde Arjen Robben, gav Chelsea et forsøg fra straffesparksplette
n. At Van Buyten blev smidt ud, skal ses som en stor fadæse af dommeren, da han på ingen måde bremsede en klar målchance. Lampard gjorde det til 3-0, mens en hovedrystende Liverpool-manager kiggede på.
Andres D'Alessandro gav Liverpool lidt håb, efter han var kommet ind i pausen. Målet kom i det 63. minut, hvor Petr Cech gav en returbold på Fernando Morientes' afslutning - Liverpool 1-3 Chelsea. Dommer Peter Walton gav Chelsea et tvivlsomt straffespark i det 65. minut, da Finnan angiveligt fældede Vucinic kriminelt i feltet. Lampard sparkede bolden i kassen på straffesparket og sendte dermed Chelsea på en 4-1-føring.
Det sidste mål faldt bare tre minutter senere, da Gianpaolo Pazzini med et flot lob, kunne tvinge en sagesløs Liverpool-målmand til at hente bolden i målet endnu en gang. Det var efter en aflevering fra Manuele Blasi, at Pazzini efter en god solotur nedad højrekanten, kunne levere det flotte lob - 5-1, Chelsea.
Liverpool 1-5 Chelsea
0-1 - 34. min. - Esteban Cambiasso
0-2 - 38. min. - Frank Lampard
0-3 - 52. min. - Frank Lampard (str)
1-3 - 63. min. - Andres D'Alessandro
1-4 - 65. min. - Frank Lampard (str)
1-5 - 68. min. - Gianpaolo Pazzini
MoM:
Frank Lampard
Frank Lampard satte sammen med resten af Chelsea-holdet, Liverpool gevaldigt på plads
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #70:
26 Dec 2005, 18:53 »
det var ikke så godt. Nu må vi håbe at holdet ikke har mistet sin selvtillid
Ellers en god blog
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #71:
26 Dec 2005, 19:09 »
Oktober:
PL - Everton 3-4 Liverpool
VM Kval. - Belgien 3-0 Israel
VM Kval. - Moldavien 1-5 Belgien
CL - Liverpool 4-0 Maccabi Haifa
CC (3. runde) - Liverpool 3-0 Charlton
PL - Liverpool 1-5 Chelsea
CL - Maccabi Haifa 0-2 Liverpool
Min landstrænerkarriere kører godt, og da Italien kun fik 0-0 ude mod Georgien, fører vi gruppen efter tre kampe. I Liverpool, ser et avancement i CL ganske realistisk ud. Jeg er derudover glad for at vi er videre i Carling Cuppen, da der ikke har været den store succes her, de seneste år. I Premier League, overskygger det kedelige nederlag mod Chelsea en ellers god sæsonstart. Jeg er dog optimist, og mener stadig et mesterskab er realistisk.
Hafiz
Førsteholdsspiller
«
Svar #72:
26 Dec 2005, 19:59 »
Citat af: Alonso 26 Dec 2005, 18:51
25/10/2008
Liverpool sat på plads af Chelsea
Liverpool 1-5 Chelsea
0-1 - 34. min. - Esteban Cambiasso
0-2 - 38. min. - Frank Lampard
0-3 - 52. min. - Frank Lampard (str)
1-3 - 63. min. - Andres D'Alessandro
1-4 - 65. min. - Frank Lampard (str)
1-5 - 68. min. - Gianpaolo Pazzini
MoM:
Frank Lampard
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #73:
26 Dec 2005, 22:20 »
19/11/2008
Liverpool 1'er via storsejr
Liverpool var magiske i Holland, da man via en 8-0-sejr ude over PSV Eindhoven, sikrede sig 1. pladsen i Champions Leagues gruppe B, med en runde igen. Hele 6 spillere kom på tavlen, i en kamp, hvor en 17-årig hollænder fik sin første kamp og gav håb for fremtiden.
