home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 131589 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #765: 03 Sep 2008, 12:36 »

Ja, det ser fornuftigt ud...

...og The Spiders kunne måske godt have taget alle titler, men de bruger mange reserver i den lille pokalturnering, så ind i mellem fejler resultaterne...og så var det bare en fornøjelse at se, at The Shire i stedet kunne tage titlen Smiley
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #766: 03 Sep 2008, 21:14 »

Den 30. maj 2029

The Spiders tog resten
- Hibernian stoppede The Shires eventyr

Hvis der var nogle der tvivlede ved de skotske giganter fra Glasgow - så burde tvivlen være væk nu - The Spiders er det absolutte tophold i Europa. Med en slutspurt med 3 titler fjernede de samtlige konkurrenter på deres vej, men vejen var dog ikke helt uden problemer.
The Spiders er kongen

Helt galt kunne det havde gået i Champions League, hvor de i kvartfinalen mødte Aberdeen. Normalt er det tætte opgør imellem de to hold, men The Spiders er næste altid sikre på 3 point. Derfor var det et stort chok, da Aberdeen i første opgør, hjemme på Pittodrie Stadium, gav The Spiders en lussing og vandt 3-1. Dermed var The Spiders pludselig i fare for avancement, men The Spiders viste klassen og vandt de nødvendige 2-0 hjemme på Hampden Park.

I semifinalen blev Inter slået med 3-2, mens Valencia uden problemer blev besejret 1-0 i finalen.

Den store hjemlige pokal blev også hjemtaget uden de store problemer. I finalen mødte man her Airdrie United som forsvarede sig i 90. minutter og dermed kunne man sikre sig pokalen med 1-0.

I ligaen var mesterskabet mere eller mindre sikret inden slutspillet og The Spiders sluttede med 96 point, 16 point foran nr. 2, Dundee United.

Skuffende afslutning for The Shire

Efter pokaltriumfen var troede The Shire de kunne gå på vandet, men de skulle hurtigt komme ned på jorden. I ligaen oplevede de svingende resultater og endelig skulle man tabe muligheden for europæisk triumf til et skotsk mandskab. The Shire fik kvalificeret sig til semifinalen, men her fik Hibernian deres revance fra pokalturneringen. Hiberian var for stærke over to kampe og dermed skulle finalen stå mellem Benfica og Hibernian. En kamp som Benfica vandt 2-1.

I ligaen blev det til en 5. plads - som lige præcis gav adgang til Europa. Dermed kunne klubben trods alt konstatere, at det havde været en succesfuld sæson med deres første titel.

Sidst kan det nævnes, at klubbens to bedste spillere formentlig bliver fortid i The Shire...
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #767: 03 Sep 2008, 21:22 »

flot update, og fantastisk sæson! :O
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #768: 04 Sep 2008, 07:49 »

flot update, og fantastisk sæson! :O

Takker Thumbs Up
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #769: 05 Sep 2008, 08:35 »

Super sæson.... Det blev som jeg regnet med efter sidste update Smiley

Ærgeligt at The Shire lige gik ned. Glæder mig til at hører om hvem der ryger til og fra Spiders og Shire.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #770: 05 Sep 2008, 10:53 »

Ærgeligt at The Shire lige gik ned. Glæder mig til at hører om hvem der ryger til og fra Spiders og Shire.

Jeg kan fortælle, at opdateringen er under udarbejdelse - så den lander her i weekenden Wink

Derudover kan jeg fortælle, at jeg har planer om at lukke denne blog, når Ian Davidson retire - af 2 grunde

A. Der er ikke den store søgning længere på blog'en
B. FM09 kommer snart og her er det planen - at jeg starter en ny blog op - formentlig med et netspil med min fætter, Rammy, som også er bruger her på siden.

Davidson har lige rundet de 39, hvorfor der sagtens kan være 4-5 sæsoner i ham endnu...

