|
absalonsen
Gæst
|
|
Tillykke med sejren. Kunne desværre ikke selv være i Kolding i dag, selvom jeg var blevet bedt om det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Tillykke med sejren. Kunne desværre ikke selv være i Kolding i dag, selvom jeg var blevet bedt om det.  Skuffende... Men vi spillede nu dejligt idag. Det er som at se et helt forvandlet KFC hold end det man så i foråret inden pausen.  Og dejligt at se så mange på stadion en kold mandag aften. Hele 2129, var der samlet sammen. En god del i forhold til de 900 som plejer at være der 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Apr 2007, 22:42 af Chelidze90 »
|
|
|
|
|
|
|
koldingenseren
|
|
AGBETU var sku giftig idag, men det bliver nu mere spændende næste år , når vi får en af de gamle stjerne spillere tilbage i truppen BG..
BRIAN GELLERT har været savnet , og med ham på holdet kan vi ikke andet end at sikre os oprykning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netrom89
|
|
Min sig og avatar er fra kampen igår... Man må sige det ser godt ud!
|
|
|
|
|
|
Carefree. Where ever we may be. We're the famous CFC!
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det ser okay ud, men det er set vildere  Pyro show ftw.!
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Når man tænker på hvor lidt der var, og hvor bette stadionet er, er det ret godt gået 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Når man tænker på hvor lidt der var, og hvor bette stadionet er, er det ret godt gået  Hva bette er stadionet nu ikke. Ikke hvis man tæller den gamle tribune og rundt om banen med .)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Skuffende...
Sorry.  Lover, at jeg nok skal komme til Kolding og se dem spille.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hva bette er stadionet nu ikke. Ikke hvis man tæller den gamle tribune og rundt om banen med .)
Arh, stort er det nu heller ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
vi skal have lidt gang i tråden. Er der nogle der har spillet med Kolding i FMo7 ?
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
vi skal have lidt gang i tråden. Er der nogle der har spillet med Kolding i FMo7 ?
Gosser gør lige pt. IRL: Satme noget lort med Kruse og Akeem. Håber de bliver klar til HIK away. Især Akeem har overstrålet alt og alle siden han er kommet til. Kunne være så nice hvis han blev permanent 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Gosser gør lige pt. IRL: Satme noget lort med Kruse og Akeem. Håber de bliver klar til HIK away. Især Akeem har overstrålet alt og alle siden han er kommet til. Kunne være så nice hvis han blev permanent  Det håber vi alle. Der er jo også snart kamp mod BIF  . Hvem skal jeg holde med ?  Har du ingen erfaring  ?
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Det håber vi alle. Der er jo også snart kamp mod BIF  . Hvem skal jeg holde med ?  Har du ingen erfaring  ? Jo, men har ikke spillet med dem for nyligt og så er Gosser et oplagt valg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Jo, men har ikke spillet med dem for nyligt og så er Gosser et oplagt valg  så venter jeg til haan skriver herinde?
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|