home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1101 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155117 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller

Sv: The Spiders: Fra 3. div til skotsk/europæisk mesterhold!
« Svar #480: 24 Aug 2007, 08:05 »

God update.... utroligt det kører med din skotlands linie Smiley

Glæder mig til at læse mere....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #481: 26 Aug 2007, 19:53 »

hvornår kommer der en ny update ? Opstemt

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #482: 26 Aug 2007, 20:02 »

Lige mine ord Kalle Opstemt

I ain't playin', nigga

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #483: 27 Aug 2007, 11:07 »

Den 15. april 2020

Bestyrelsesformande n  ser stort på Nobody's strategi
- Ian skadet til slutkampene i SPL.
Gør hvad der passer ham

I de første år var G. M. Templeman en irriterende faktor for Mr. Nobody i henhold til at holde på de bedste spillere i forbindelse med økonomisk attraktive bud på spillerne, men efter økonomien er blevet meget god har han ikke blandet sig i Nobody's "styring" af holdet...lige indtil nu.

Da transfervinduet i januar måned nærmede sig sig slutning meldte Templeman ud, at han var skuffet over, at Nobody ikke havde investeret i en stor profil...og inden Nobody nåede at tænke sig om, så byd klubben - uden om Nobody - 18,71 mio. £ på en 24-årige brasilienske forsvarspiller, Santos, som frister tilværelsen i Sporting CP.

Budet blev accepteret og kontrakten kom på plads, men til Nobody's held - så fejlede arbejdstilladelsen. Det ville også være helt ude i hampen at investere en kæmpe sum, for en spiller som ville blive placeret på reserveholdet.

Et tegn på succes for de nye

Januar måned sluttede som alle andre måneder med, at månedens 3 bedste mål bliver kåret og denne gang stod der The Spiders på det hele. Månedens bedste mål blev sat ind af Neil McQuade i opgøret mod Hibernian.

Charlesworth blev noteret for det næst bedste mål, mens Richard Thomsons mål mod St. Johnstone blev kåret til månedens 3. bedste mål.

Niveauet holdes i ligaen

På imponerende vis er The Spiders i de seneste måneder gået ubesejret igennem ligakampene. Dog har der været en del uafgjorte opgør, hvilke betyder at der fortsat er spænding om, hvor mesterskabet skal hen. The Spiders ligger fortsat på 1. pladsen med 74 pts. for 33 kampe, mens Aberdeen er lige i hælene - blot 6 pts. efter.

Fortsætter The Spiders deres nuværende niveau - burde de tager mesterskabet hjem, når de 5 slutkampe er afviklet - men intet er sikkert, slet ikke efter Ian Davidson i den seneste CL-kamp måtte forlade kampen og nu er ude i min. 4 uger.

De skotske talenter endnu ikke stærke nok

Som forventet blev det til endnu en sejr over Bordeaux. The Spiders har altid haft et godt tag på dem og årets opgør blev ikke nogen undtagelse. Dog blev udekampen noget mere jævn end tidligere set, men dette er forventeligt med alle de urutinerede spillere i startopstillingen.
Arsenal for stærke i år

Første kamp slutte 0-0, mens de unge Spiders-drenge hjemme på Hampden Park viste hvilket potentiale de besidder. 3-0 sluttede kampen og dermed var The Spiders sikkert videre til næste runde.

I kvartfinalen ventede derimod et hold, som altid volder The Spiders problemer, nemlig Arsenal...og i år skulle ikke blive nogen undtagelse. Første opgør fandt sted på Hampden Park og her sluttede en spændende kamp målløs. Dermed var Arsenal farvoritter i returen.

Kampen på Emirates Stadium blev et kostbart opgør. 1. halvleg sluttede dog 0-0 og Nobody havde et lille håb om en overraskelse, men Arsenal var en klasse bedre i anden halvleg og sejrede sikkert 3-1. Og ikke nok med at The Spiders måtte sige farvel til CL for i år - så måtte Ian i overtiden forlade banen skadet.

Succes i pokalerne!

I den lille pokal havde The Spiders kvalificeret sig til finalen, hvor Celtic ventede og inden opgøret var Celtic udnævnt til farvoritter, da The Spiders til kampen havde 2 karantæner og 3 skader, herunder Mark Bone.

Men dette skulle ikke være nogen forhindring og et et meget tæt opgør, lykkes det for 3. år i træk The Spiders at vinde den lille pokal. Matchvinderen blev unge Kevin Brown, da scorede et af sine sjældne mål og sørgede på 1-0-sejren!

Noget mere slinger i valsen var der i den store pokalturnering, før adgangen til finalen blev sikret. I semifinalen havde The Spiders hjemme fornøjelsen af Gretna, men Gretna kæmpede flot og kampen sluttede 0-0. Dermed skulle der et nyt opgør til óg dette sluttede ligeledes 0-0.

Her var der en profil, nemlig The Spiders reservekeeper, som snuppede 3 af 4 spark og dermed havde The Spiders sikret sig adgang til finalen via 3-1 i straffespark.

I finalen venter Aberdeen.

Extra info: Game Time: 15 days, 20 hours, 40 minutes Addictedness Rating: No-one can accuse you of lacking commitment

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #484: 27 Aug 2007, 11:20 »

Ærgeligt med CL...... men så vinder du bare resten, det er jo også udemærket med  spillere fra egen avl......

Glæder mig til næste update....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #485: 27 Aug 2007, 11:28 »

Syntes det ser lyst ud for dine unge spillere, er sikker på de nok skal vokse med opgaven Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #486: 27 Aug 2007, 11:52 »

Ja, jeg må indrømme, at jeg også selv er stræk tilfreds med de unges indsats...og jeg har store forventninger til dem i de kommende år.

Næste update - med sæsonafslutningen - kommer i morgen  Hævet Øjenbryn

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #487: 27 Aug 2007, 21:51 »

Vil du ikke også lige skrive hvordan det går med Rangers? Opstemt

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #488: 28 Aug 2007, 11:47 »

Den 24. maj 2020

Tæt afslutning
- Fornemme titler til nye spillere

Afslutningen på årets premier league blev tættere end det har været tilfældet i mange år og afgørelsen faldt derfor også først i 37. spillerunde...

Det 7. mesterskab
Mere guld

The Spiders måtte i år kæmpe noget mere for guldet, men det lykkes alligevel til sidst at få guldet med hjem igen. Aberdeen kæmpede ellers hårdt for at tage det i år, men gummiben i de afgørende kampe gjorde, at The Spiders igen i år kunne fejres som skotske mestre.

Guldet skal specielt ses i lyset af, at der har være tale om en solid holdindsats, hvor de skotske Spiders-drenge har kæmpet hårdt for hinanden. Alligevel er det svært at lade være med at fremhæve to spillere: McQuade og Piper. McQuade spillede samtlige ligakampe med et snit på 7.39, hvor han lavede 10 mål og 14 assists - en præstation som gjorde at han blev kåret til årets spiller i ligaen.

Phil Piper spillede 30 kampe på den defensive midt med et snit på 7.37, hvor han lavede 1 mål og 8 assists. Dette betyd, at han blev kåret til årets ungdomsspiller i ligaen i en alder af blev 17 år!

Aberdeen blev 2'er og skal dermed også i CL. Hearts (nr.3), Celtic (nr. 4) og Airdrie United (nr. 5) skal forsøge sig i UEFA'en i den kommende sæson.

Pokalfinalen mod Aberdeen

Finalen blev reservernes kamp, hvor Aberdeen syntes at være gået på ferie. The Spiders sad på hele kampen, men kunne ikke få puttet bolden ind og det var derfor først da Craig og Shand kom på banen, at der skete noget. Disse blev også afgørende for kampen, da de med et mål hver sikrede The Spiders endnu en pokaltriumf.

En anden reserve, Charlesworth, gjorde sig også bemærket, da han blev kåret til kampens spiller.

Champions League og Rangers.