...men om jeg sletter spillet - er nok mere tvivlsomt.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Numquam Moribimur
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #771: 08 Sep 2008, 10:53 »

Pussig, jeg satt med mitt Aberdeen-spill i helgen, og kom til å tenke på vår helt Ian Davidson. Søkte på ham i spillet mitt, men der var han ikke (to andre ved det navnet, men de var midtbanespillere). Derimot lurte jeg også på hvor gammel han hadde blitt i spillet ditt nå, og i dag fikk jeg svaret. :-)

Synd at denne bloggen går mot slutten, men alt godt har en ende, så bravo til deg for mer enn halvannet år her!
Logged

A devil in red

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #772: 11 Sep 2008, 06:41 »

Den 29. juli 2029

East Stirling stod for sommerens rekordhandel
- The Spiders første sommer uden handler

For første gang i Mr. Nobodys trænerkarriere har han ikke foretaget en eneste handel gennem sommeren, hvilke kan undre med det million-transferbudget klubben har, men han mener, at hans nuværende hold kan gentage succesen.
Flere handler hos The Shire

Derimod har East Stirling været i overskrifterne gang på gang. Først skulle klubben opleve at måtte sige farvel to klubben absolutte to stjerne i den foregående sæson. Først blev handlen med Harri Saarela en kendsgerning, da Inter smed 19,5 mio. £ på bordet og få dage senere kunne de annoncere, at deres topscorer, Edwin Verlijsdonk, havde skrevet kontrakt med Real Madrid for en transfersum på 22 mio. £.

Dermed stod The Shire pludselig uden væsentlige profiler og en kæmpe pose penge.

Første prioriteten var en ny midtbanegeneral og derudover måtte markedet vise, hvad der kunne være interessant. Og den nye general håber Emil Jensen kommer til at hedde Alexander Windisch, som blev hentet i Wolfsburg for 4,4 mio. £. Windisch er 22 år og fast mand på det østrigske landshold.

Derudover hentede E. Jensen 3 yderligere spillere, som i første omgang skal fungere som reserver. Der er tale om Paul Foster (AMRC, 18-årig skotte), Craig Johnstone (ST, 18-årig skotte) og Andreas Thiel (DMC, AMC, 19-prig Schweizer).

Med handlerne skulle ikke blive de sidste i denne sæson – Emil Jensen har lovet at truppen vil blive forstærket yderligere i vinterpausen.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2029/30
« Svar #773: 15 Sep 2008, 09:29 »

Uha.... spændende indkøb for The Shire....

Ja, sådan som The Spiders vandt sidste sæson, er ingen indkøb jo nødvendige Smiley

Glæder mig til at læse mere, og håber du fortsætter et stykke tid endnu!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2029/30
« Svar #774: 15 Sep 2008, 10:56 »

Utroligt du stadig har denne blog kørende  Shockeret Er ked af at jeg stoppede at følge med for 15 år siden Wink


Det ser sgu fint ud, saver måske lidt flere billeder, men det er stadig godt   Thumbs Up

Husk hvis du vil ha billederne i original størrelse er koden sådan :

Kode:
[img ]DIT BILLEDLINK[/img]



Logged

KAMILL200
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiders vs Shire 2029/30
« Svar #775: 15 Sep 2008, 18:01 »

21 år, det må jeg give dig tommel op for den, fantastisk blog som jeg håber varer ved helt op til 2050!
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2029/30
« Svar #776: 16 Sep 2008, 17:48 »

Den 31. januar 2030

The Spiders fortsætter med at feje al modstand til side
- The Shire på vej mod deres bedste sæson?

Sæsonen er halvvejs og The Spiders er mere eller mindre allerede sikre på guldet, men kampen om 2. pladsen er utrolig tæt. Læs videre nedenstående og se ellers hvordan det går vores helte i de forskellige turneringer.

