home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1248 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154850 gange)
Metsu1
Manager

Sv: The Spiders: Sæsonen 2023/2024
« Svar #600: 03 Jan 2008, 09:11 »

Nu håber jeg ikke, at jeg ødelægger en god stemning, men i mit Juve spil, som jeg kører en blog om på denne sidehar jeg spillet: 

42 dage, 16 timer og 21 minutter - Afhængighedsgrad: Hvad er mennesker?  Opstemt

Det skal dog lige siges, at spillet altid har kørt, mens jeg har lavet opdateringer, så derfor har jeg ikke været så effektiv som dig, Erhardt  Wink

Jeg har stemt på dig i årets blog, da jeg synes, det er ekstremt flot, det du har opnået med The Spiders  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Jan 2008, 09:19 af Metsu1 » Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #601: 03 Jan 2008, 09:32 »

Så længe der tales FM - så kan den gode stemning aldrig ødelægges Wink

42 dag, 16 timer og 21 minutter - Afhængighedsgrad: Hvad er mennesker  Opstemt

Det er godt nok lidt af en "status"... Så har du en pænt lang "spilletid" pr. sæson.

Jeg har stemt på dig i årets blog, da jeg synes, det er ekstremt flot, det du har opnået med The Spiders  Thumbs Up

Det er en ære at få en stemme fra en en af sidens bedste blog-forfattere!

En gang FM - altid FM Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #602: 03 Jan 2008, 09:46 »

Så længe der tales FM - så kan den gode stemning aldrig ødelægges Wink

Det er godt nok lidt af en "status"... Så har du en pænt lang "spilletid" pr. sæson.

Det er en ære at få en stemme fra en en af sidens bedste blog-forfattere!

Som sagt kører spillet også altid mens jeg opdaterer bloggen, derfor den manglende efektivitet  Wink

Mange tak for rosen, men det fortjener du så sandelig også, for de utrolige resultater, du har skabt med The Spiders og ikke mindst The Shire i den seneste tid  Thumbs Up

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #603: 06 Jan 2008, 16:06 »

Den 28. juli 2024

Trods flere forhandlinger fastholder Spiders profilerne
- Emil Jensen bliver landstræner
Det spanske lokkede ikke nok

Sommerens transfermarked har endnu en gang været fyldt med flere spillerhandler, men den mest opsigtvækkende historie omkring en eventuel handel foregik mellem Queen’s Park og Real Madrid. The Spiders suveræne højre back Mark McLean har nu i flere sæsoner haft ønske om at prøve sine kvaliteter af i udlandet, men hver gang har Mr. Nobody forhindret dette qua et meget højt prisskilt.

Denne sommers efterspørgsel på McLean – var ingen undtagelse. Et hav af klubber prøvede at ligge billet ind, men hver gang fik de beskeden: ”Betal 20 mio. £ eller smut”. Dette fik alle til at trække sig tilbage, men da Real Madrid byd 3. gang smed de 20 mio. £ på bordet! Mr. Nobody accepterede men i sidste desperate forsøg på at fastholde McLean tilbyd Nobody ham en meget lukrativ kontrakt og få dage senere valgte McLean meget overraskende at acceptere den nye kontrakt og afviste dermed Real Madrid.

Øvrige nyheder om truppen hos The Spiders

Mr. Nobody har hentet flere stærke reserver på free transfer, som skal være klar i kulissen, hvis den nuværende ”hårde” kerne af spillere skulle fejle eller de skulle blive hårdt ramt af skader. Der er ikke hentet nogle væsentlige forstrækninger, som må formodes at have en chance for at komme i startopstillingen. Dermed kører den succesfulde trup videre mod nye titler.

Nye talenter

Årets indtag af talenter har været det dårligste siden The Spiders rykkede op i Premier League. Umiddelbart er der ingen af de nye, der for Nobody til at tro på, at de har en fremtid i klubben. Eneste med et spinkelt håb er danske Allan Eriksen fra Haslev (Sq lidt pudsigt, når man selv bor i byen). Den 15-årige gut er midtbanespiller og har sin primære styrke på den defensive del af banen.

Alle gode gange 3 for East Stirlingshire?

Hr. Jensen har i de 2 sæsoner han har været i spidsen for The Shire bragt stor glæde til klubben. Fra at ligge i 3. division har man kæmpet sig til en plads i den skotske 1. division. Dette har gjort, at omverdenen til klubben har et spinkelt håb at snuppe den 3. oprykning i træk og derved sikre sig adgang til Premier League.

Men det bliver hårdt arbejde. Den skotske 1. division har flere fuldtidsprofessione lle klubber samt tidligere Premier League-klubber og derfor er The Shire spået en hård sæson, men ikke umulig.

Endnu en rids i lakken for Emil Jensen er, at 3. keeperen fra The Spiders, Pablo Chazareta, som klubben har haft lånt i de to seneste sæsoner ikke ønskede at komme til klubben og valgte i stedet et låne-ophold i Olympiakos. Derfor har klubben nu i stedet købt 5. keeperen fra The Spiders, danske Morten Lykke som er 26 år. En klar svækkelse af deres bagerste led.

