home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1112 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155145 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: The Spiders: Fra 3. div til skotsk/europæisk mesterhold!
« Svar #495: 29 Aug 2007, 19:04 »

Tips og Tricks - tja - det der har virket for mig, er at give dem et hav af spilletid på førsteholdet fra start af. Nu fx Richard Thomson - han har i de seneste 3 sæsoner nærmeste fået fuld spilletid i front sammen med holdets verdensstjerne 'Magic'...til trods for at han startede som 16-årige. Nu hvor han er blevet 19 år - har han udviklet sig enormt og er startet helt forrygende i den nye sæson... Det skal dog siges, at det ikke er alle spillere jeg har succes med.  Smiley

Tak for dine tanker. En anden ting, i øvrigt: Hvad med træning? Har du gjort noget bestemt med trænere eller træningsplaner?

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #496: 30 Aug 2007, 09:18 »

Nææ...det har jeg ikke. Jeg har fra starten brugt en del tid på at få de bedst mulige trænere til klubben og efter et par sæsoner i premier league skulle jeg "bare" have de bedste af de bedste - så alle mine træningssessioner var/er på 5 stjerner...og samtidig have en super ass. manager med høj motivation-stat.

Jeg tror også der er en anden grund til min hurtige succes med de skotske spillere...og der er det forhold at alle spillere kun har prøve at spille en taktik - de er nærmest født med den og samtidig kender alle hinanden. Det er en sammentømret trup, hvor der ikke er et hav af udskiftninger og udlandske stjerner som har svært ved at falde til i det skotske højland...og derved taler alle samme sprog Hævet Øjenbryn

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #497: 30 Aug 2007, 14:36 »

Spændende.... har selv gang i et spil med et lille hold....
Har ligget 5 år i Conference League, lidt træls..... Tæt på oprykning de sidste 2 år, men tabt i Play Off.....

Hvordan sørger du for at dine U18 og reserver spiller den samme opstilling som dig ?

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #498: 30 Aug 2007, 17:30 »

Jeg går ind på de respektive hold og importeret den samme taktik, som jeg bruger på 1. holdet, og derved bruger de samme setup. Smiley

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #499: 02 Sep 2007, 19:50 »

må sige at du virkelig er på rette vej er imponerende hvad du har opnået med bare skotske spillere..

KUTGW og så kan der lige straks være cl succes på vej!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #500: 04 Sep 2007, 15:55 »

Det er en dum meddelse nr. 500 på min blog, men jeg må oplyse, at næste update er udsat på ubestemt tid, da mit nye arbejde trækker det meste af min tid.

Dermed ikke sagt, at der ikke kommer flere updates, for selvfølgelig gør der det - men pt. ligger mit elskede spider-game stille.

Till next time - tata  Wink

rammy
Ynglingespiller

« Svar #501: 18 Sep 2007, 14:05 »

Græder ticked off Wink

PS: Denne blog er læst 16558 gange  Shockeret - er der nogle der ved om det er unikke besøg ?

Metsu1
Manager

« Svar #502: 18 Sep 2007, 14:18 »

PS: Denne blog er læst 16558 gange Shockeret - er der nogle der ved om det er unikke besøg ?

Det er det ikke, det er hver gang en bruger klikker sig ind på bloggen.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #503: 18 Sep 2007, 18:34 »

den er også go'

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #504: 18 Sep 2007, 20:37 »

Den er ikke bare go' freddie. den er herre go' Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #505: 18 Sep 2007, 20:57 »

Tak de herre Smiley

Jeg kan love, at næste update kommer senest fredag. Jeg har været begravet i arbejde siden jeg startede det nye sted...men er nu ved at gøre sæsonen færdig - en sæson med både opture og nedture Forseglede Læber

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #506: 18 Sep 2007, 20:59 »

Det vil jeg se frem til med stor glæde Opstemt

Green and Gold..

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #507: 18 Sep 2007, 21:33 »

Det lyder godt med Update Opstemt

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #508: 20 Sep 2007, 22:17 »

Den 15. juni 2021

Acceptabel sæson
- Talenterne vokser og vokser

Inden denne sæson ville Mr. Nobody havde været fuldt ud tilfreds med sæsonens resultater, men set i bakspejlet kunne The Spiders godt have ønsket sig noget mere, men en alvorlig skade til Stuart Young i foråret betyd, at den helt unge Chris Crawford pludselig blev kastet i ilden i de afgørende kampe i de sidste 4 måneder. Til dette skal ligges, at Kevin Browns effektivitet i front ikke har været god nok. Et forhold som kan koste ham pladsen efter et år i startopstillingen – afhængig af det kommende input af ungdomsspillere.

Bank of Scotland Premier League
Dundee Utd - årets overraskelse

Efter de første runder tydede alt på at der ville blive en seriøs kamp om mesterskabet, da Dundee Utd, Aberdeen og Hearts alle fulgte The Spiders lige i hælene efter de første 10 runder. Derimod var Celtic helt fra den med blot 8 pts. og dermed en 11. plads. Oprykkerne fra Falkirk indtager dog sikkert 12. pladsen og er også favorit til at beholde den.

Men derefter tog fanden ved The Spiders. I resten af sæsonen spillede de udvalgte over evne og leverede det ene gode resultat efter det andet. I samme ombæring sloges de øvrige hold indbyrdes og dermed var der ingen som kunne følge med Spiders-drengene.