Helvedet for PSV startede i d. 3 minut, hvor Ridny Cairo gav Liverpool et straffespark, ved at holde den franske kantspiller, Sidney Govou, lidt for meget i trøjen. På straffesparket, gav Jamie Carragher, Liverpool føringen. 2-0-målet i Liverpool-favør, kom i det 12. minut, da Fernando Morientes efter en forrygende solotur, bragte de røde yderligere foran. Efter et godt Liverpool-pres, blev det i det 30. minut, 3-0, da Xabi Alonso med en fremragende stikning spillede store Peter Crouch fri. Crouch scorede, mens PSV-fansene så håbløst på.
Liverpool kunne alt på Phillips Arena, og dette blev godt illustreret ved Pablo Orbaiz' mål. Den stærke ankermand på midtbanen bragede fra 35 meter en løs bold i nettet, hvilket gjorde det til 4-0 i Liverpools favør.
Efter pausen, fik Orbaiz endnu en gang en hovedrolle, da han spillede Fernando Morientes, der efter et par gode berøringer, gjorde det til 5-0. I det 51. minut, flugtede Luis García en aflevering fra Sidney Govou ind til 6-0. I det 63. minut, kom to talentfulde herrer på banen. Den belgiske angriber, Cedric Baes og den hollandske fløjspiller, Stefan Meijer. De skulle begge vise sig at få hovedroller senere, hvilket fik Liverpool-manager, Nikolaj Bech Petersen, til at smile. Første hovedrolle tilfaldt Cedric Baes, da han efter at være blevet spille fri af Pablo Orbaiz, blev fældet i feltet af Ridny Cairo. Cairo begik dermed sit andet straffespark og da han var sidste mand ved en direkte målchance, blev han korrekt sendt i bad før tid. På straffesparket i det 73. minut, gjorde Jamie Carragher det til 7-0. 17-årige Stefan Meijer fik som sagt en hovedrolle. Dette var da han udnyttede et indlæg fra Liverpools højreback, Antonio Barragan, til en 8-0 føring til Liverpool.
Liverpool fortsatte efter 8-0-målet med at angribe, men på trods af dette, blev det ikke til flere mål, på en aften, hvor Liverpool sikrede sig yderligere 3 point og dermed kom op på hele 13 af slagsen. Derfor er Liverpool nu både sikker på avancement og 1. pladsen, hvilket resulterede i en glad Liverpool-manager.
"Vi gør alt rigtigt i dag, og har samtidig heldet med os i alle situationer. Selvom vi spiller PSV ud af banen, har jeg alligevel en anelse ondt af dem, da de virkelig kæmpede og kæmpede uden at blive belønnet. Det kan jeg takke mine spillere for og ellers ønske deres manager held og lykke i sidste runde. Det her lover godt for vores chancer for at vinde turneringen, men lad os nu se, alt kan ske i fodbold."
PSV 0-8 Liverpool
0-1 - 3. min. - Jamie Carragher (str)
0-2 - 12. min. - Fernando Morientes
0-3 - 30. min. - Peter Crouch
0-4 - 41. min. - Pablo Orbaiz
0-5 - 48. min. - Fernando Morientes
0-6 - 51. min. - Luis García
0-7 - 72. min. - Jamie Carragher (str)
0-8 - 75. min. - Stefan Meijer
MoM:
Fernando Morientes
Via to mål, blev Nando kåret til MoM
Alonso
Ynglingespiller
«
Svar #74:
26 Dec 2005, 23:32 »
November:
PL - Crystal Palace 1-3 Liverpool
PL - Blackburn 2-3 Liverpool
CL - PSV 0-8 Liverpool
PL - Liverpool 3-1 West Brom
CC (4. runde) - West Brom 0-3 Liverpool
5 kampe, 5 sejre, det ser bestemt godt ud. Efter sejren i 4. runde i Carling Cuppen, står den på Arsenal på Highbury, hvilket nok skal blive en udfordring. Jeg håber dog, sjovt nok, på en sejr, så vi også er at finde i en semifinale. Det er sådan at jeg meget gerne vil vinde alt jeg deltager i, og derfor skal man også kunne slå Arsenal på Highbury. Et trofæ, savnes virkelig på New Anfield og her er bestemt en mulighed.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »