home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155027 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller

Sv: The Spiders: Fra 3. div til skotsk/europæisk mesterhold!
« Svar #525: 26 Sep 2007, 11:13 »

Den 31. juli 2021

99% Spiders
- Lovende optakt

Mr. Nobody har arbejdet hårdt på at teste de nye talenter igennem sommeren. Trods en stort input, så var det kun få af dem, som for fremtiden kan komme til at bære den skotske nationaldragt. År efter år kommer der flere og flere udenlandske talenter til klubben, som bliver udviklet og solgt videre til en fornuftig fortjeneste.

Alligevel har det lykkes Nobody at præsentere et spændende hold til den/de kommende sæsoner. 1 af de 18 udvalgte er dog ikke fra Spiders egen talentfabrik, men ellers holder den hele vejen.

Dernæst er der måske flere som vil sætte ? ved årgangens største talent, nemlig John Porter. Når man ser Porters pas, står der at han er fra down-under, med hvad flere ikke ved, er at han har rødder tilbage fra Skotland og derved kan komme til at præsentere begge lande. Derfor mener Nobody, at Porter går ind under kategorien skotske spillere.

Sommerens træningskampe

The Spiders havde valgt at teste holdet i 4 kampe. 2 kampe mod gode modstandere samt 2 kampe for opvisnings skyld.
Utilfreds Fulham-fan

De 2 seriøse kampe var mod Premier League mandskabet fra Fulham og der blev tale om en overbevisende indsats fra flere spillere, mens Fulham nærmest fortsat var på ferie. Omkring 9.000 tilskuer så The Spiders løbe fra Fulham og specielt Thomson var i hopla. 2 mål blev det til fra hans side inden Crawford sikrede 3-0 sejren.
Franske statister

I den anden kamp var modstanderen franske Sochaux, som The Spiders tidligere har mødt i europæiske sammenhæng. Igen var The Spiders en klasse bedre og sikrede sig en sejr på 2-1. Piper og Thomson havde sidste fod på ved de to scoringer.

Opvisningkampene var imod henholdsvis Maryhill og Cheltenham (fra Championship Division). Her blev det til henholdsvis 9-0 og 3-0. Bone var de kampes profil med i alt 7 mål.

The Dream Team?

1. Davidson behøver ikke nærmere præsentation. Davidson er den mest løntunge spiller i det skotske og indgik i den største handel mellem Spiders og Arsenal. Davidson er anfører og fast mand for The Spiders og på landsholdet.

2. McLean er vokset over hans storebror. Mark har spillet helt fantastisk og er derfor en af de mest attraktive spillere i klubben. Et forhold som gør, at han til tider er utilfreds pga. at Nobody i ny og næ afslår tilbud fra fx Barcelona. Mark er også fast mand på landsholdet.

3. McLean er gået lidt i stå i hans udvikling, men han er fortsat en rigtig god venstre back. Craig er lige som hans lillebror også fast mand på landsholdet.

4. Ramsay er den mindst erfarne i forsvaret, men alligevel en solid midterforsvar. Ramsay var en af de mest stabile sidste sæson, og missede blot en enkelt ligakamp. Ramsay har endnu hans debut til gode på landsholdet.

5. Edgar er derimod ved at være fast inventar på landsholdet. Edgar er forsvarets styrmand og sikre derved mange point til The Spiders.

6. Piper tog alle med storm, da han som 16-årige gik direkte ind på holdet og blev fast mand. Hans første sæson gik over al forventning, mens han i sidste sæson ikke kunne levere samme indsats. Piper er dog fortsat en af de sikre på midtbanen.

7. Porter er det nye skud på talentstammen. Nobody og Friedel har begge store forventninger til den unge gut fra Australien, som har skotsk blod i årene. Porter er primært højre back/midtbane, men det er Nobodys plan at arbejde ham ind til at kunne spille på den centrale midtbane.

8. McQaude kom pludselig ind fra sidelinien efter flere sæsoner på reserveholdet, men lige siden har han vist sit store værd og er pt. holdets mest målfarlige midtbanespiller.

9. Young startede sin karriere med at blive lejet ud til Maryhill. Et ophold som var guld værd for den unge skotte, da han i den efterfølgende sæson fik hele 33 ligakampe. I sidste sæson var han ligeledes fast man indtil han udgik med en alvorlig skade. Det er derfor spændende at se, om Young kan vende tilbage med fuld styrke fra sæsonstarten.

10. Årets spiller sidste sæson, Thomson. Med et hav af mål er der derfor i år store forventninger til Thomson igen – specielt da han i år får en meget mere rutineret makker i front, nemlig Bone.

11. Bone har været smidt lidt frem og tilbage mellem midtbanen og angrebet, men med tilgangen af Porter – får han nu chancen I front igen. Bone er af mange betegnet som holdets profil.

12. Marshall er den eneste ikke Spider. Han startede i St. Mirren, men blev allerede som 17-årig hentet i St. Mirren, hvorfor han betragtes som en af klubbens egne, men kommer der en venstre back i de kommende år – uanset talent – må Marshall videre.

13. Sutherland er i klubben på 3. sæson og vil formentlig forblive reservespiller altid. Sutherland er klart en af holdets ”yderste kandidater” til spilletid.

14. Det samme må man sige om Morris. Han er kun kommet med i truppen pga. han er skotsk Spiders-dreng som spiller på midtbanen. Morris har været i klubben i 9. sæsoner og dette er hans første sæson på 1. holdet.

15. Crawford leverede nogle ok resultater på banen i sidste sæson er derfor igen i år at finde på bænken.

16. Allan er en af de nye. Allan virker som et spændende bekendtskab og formodes at få en del spilletid – da Nobody har udnævnt ham som 1. reserve til midtbanen.

17. Brown har blot scoret 9 mål på 2 sæsoner, hvorfor han i år er at finde på bænken. Der skal andre boller på suppen, hvis han vil konkurrere med Thomson og Bone om en plads i angrebet.

18. Calderwood er det sidste nye ansigt i truppen. Calderwood har slået McDowall af holdet og skal forsøge at kæmpe sig op som 3. angriber i første omgang.

Let the new season begin

Extra info: Game Time: 17 days, 3 hours, 36 minutes Addictedness Rating: Your relationship has now expired

En gang FM - altid FM Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #526: 26 Sep 2007, 11:52 »

Skarpt hold..

Jeg er især imponeret over lillebror Mclean. Han ser skisme skarp ud.

Hvad er din rekord af Skotske landsholdspillere udtaget på engang??  Umiddelbart er det jo næsten hele start 11'eren som er på landsholdet.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #527: 26 Sep 2007, 12:35 »

Min rekord for udtaget landsholdspillere er 16, 10 til A-landsholdet, 4 til U21 og 2 til U19. Men det højeste jeg har haft i aktion i en kamp er 7 stk. Davidson, 2 x McLean, Edgar, McQuade, Bone og Thomson som indskifter for Bone. Smiley

PS. Var jeg landstræner - så startede alle selvfølgelig inde Grin

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #528: 26 Sep 2007, 13:02 »

Har haft 20 med Man u. Har Rajkovic, Andrade, Michael Jakobsen, Nani, Anderson, Har en masse unge talenter som spiller landshold, og derfor så mange.

[Min signatur er for stor]

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #529: 26 Sep 2007, 13:46 »

Fed update.... Elsker dine gennemgang af spillere...... Du har for vildt mange talenter.....

Også snart vil du have flere på landsholdet, når dine unge spillere bliver ældre.....

Holmo: Jeg kan bare sige "Nå"........ Hvad pokker skla vi bruge den information til..... du kan jo overhovedet ikke sammenligne de to ting.....
Spiders er den kun skotske spillere, mens MU er 48 forskellige lande, ja, jeg kunne blive ved....
Igen, hvad fanden skulle bruge den information til.... Uhhhhh.... sidder og bliver helt gal......

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #530: 26 Sep 2007, 14:08 »

Top nice update Erhardt. Super kvalitet som altid. Ser frem til den nye sæson Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #531: 26 Sep 2007, 15:00 »

Jeg tror du har fått så mange Spiders-supportere med deg nå, at hvilken FM-versjon du spiller på er likegyldig! Jeg skal iallefall følge deg til siste innlegg!

A devil in red

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #532: 26 Sep 2007, 15:46 »

Dejligt med en update!