Finalen i Champions League blev et målløst opgør mellem Real Madrid og Porto. Derfor skulle vinderen findes ved straffesparkskonkur rence og her fik de spanske fans mest at juble over, da de vandt 3-2. Dermed fik Real Madrid deres 11. titel i denne turnering.

Rangers har fået vendt bøtten og i en meget tæt afslutning lykkes det Rangers at vinde 2. division med blot 2 pts. foran henholdsvis Montrose og Queen of Sth. Det bliver spændende at se, hvorvidt de kan klare sig i 1. division i den kommende sæson.

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #489: 28 Aug 2007, 16:43 »

God update Opstemt

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #490: 29 Aug 2007, 10:24 »

Den 25. juli 2020

Holdet er klar
- med en gennemsnitsalder på 20,3

Ranglister, kåringer og EM
Europamestre anno 2020

Med den ”tidlige” exit i Champions League må The Spiders i år se sig dumpet ned på 5. pladsen på den europæiske rangliste. Listen toppes suverænt af Arsenal, mens Barcelona, Lazio og Real Madrid kommer på de efterfølgende pladser.

Noget hæder faldt der dog af til de skotske kæmper i Champions League. Charlesworth og Bone blev begge valgt til årets dream team, hvilke blev modtaget med stor tilfredshed.

Derudover har der været afholdt EM i Grækenland i år og det blev favoritternes mesterskab. Finalen blev en duel mellem Italien og Tyskland, hvor Italien fik en spinkel sejr på 1-0.

Transfers

The Spiders valgte i denne sommerpause at skille sig af med bl.a. to store profiler, som begge har bidraget til et hav af titler til Queen’s Park. Der er tale om henholdsvis Paul ’Magic’ Richards og Ben Ingram.

’Magic’ er den sidste udenlandske profil som Nobody valgte at skille sig af med – men han skulle ikke bare sælge for at peanuts. Derfor har der været et hav af forhandlinger i gang og til sidste endte det med at Milan sikrede sig hans underskrift. Som udgangspunkt skal Milan betale 28 mio. £, men dette kan stige, såfremt enkelte punkter opfyldes.

Ingram  var ligeledes i forhandling med flere klubber, men igen var det Chelsea som løb med en Spiders-dreng. Chelsea bød hele 13,5 mio. £ for denne solide midtbanespiller og derefter var det ikke noget problem at blive enige omkring kontrakten.

Med disse to salg samt et i forvejen stort transferbudget havde Mr. Nobody pludselig hele 95 mio. £ at købe spillere for og tage i betragtning af Templemans tidligere ”aktion”, så startede jagten på en stærk skotsk reserve.

Først forsøgte Nobody at hente landsholdet topscore i Liverpool, Jason Brown, for 20 mio. £. Liverpool accepterede tilbudet, men Brown ønskede ikke at forhandle kontrakt med de skotske mestre.

I stedet valgte Nobody at fokusere på en tidligere Spiders-dreng, som for 4 sæsoner siden blev solgt til Arsenal, nemlig Stephen Gilmour. Gilmour har udviklet sig meget positivt hos Arsenal og derfor var det med en vis tilfredshed, da handlen til 10 mio. £ blev en realitet.

Nej til udvidelse af Hampden Park

Bedste som man troede at der var større planer i gang omkring en udvidelse af Hampden Park, så aflivede bestyrelsen denne formodning i sommerens løb. Bestyrelsen er af den opfattelse, at et gennemsnit på 51.872 sidste sæson ikke er højst nok i forhold til at spekulere på en udvidelse.

Nobody havde følgende kommentar til dette: ”Jeg forstår ikke deres synspunkt og har udtrykt dette for dem. Vi spiller for fulde huse i hovedparten af vores kampe og vi er ude i Europa hvert år, hvorfor jeg mener at det ville være en god idé at udvide, men det er jo desværre ikke med der sidder med den endelige beslutning på dette område…”.