The Spiders
The Spiders fortsætter endnu en sæson med stor succes og har i de hjemlige turneringer alle muligheder for guld. I ligaen er forspringet på 15 pts., i den lille pokal er de i finalen mod Celtic, mens St. Mirren venter i kvartfinalen i den store pokalturnering.

Derimod venter der en svær modstander i Champions League.

Champions Leauge

Efter at have slået Villareal, Club Brugge og Monaco i gruppespillet og det endnu en gang tid til at stå over for de italienske giganter fra Inter og denne gang er oddsene mere lige. Inter har på papiret forstærke truppen, herunder med Sareela fra The Shire, mens The Spiders køre videre med det gamle koncept.

Hvilke er stærkest?

East Stirling
Alle midler gælder I kampen om sølvet

The Shire har haft en rigtig god sæson til trods for tabet at deres to profiler. I stedet har det været en mandfolkeindsats puls det faktum at det 17-årige kæmpetalent Colin Love har fået sit gennembrud.

The scottish PL

I ligaen er The Shire helt fremme i skoene, da de flot indtager 2. pladsen. Deres til dato bedste placering her ved vinterpausen. The Spiders er urørlige på førstepladsen, men det er er også konkurrencen The Shire skal fokusere på, da Celtic er blot 2 pts. efter og Hearts er 5 efter.

De skotske cupturneringer

I den lille turnering bliver det ikke noget gentagelse af sidste års triumf, da Celtic trak det længste strå i semifinalen, da de var skarpest i straffesparkskonkur rencen.

Derimod lever håbet fortsat i den store turnering, hvor klubben netop har kvalificeret sig til kvartfinalen via en 1-0 sejr over Livingston.

UEFA

Her har The Shire i høj grad levet op til forventningerne og mere til. I gruppespillet blev det til en 1. plads med 10 pts. efter 3 sejre og en enkelt uafgjort, 2-2 hjemme på Firs Park mod Real Madrid.

I næste runde venter Rapid, hvor The Shire er favoritter til at avancere videre i turneringen.

Nye ansigter

The Spiders har her i vinterpausen investeret i et nyt ansigt, en ekstra angriber. Der er tale om 22-årige Ulf Jensen fra Norge, som skal være med til at styrke bredden i front hos de skotske mestre.

Derudover har klubben pr. 1. juli tegnet kontrakt med spanske Mikel Lafuente. Mikel er 23 år og har fået sin fodboldopdragelse hos Athletic. Hans forcer er i det defensive, hvor han nærmeste kan spille alle pladser i forsvaret og på midtbanen.

Som lovet har der endnu en gang været gang i den hos The Shire. Hele 4 nye spillere er præsenteret her i vinterpausen. Der er tale om to skotske spillere der er hentet i Queen’s Park, nemlig de erfarne Barrie Guthtie og Alec Murphy, som begge er blevet til overs. Der ud over har man hentet to spillere, som man har højde tanker omkring for fremtiden, to defensive kræfter i finske Juha Mäkelä der er højre back og den belgiske centrale forsvarsklippe Tom Kok, som kan sammenlignes med Vincent Kompany.

Derudover bliver truppen til april suppleret med midtbanespilleren Kristjan Istsuk, som er hentes i deres feeder klub og til juli vil yderligere en central forsvarsspiller komme til klubben, nærmere betegnet 20-årige Gabriel Perazzo, der forlader argentinsk fodbold frem for det skotske.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2029/30
« Svar #777: 16 Sep 2008, 18:21 »

Utroligt du stadig har denne blog kørende  Shockeret Er ked af at jeg stoppede at følge med for 15 år siden Wink

Det ser sgu fint ud, saver måske lidt flere billeder, men det er stadig godt   Thumbs Up

Husk hvis du vil ha billederne i original størrelse er koden sådan :

Kode:
[img ]DIT BILLEDLINK[/img]


Tak for dit fif - jeg har altid kæmpet med at ramme den rigtige højde og bredde med min kode - men der er jeg fri for nu Thumbs Up Som du kan se, har jeg allerede haft glæde af det i ovenstående opdatering!