Lang tid siden sidst! Peace

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #533: 26 Sep 2007, 16:03 »

Igen kan jeg kun takke for alle jeres bemærkninger Thumbs Up

Rolig b0nb0n - tror bare lige holmo ikke lige har læst de foregående 100 indlæg og derved kom "sammenligning" eller hvad man skal kalde den... Wink

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #534: 01 Okt 2007, 17:11 »

Der må da snart være en ny update på vej?? men ja jeg vil ihvertfald blive ved med at følge denne blog så længe den eksisterer og er du gal nogle af de spillere er vilde..!!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #535: 02 Okt 2007, 12:35 »

Det kan du tro Bovski - ny update lander i morgen. Min søn fylder 1 år i dag, så der bliver ikke lige tid til update i dag...derfor i morgen Wink

Jo - det er nogle vilde talenter jeg har fået banket op..., men når man ser rundt på markedet - så er der sindssyg mange vilde talenter i de forskellige ligaer...og det er fan.... svært ikke at hente dem til holdet...så det kan være jeg snupper et ekstra hold om et par sæsoner...så jeg kan få min lyst styret funny

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #536: 03 Okt 2007, 20:16 »

Pressemeddelelse fra Queen's Park

Drama på alle fronter
- Yngste landsholdspiller i klubbens historie

Det har på alle måder været et hæsblæsende efterår for The Spiders med en hav af skader – en alvorlig, tætte kampe i Premier League samt et drama som det aldrig er set det før i Champions League fra vores synsvinkel.

På et tidspunkt havde vi hele 6 skader hos vores stamspillere, hvorfor det har været svært for Nobody at starte med de samme 11 to kampe i træk. Den værste skade er dog forsvarets ’ironman’ Edgar, som blev meldt ud 7 måneder blot få kampe inde i sæsonen. Pt. regner vi med han er tilbage om 3 måneder og kan deltage i de afgørende kampe.

Alt dette har haft den betydning, at spillere som Morris, Sutherland og Crawford har fået et hav af kamp mod en forventning om, at de bare skulle være standby ved sæsonstarten. I forhold til hvad vi har kunne forvente af dem, så har de gjort det fornuftigt.

Turneringerne
Højspænding

Vi har været ude i flere tætte kampe på alle arenaer og det har været tæt på at give mavesår. I Premier League er vi heldigvis fortsat med i front til trods for vores ustabile trup. Men kampen er tæt – meget tæt. Aberdeen og Hearts giver os i år hård modstand og er her efter 20 kampe er der blot 2 pts. imellem os og dem.

Derfor er vi formentlig afhængig af en mere stabil trup i foråret, hvis vi skal kunne løfte pokalen igen i år, men jeg har tro på drengene.

I Champions League har det nærmest været ulideligt at følge udviklingen i gruppen. Vi startede ellers som lyn og torden med at give Lyon en afklapsning på 3-0 i deres egen hule. Dette blev fulgt op med ligeledes 3-0 over Galatasary, men så sluttede festen.

Holdet kunne i de 4 efterfølgende kampe slet ikke finde hinanden. Milan vandt fortjent 2-1 her på Hampden Park, mens vi i den efterfølgende kamp blev blæst ud af San Siro.

I det 5. opgør fik vi hjemme heldigt 1-1 mod Lyon og så ventede den afgørende 6. kamp. Med en sejr ville vi går videre, men andet - ja – så var vi afhængige af øvrige resultater.

Kampen mod Galatasary blev tæt og i slutminutterne sikrede tyrkerne sejren på 2-1. Dermed kunne vi kun vente på resultatet fra gruppens anden kamp og her vandt Milan til vores held. Dermed sluttede vi a point med Lyon, men pga. bedre målscore i vores favør – ja, så avancerede vi til næste runde.

Efterårets mest interessante bekendtskab
Porter, en ny stjerne på landsholdet?

Der er mange spillere, som har kæmpet røven ud af bukserne, men alligevel vil jeg i denne meddelelse fremhæve en spiller, nemlig John Porter.

Han har gjort det over forventning og hans udvikling har været helt fantastisk. Dette er ikke gået ubemærket hen, for efter blot 10 kampe for os, så debuterede han – i en alder af 16 år – på det australske landshold og er pt. noteret for 2 A-landskampe. Kampen hvor han har fået fuld spilletid. Derudover er han også allerede noteret for et mål i Champions League og så endda mod Milan.

I håb om et lyst forår

Chairman Templeman
« Seneste Redigering: 03 Okt 2007, 20:18 af Erhardt » Logged

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #537: 03 Okt 2007, 22:18 »

Dejlig update Erhardt. Sygt talent ham Porter

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Rossonero
Gæst

« Svar #538: 03 Okt 2007, 23:13 »

Gennemført og velformuleret blog Erhardt.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #539: 04 Okt 2007, 13:25 »

God update.... Surt med alle de skader... Måske nye pysio ? Eller træningsanlæg, eller er det fuldt ud opgraderet ?

Ærgeligt at Porter ikke blev nappet på den Skotske landshold først.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010