Test af spillere - Træningskampe

For at finde ”årets hold” – primært hvem der skulle spille sig ind på bænken blev der i sommerens løb afviklet 5 træningskampe. De gik som følgende…

Hibernian 1-2 The Spiders (Målscore: Craig og M. McLean)
Blackburn 1-3 The Spiders (Målscore: McQuade, Thomson og Brown)
Maryhill 0-10 The Spiders (Målscore: McQuade (3), Thomson (3), Brown (3) og Adams)
Gillingham 0-1 The Spiders (Målscore: Thomson)
Dortmund 0-2 The Spiders (Målscore: Selvmål og Thomson)

Holdet
Det kommende dreamteam?

Efter 5 træningskampe samt hvorledes udviklingen har været de seneste år, som er de 18 udvalgte som følgende…

Hovedparten er spillerne er kendte ansigter, men enkelte kræver en nærmere præsentation.

Paul Marshall blev i sidste sæson hentet i St. Mirren for sølle 140k £. Han betragtes som en interessant spiller med et højt potentiale. Sidste sæson blev det til 4 kampe/indskiftninger, og her leverede han en fornem indsats.

Chris Crawford er en af de 2 ungdomsspillere, som vil blive testet i år. Inputtet af ungdomsspillere i år var noget skuffende og Nobody har på forhånd ikke de store forventninger til dem.

Paul McDowall er så de anden fra egne rækker. McDowall er primært med for at lære og er som udgangspunkt ikke lovet alt for mange kampe.

Af de kendte ansigter er der en del forventninger til Thomson i denne sæson. Det er hans 4 sæson i klubben og han virker til efterhånden at nå et acceptabelt niveau, hvorfor det bliver interessant, hvorvidt han i den kommende tid kan løfte arven efter 'Magic'.

Dusty78DK
Manager

« Svar #491: 29 Aug 2007, 11:22 »

Rigtig fed download. Jeg synes det er for vildt at du fik solgt en spiller for £28 millioner + "fryns".  Shockeret

Spiders er så nr. 5 i Europa nu ... hmmm jeg har på fornemmelsen at du har tænkt dig at ændre det i løbet af den kommende sæson.

Jeg vil igen lige sige at jeg bukker mig i støvet af respekt for dine resultater med de unge, skotske stjerner. Enhver kan købe sig til succes (gennem spillere, altså Wink ), men det du har præsteret er simpelthen alt for fedt!

Har du eventuelt et par tricks du vil give videre til hvordan man får det optimale ud af homegrown spillere?

Go Spiders!!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #492: 29 Aug 2007, 11:34 »

Mange tak Dusty Thumbs Up

Jeg tror desværre, at der kommer til at gå en par sæsoner eller 3 før jeg er nr. 1 i Europa, da jeg for det første næppe vinder CL i år og samtidig er skal det gå helt galt for Arsenal hvis de skal miste deres 1. plads i de kommende sæsoner..., men på sigt skal The Spiders da tilbage  Smiley

Tips og Tricks - tja - det der har virket for mig, er at give dem et hav af spilletid på førsteholdet fra start af. Nu fx Richard Thomson - han har i de seneste 3 sæsoner nærmeste fået fuld spilletid i front sammen med holdets verdensstjerne 'Magic'...til trods for at han startede som 16-årige. Nu hvor han er blevet 19 år - har han udviklet sig enormt og er startet helt forrygende i den nye sæson... Det skal dog siges, at det ikke er alle spillere jeg har succes med.  Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #493: 29 Aug 2007, 12:47 »

Super Update...

Gode resultater.

Hvordan ser det ud med dit mål om udelukkende egne spillere. Er der flere "ikke" spiders spiller i truppen.

Endnu engang FANTASTISK... Grin

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #494: 29 Aug 2007, 13:48 »

De 11 startende er "egen avl"..., mens 2 af de 7 på bænken også stammer fra Spiders egen ungdomsafdeling, så jeg vil sige, at jeg er godt på vej...i hvert fald mht. at kunne vinde CL med 11 spiders-drenge startende på banen..., mens der nok går nogle år endnu før jeg har 18 spiders-drenge til hele truppen...

...dog vil jeg langsomt prøve at erstatte nuværende spillere med "egne" spillere i de kommende 5 sæsoner...  Smiley
« Seneste Redigering: 29 Aug 2007, 13:50 af Erhardt » Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010