Flere billeder - ja - er egentlig enig, men det er svært at finde nye i henhold til bloggens længde og så er min tid desværre ikke så store til at søge efter flere..., så I må nøjes...

Uha.... spændende indkøb for The Shire....

Ja, sådan som The Spiders vandt sidste sæson, er ingen indkøb jo nødvendige Smiley

Glæder mig til at læse mere, og håber du fortsætter et stykke tid endnu!

Tak - med sådanne feedback - kan bloggen jo ikke stoppe Wink

21 år, det må jeg give dig tommel op for den, fantastisk blog som jeg håber varer ved helt op til 2050!

Og mange tak KAMILL200 - jeg vil gøre hvad jeg kan - så længe der er feedback på mine skriv..., så er det jo svært at stoppe Opstemt

Nå, men nu gælder det sidste halvdel af sæsonen Forseglede Læber
« Seneste Redigering: 16 Sep 2008, 18:25 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2029/30
« Svar #778: 19 Sep 2008, 11:13 »

Den 30. maj 2030

Queen’s Park foran forandringer
- Bedste sæson for The Shire

The Spiders løb ind i en kæmpe skuffelse i Champions League hvilke har fået Mr. Nobody til at vurdere de aldrende spillere på holdet. Og det er ikke blot blevet ved vurderingen – The Spiders vil i de kommende måneder skulle sige goddag til nye ansigter, som skal være med til at fremtidssikre holdet.

Derimod ser det ud til at Emil Jensen efterhånden har fundet holdet der kan være med til at udfordre The Spiders om det skotske guld.

Bank of Scotland Premier League

I ligaen lykkes det for The Spiders at holde forspringet mere eller mindre ned til The Shire, hvorfor mesterskabet aldrig rigtig kom i fare. Dermed kunne The Spiders hæve mesterskabspokalen for 16. i deres historie.

Kampen om 2. pladsen også meget intens, men da The Shire smækket Celtic med hele 9-0 i 29. spillerunde fik omgivelserne en idé om, at The Shire virkelig brændte efter at få den eftertragtede 2. plads. Og The Shire kæmpede videre i samme gejst, hvorfor de lettere overraskende kunne hjemtage sølvmedaljerne.

Kæmpe pokaloverraskelse

I den lille pokalturnering var dysten sat mellem Celtic og The Spiders, men Spiders som svage favoritter. Kampen blev desværre en kedelig forestilling, hvor The Spiders dominerede fra start til slut uden egentlig at imponere. Kampens afgørelse faldt i det 19. minut, hvor Alec Mann scorede til slutresultatet 1-0. Dermed kunne The Spiders hæve pokalen for 11. gang i deres historie.

Derimod var der en kæmpe overraskelse i den store pokalturnering. The Shire havde i kvartfinalen lettere overraskende slået Dundee United, hvorefter Aberdeen blev slået efter omkamp. Dermed var de klar til en finale mod The Spiders, som havde leget sig i finalen.

Inden finalen var dommen klar – The Spiders ville hjemtage endnu en titel, da de blot manglede en spiller, mens The Shire havde hele 3 karantæne hos stamspillerne. Men The Shire havde tænkt sig det anderledes og med hjælp fra en utroligt svagt spillende Ian Davidson (karakter 4) sikrede The Shire sig en imponrende 3-0 sejr i finalen, hvor profilerne var Peter Allan og Tom Kok.

En anden imponerende bedrift blev også en kendsgerning i finalen. Colin Love fik scoret hans 30. mål i sæson, hvilke er klubrekord hos The Shire. Ja, mere end imponerende må det vel betegnes som, af det blot 17-årige skotske talent.