Resultatet blev, at The Spiders allerede 6 spillerunder ”før tid” kunne løftet den skotske mesterskabspokal for 8. gang i træk og alt i alt vandt de mesterskabet med 21 pts. foran nr. 2.

Netop årets 2’er er også li’ med årets overraskelse, nemlig Dundee United. De kæmpede hårdt med Aberdeen og Hearts om den vigtige 2. plads, som giver en plads i 3. kval.-runde til Champions League. Og kampen var meget tæt, da alle 3 hold inden sidste spillerunde havde 61 pts. Aberdeen og Dundee Utd. vandt begge deres opgør, mens Hearts måtte se sig slået af de skotske mestre. Afgørelsen blev derved målscoren og her havde Dundee Utd. altså fordelen.

Celtic vågnede også op i løbet af sæsonen og sluttede på en 5. plads, mens Falkirk som ventet måtte en tur i 1. division.

League Cup – dagsformen var afgørende

The Spiders kom aldrig rigtig i gang i denne turnering og de første runder blev vundet på tilfældigheder. I kvartfinalen skulle der tilmed straffesparkskonkur rence til før sejren var i hus, men i semien stoppede heldet. Efter 2-2 i den ordinær kamp mod Aberdeen måtte The Spiders se sig slået i straffesparkskonkur rencen. Dermed var The Spiders første nedtur en realitet.

Aberdeen vandt senere finalen over Gretna.

Sikker sejr i Scottish Cup

Der i mod var der pudsigt nok ingen slinger i valsen i den store pokalturnering. Her var vejen til finalen uden bump. Den mindste sejr lyd på 2-0 og i selve finalen fik Hamilton en lektion på 3-0.

Stolpe ud i Champions League

I gruppespillet blev kampen om de to pladser et opgør mellem The Spiders, Inter og Hamburg, mens Gorica var statister i alle deres kampe. Der var spænding til sidste runde, hvor The Spiders og Hamburg trak de længste strå.
Ufortjente vindere

I første knockout efter gruppespillet ventede Nürnberg – en modstander som tidligere blev besejret let og årets møde blev ingen undtagelse. Nürnberg kæmpede dog bravt i første opgør på hjemmebane, hvor det lykkes dem at spille 0-0, men i returen på Hampden Park var der ingen tvivl og dermed avancerede The Spiders til kvartfinalen.

Her ventede giganten med flest tidligere Spiders-profiler, nemlig Chelsea. På forhånd var der ingen tvivl om favoritværdigheden, da The Spiders er i en opbygningsfase med alle de nye talenter, men kampen skulle vise sig at få en ufortjent vinder.

Første kamp blev afviklet på Hampden Park og mod al forventning dominerede The Spiders kampen fra start til slut, hvilke skudstatistikken klart afspejlede; The Spiders 12 – Chelsea 3. Men The Spiders var ekstremt ineffektive og dermed sluttede opgøret 1-1.

Med 1-1 i bagagen var Chelsea godt på vej til semifinalen og returen blev igen afgjort på effektiviteten. The Spiders lagde sig ikke ned, men kæmpede lige op med Chelsea. Endnu en gang var The Spiders oftest på besøg i modstanderens felt med 15 forsøg mod Chelseas 12, men heldet eller erfaringen blev afgørende og dermed vandt Chelsea 2-1 – et resultat som irriterede Mr. Nobody grænseløst.

Chelsea vandt senere turnering via en sejr (på straffesparkskonkur rence) over Milan.

View på spillertruppen

Richard Thomson - årets spiller i Queen's Park. Valget var ikke så svært, da han bl.a. med 25 mål i ligaen blev ligatopscore. Derudover kom han ind på en 2. plads i topscore-striden i Champions League med 10 mål. En overraskende og imponerende indsats for den unge forward.

Derudover er flere og flere tilknyttet A- og U21-landsholdet, hvilke er meget givende for de unge spillere.

Crawford og McDowall - de to nye. Crawford må formodes at få flere chancer i den kommende sæson, mens McDowall formentlig bliver erstattet af en ny - selvfølgelig afhængig af, hvor der kommer ind fra ungdomsakademiet.

Opfølgning på det tidligere storhold, Rangers

Til de kære læsere som følger Rangers kan vi rapportere, at Rangers fortsat ikke har fundet kursen. Trods et hav af nye spillere til den nye sæson, så kunne de ikke klare ærterne i 1. division og dermed sluttede de sidst. Derfor hedder det igen 2. division for Rangers i den kommende sæson.

Øvrigt

Sæsonen byd på en glædelig rekord, da der forsat er en positiv udvikling i tilstrømningen af tilskuer på Hampden Park. Dermed nåede The Spiders i år op på et imponerende snit på 51.996 tilskuer. Men til Nobody’s ærgrelse er dette åbenbart heller ikke nok til en udvidelse. Bestyrelsen gav i hvert fald ikke Nobody ret i hans synspunkt.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #509: 20 Sep 2007, 22:34 »

God update. Synes da det går fremragende selvom du "kun" vandt to pokaler i år.
Derudover er det for fedt med rangers. Opstemt

Green and Gold..

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010