Opgradering af den øvrige trup

Derimod har truppen fået en boost op i de andre kæder samtidig med at man har kunne holde på sine to finske profiler. Af nye spillere har man fået:
Mange nye ansigter

Graeme Shanks fra Queen’s Park (loan): Shanks er en meget stærk forsvarsspiller, som har Premier League. Klubber som Celtic og Hearts har tidligere forsøgt er erhverve ham, men grundet manglende brede på truppen og det forhold, at han ville styrke modstanderholdet, har Nobody afvist hver gang. Nu er var Shanks blevet 4. valg og efter flere sæsoner på bænken – valgte han at acceptere låne-tilbudet fra The Shire.

Patrick Kjeldsen fra Queen’s Park (100.000 £): Kjeldsen er uddannet i Queen’s Park og er offensiv midtbanespiller. Kjeldsen har aldrig haft niveauet til at få kampe i Premier League. Derfor kom tilbudet fra The Shire som en kærkommen lejlighed til at få nogle kampe og dermed bevise, hvad han er værd.

Norman Logan fra Queen’s Park (loan): Et ungt midtbanetalent, som er i klubben for at lære. Trods hans 17 år forventes det, at han får en plads i startopstillingen.

Erik Hoeks fra Queen’s Park (loan): Har været i klubben på tidligere lån-aftaler, hvor han har været fast mand. I år forventes det, at han kommer til at indgå som rotationsspiller.

David Sørensen fra Queen’s Park (free): 26-årige Sørensen har aldrig haft en chance i Queen’s Park og greb derfor chancen, da The Shire tilbyd ham en kontrakt.

Stephen Sutherland fra Queen’s Park (free): Sutherland var en gang spået en mulig fremtid hos The Spiders, man han nåede aldrig at slå igennem, så nu har han taget chancen hos The Shire, nu hvor hans kontrakt udløb med The Spiders.

Claudio Castellano fra Livingston (free): Startede sin karriere I Foirentina, men blev aldrig et hit. Derefter har turen gået til Skotland, hvor han har præsenteret flere klubber – både i Premier League og i 1. division. Den nu 30-årige italiener var blevet til overs i Livingston og vil nu forsøge sig hos The Shire.

Billy McEwan fra Doncaster (110.000 £): McEwan er blot 20 år og fuld af kampgejst. Han har fået 30 kampe i League One for Doncaster i de to seneste sæsoner, uden at gøre væsentligt af sig, så derfor er det spændende at se, om han kan gøre sig i den skotske 1. division.

Ross Sloan fra Chesterfield (180.000 £): Sloan er sommerens dyreste spiller. Han spillede 30 kampe sidste sæson i Championship Division, hvorfor han burde kunne begå sig i denne division. Sloan er 21 år.

Alt i alt en spændende trup der med lidt held og ikke alt for mange skader kan blande sig i Top5.

Landstrænere

Mr. Nobody har nu i flere år haft et landstræner-erhverv som bijob, men nu kan Emil Jensen også noget overraskende – efter 2 år i gamet – skrive landstræner på sit CV. Emil Jensen har fået ansvaret for de danske farver og skal forsøge at få dem kvalificeret til den kommende VM 2026 i Portugal.

Status: Argentina

Efter sidste sommers flotte sejr i Copa America har Argentina og Mr. Nobody ikke just imponeret i kvalifikationen til VM, men med en stor portion held er det lykkes at hive hovedparten af pointene hjem og dermed indtager Argentina alligevel pt. 1. pladsen sikkert i kvalifikationen.

Det er i de første 7 kampe blevet til 5 sejre og 2 uafgjorte og en målscore på 14-3. Da Brasilien er forsvarende verdensmestre, er de ikke med i kvalifikationen og dermed vil det være en kæmpe skuffelse, hvis Argentina ikke går videre.

Status: Danmark
Jensens anden hjemmebane

I VM-sammenhæng har Danmark været helt med fremme og derfor er der også en vis forventning til dem. Både i 2014 og 2022 var de i finalen, men tabte begge gange, mens de i 2018 måtte sig sog slået i gruppespillet.

I EM-sammenhæng har det derimod været sløjt. Danmark har dog været med hver gang, men i de to senete runder er det blot blevet til gruppespillet. Bedste resultat i de seneste 20 år var en plads i semifinalen i 2012.

I den kommende kvalifikation er Danmark også svage favoritter til at vinde puljen. Deres kommende modstandere er Polen, Grækenland, Cypern, Østrig og San Marino, hvor Grækenland umiddelbart er deres værste konkurrenter om 1. pladsen i gruppen. Dermed ligger der et tungt pres på Hr. Jensen.