Nedtur i Champions League
Inter gik hele vejen

På trods af at der på forhånd var lagt op til nogle tætte opgør mod Inter i første knockout runde, så fik opgørene en meget ufortjent sejrsherre, men det er nu charmen ved fodbolden ind i mellem. I første opgør på San Siro var Inter heldige med at trække sig sejrrigt ud af opgøret med 2-1, bl.a. på et mål af Sarrela som er hentet i East Stirling. Dermed var opgøret fortsat åbent.

I returen på Hampden Park blæste The Spiders til angreb og Inter blev trykket helt i bund og taktikken lykkes i første halvleg, da The Spiders kunne gå til pause med 1-0. I anden halvleg fortsatte The Spiders presset og havde 3-4 kæmpe chancer, men angriberne svigtede og i stedet fik Inter udlignet på en halv chance. The Spiders fortsatte og det tætteste på forlænget spilletid kom de i det 80. minut, hvor de fik et mål annulleret. Dermed kunne Inter trække sig ud af opgørene med hænderne helt i vejret, mens The Spiders for første gang i meget lang tid allerede måtte forlade turneringen i 1. knockoutrunde.

Inter vandt senere finalen over Valencia, bl.a. ved hjælp af et mål fra Sareela.

Optur i UEFA’en

At The Shire gjorde det umulige i den hjemlige pokalturnering, så gjorde de det også i den europæiske turnering, UEFA Cuppen.

East Stirling 3-1 Rapid

Første opgave efter gruppespillet var rumænske Rapid, som ikke var levnet mange chancer og The Shire gjorde også kort proces ved at var det boldkontrollerende hold i samtlige 180 minutter. Rapid kom aldrig ind i kampen og deres mål må betragtes som held.

East Stirling 6-1 Fenerbahce

Dermed forventede man mere modstand i kampene mod Fenerbache, men efter 3-0 hjemme på Firs Park var recepten klar til returen og endnu en gang blev tyrkerne spillet ud af banen.
Stor skuffelse hos Porto

East Stirling 3-0 Porto

Dermed ventede det stærke portugisiske hold, Porto. Første opgør hjemme på Firs Park blev mere end tæt og The Shire var heldige at spille fra opgøret med 0-0. Dermed var Porto svage farvoritter til returen, men et enkelt skotsk mål ville gøre forskellen.

Begge hold spillede meget afventende og kampen igennem var der en mere defensiv indstilling, hvor stadionuret viste 0-0 efter de første 90 minutter. Dermed satsede Emil Jensen offensivt og sendte Alec Murphy på banen for at få noget mere power i angrebet og dette skulle være nøglen til succes. Murphy gjorde det til 1-0 og i slutminutterne hvor Porto satsede kunne The Shire lukke kampen til 2-0 og 3-0.

East Stirling 6-1 Sporting CP

Med det portugisiske kendskab var det med stor respekt The Shire gik ind til semifinaleopgørende mod Sporting CP, men S. CP havde slet ikke samme format som Porto. Første opgør slutte 1-0 på udebane, mens gæsterne fik en på hatten med 5-1 hjemme på Firs Park! Finalepladsen var sikret.
Stort tillyke til The Shire

East Stirling 4-0 Bordeaux

Her ventede overraskende Bordeaux, som havde slået Arsenal i deres semifinale. Men til The Shires held virkede Bordeaux til at havde brugt deres energi i opgørene mod Arsenal, da de ikke ydede nogen modstand i finalen og dermed vandt EAST STIRLING deres FØRSTE EUROPÆISKE TITEL!!!!

Tilbageblik

Med den netop afviklede sæson har Nobody store planer for en rokade hos The Spiders i den kommende sommer…, men først skal VM afvikles hvor Skotland skal forsøge at hente endnu en triumf til Nobody.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2029/30
« Svar #779: 19 Sep 2008, 11:16 »

gode resultater da Smiley
kan du gi SS' af kampen mod fener?
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010