Truppen er derimod efter Emil Jensens første indtryk ikke stærk nok til at kunne gøre sig gældende i den kommende kvalifikation trods de på papiret fornuftige modstandere. Danmarks største profiler, er de to angribere, 28-årige Mads Mathiesen fra Everton til en værdi på 6,5 mio. £ og 31-årige Nicolai Mortensen fra Espanyol til 5 mio £. Resten er umiddelbart ikke det helt store og mange er i pensionsalderen. To jokere der er indlemmet i truppen er Patrick Kjeldsen fra The Shire og Allan Eriksen fra The Spiders

Næste artikel vil blive helt unik. Her vil vi bringe et dobbelt-interview med Ian Davidson og Mr. Nobody.

Game status: 21 dage, 19 timer og 44 minutter (This is my life and I'll do what want with it)

b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: The Spiders: Sæsonen 2024/2025
« Svar #604: 08 Jan 2008, 09:35 »

Fed update..... Det er sgu sjovt at læse den her blog.....

Har du helt droppet din politik om skotske spillere i Quens Park ?? Eller hvordan køber du ind nu ?

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #605: 08 Jan 2008, 10:51 »

Godt spørgsmål - Det bliver besvaret i mit kommende interview Forseglede Læber

Fed update..... Det er sgu sjovt at læse den her blog.....

...og endnu en gang tak for ovenstående!

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #606: 08 Jan 2008, 11:54 »

Uha....... spændende..... Glæder mig til næste update så...... Opstemt

N17
Manager

« Svar #607: 08 Jan 2008, 12:02 »

super fed blog, og burde have været årets bedste blog, da jeg ikke synes OOTD har kørt længe nok til det, og overhovedet er i nærheden

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #608: 08 Jan 2008, 12:59 »

super fed blog, og burde have været årets bedste blog, da jeg ikke synes OOTD har kørt længe nok til det, og overhovedet er i nærheden

Mange tak for de fine ord. Nu har jeg ikke læst vinder-blog'n og så vil jeg ikke vurdere hvilke der er bedst, men jeg er meget tilfreds med den fornemme 2. plads...

PS. jeg havde slet ikke påtænkt mig at erhverve FM07, da det kom...til trods for at jeg har haft hver eneste udgave siden 1992...men da min søn kom til verdenen 2 måneder for tidligt, så fik jeg spillet i gave (lidt opmuntring i en hård tid) af min fætter - kendt som Rammy her på siden - og da han introducerede mig til siden synes jeg kunne være sjovt, at skrive en smule om mit spil i en blog...og med hjælpe fra diverse sider...så fik jeg pludselig udviklet en blog...og dermed blev det et "must" for mig selv at skrive på blog'n og fortsætte med det...og så har det jo hjulpet MEGET, at jeg har fået mange gode feedback på mit skriveri. Jeg regner ikke med at lave en 08-blog, da jeg ikke har spillet..., men mere af to andre årsager. A. The Spiders-spillet kan jeg ikke slippe og kører det til den bitre ende (lige som blog'n) og B. jeg har så mange projekter privat herunder sønnike...så tiden er der ikke pt. til det... Men jeg regner med at investere i 09-version...og så er det spændende at se, hvornår jeg kan få lært min søn at spille det  Grin

JimmyGP
Manager

« Svar #609: 08 Jan 2008, 13:20 »

Smukt Erhardt.. Thumbs Up Glæder mig til næste update.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #610: 08 Jan 2008, 13:31 »

Der er kun 4 dage til bloggen har fødselsdag  Wink

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #611: 08 Jan 2008, 13:57 »

Der er kun 4 dage til bloggen har fødselsdag Wink

Meget skarpt set! Dermed er datoen også sat for lanceringen af næste update Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #612: 10 Jan 2008, 13:27 »

Hehe.... Glæder mig til fødselsdagen.....

Selv om den der blev årets blog er fed, synes jeg heller ikke den har været i gang længe nok til at blive valgt til årest blog, det burde have været denne her.

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #613: 10 Jan 2008, 14:23 »

Gratulerer med et år IRL som Spiders-manager!  Thumbs Up

Denne bloggen er så bra at jeg ble inspirert til å starte i skotsk fotball selv. Jeg tok over Aberdeen med ønske om å vinne noe, og å ta klubben tilbake til nivået det var på på 80-tallet. Etter mager suksess med klubber som Crystal Palace, Plymouth Argyle, NEC, Newcastle, PSG og Atletico Madrid knakk jeg endelig koden og vant 5 av 6 seriemesterskap samt et CL-trofé med Aberdeen. Utrolig morsomt å spille og en flott klubb/liga å dyrke fram unge talenter. MEN, så halvveis i 7. sesong fikk jeg "crash dump" og uansett hva jeg gjorde skjedde det 3. januar hver gang, så jeg måtte forkaste spillet.  Ubeslutsom

Ergo har jeg nå tatt steget over til FM2008, men jeg har begynt med Aberdeen igjen og skal ta dem til topps og vel så det! All ære til Erhardt for å ha vist hva for en flott liga SPL er!   Peace

A devil in red

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #614: 10 Jan 2008, 16:47 »

glæder mig til fødselsdag og update.. er en af de eneste blogs jeg virkelig følger trofast med i på siden..

og fedt at du fik et talent fra haslev.. kommer selv derfra Opstemt

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010