home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155279 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller

Sv: The Spiders: Fra 3. div til europæisk topbold!
« Svar #390: 04 Jul 2007, 11:27 »

Jeg kan kun sige tak for alle jeres ord Smiley Det glæder mit gamle drengerøvs-hjerte meget Thumbs Up

SS af Ian - jeg er optaget de kommende dage - men skal nok levere et hurtigst muligt og senest i weekenden...kunne være jeg skulle lave et mini-portræt af ham Wink

Ps. Kan jeg inspirere andre er det kun en fornøjelse at se det brugt andre steder - så lån bare løs Hævet Øjenbryn

En gang FM - altid FM Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #391: 04 Jul 2007, 11:39 »

Jeg kan kun sige tak for alle jeres ord Smiley Det glæder mit gamle drengerøvs-hjerte meget Thumbs Up

SS af Ian - jeg er optaget de kommende dage - men skal nok levere et hurtigst muligt og senest i weekenden...kunne være jeg skulle lave et mini-portræt af ham Wink

Ps. Kan jeg inspirere andre er det kun en fornøjelse at se det brugt andre steder - så lån bare løs Hævet Øjenbryn

Okay.. Ja det kunne være fedt..

- Veni, vidi, vici -

rammy
Ynglingespiller

« Svar #392: 04 Jul 2007, 11:53 »

Tak for god underholdning i min frokost-pause. Dejligt med screenshots af spillerne ! Det giver lidt ekstra når man kan se hvordan de spillere du arbejder med ser ud. Jeg syntes det ville være en rigtig god ide hvis du skrev hvilken dato det er i FM hver gang du kommer med en update. Måske det kunne stå i toppen under logoet med The Herald ? Det er nemlig noglegange lidt svært at finde rundt i, hvor du er i en sæson eller hvilken sæson du er igang med.

Keep up the good work !

PS: Hvis man dog bare kunne tage sig sammen til selv at lave en blog...jeg er i sæson 2014/2015 med Spurs.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2007, 11:58 af rammy » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #393: 04 Jul 2007, 12:42 »

Fed fed fed fed fed fed fed update!!!!!!!! Dejligt at se din trup..... Håber vi får sådan en at se nogle flere gange, især når dine skotske talenter fylder mere på holdet.....

Keep up the good work Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #394: 05 Jul 2007, 07:28 »

God idé rammy - den vil blive indarbejdet for fremtiden Wink

b0nb0n - jeg regner med at lave en tilsvarende om 2-3 sæsoner, hvor der helt sikkert vil være nogle ændringer i truppen  Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #395: 09 Jul 2007, 09:18 »

Den 9. september 2017

Suveræn start
- Særtillæg: Portræt af en leder

The Spiders er kommet helt fantastisk fra start i den nye sæson. Træningskampene viste lovende takter, men det er ikke altid man kan kategorisere træningskampe som værende retvisende, men i år er det tilfældet.

Bank of Scotland Premierleague
Piqué

Optakten til årets første kampe blev lidt hektisk, da Valencia pludselig kom med et bud på 23 mio. £ + 20% ved videresalg for den centrale forsvarsspiller R. M. dos Santos. Da dos Santos har udvist ønske om at komme videre accepterede Nobody tilbudet og dermed gik jagten ind på en værdi afløser. En opgaven som blev fuldført mere end 100%. Nobody og klubben viste fansene, at der fortsat bliver satset på titler i samtlige turneringer ved at hente den spanske landsholdspiller Gerard Piqué i Manchester United for 26 mio. £.

Det kan betegnes som mange penge for en 30-årige spiller, men Piqué er en af verdens bedste forsvarsspillere, hvilke gør prisen fornuftig.

Og de første 5 kampe skulle da også bevise, at forsvaret ikke var blevet svækket - men derimod styrket. I den første kampe blev det til en sikker udesejr på 2-0 over Kilmarnock og dermed var stilen lagt. I de efterfølgende 4 kampe blev der blot lukket 1 mål ind. Resultaterne blev som følgende:
Queen's Park 5-1 Dunfermline (oprykkerne)
St. Johnstone 0-4 Queen's Park
Queen's Park 3-0 Hibernian
Rangers 0-2 Queen's Park

5 kampe - 5 sejre - betyder en sikker 1. plads med Aberdeen som nr. 2 og Celtic på 3. pladsen. Magic (6) og Assulin (4) har tegnet som for 10 af de i alt 16 mål.

Derudover har McLean-brødrene spillet på niveau med de andre. Mark har spillet med et snit på 7.40, mens Craig har præsteret til 7.60. Dette har betydet udtagelse til U21-landsholdet. Endvidere har Mark Bone allerede fået debut på det skotske A-landshold, via 2 indskiftninger i de netop to afviklede landskampe. Et tillykke herfra!

Derudover skal der lyde et stort tillykke til Aberdeen, som har slået lidt af en rekord i ligaen. Med deres seneste kampe blev det til deres kamp nr. 21 uden nederlag!

Lodtrækning til Champions League

Man skulle efterhånden tror, at der bare er nogle hold som skal mødes i visse turneringer. Endnu en gang skal Queen's Park og Inter stå overfor hinanden. Et møde som de italienske mestre må frygte, hvis de ser tilbage på sidste sæson, hvor Spiders-drengene uden problemer vandt de to opgør og sendte Inter ud af turneringen.

De to andre modstandere er til gengæld helt nye modstandere. Manchester City og Sochaux er er henholdsvis seeded 2 og 4. i gruppen og der er ingen tvivl om, at The Spiders må regnes som favoritter til at gå videre igen i år.

Aberdeen er det andet skotske hold i turneringen og skal bl.a. prøve kræfter med Real Madrid.

Ian Davidson - en fantastisk leder og holdkammerat

Hvad havde troet, at Ian skulle blive fast mand på det skotske landshold og anfører for det Arsenal-hold som i sidste sæson blev Champions League-mestre? Formentlig ingen, men Ian har vist, at har man viljen og får man den nødvendige støtte, så kan man nå meget i denne verden.

Ian blev allerede rykket op på Queen's Parks U19-hold i en alder af 15 år og fra dag et, så Nobody et stort potentiale i ham. Derfor blev Ian også i en alder af blot 16 år fast mand mellem stængerne på The Spiders' førstehold, hvilke af mange blev betegnet som noget af en satsning.

Ian skuffede ikke og spillede 31 kampe i den første sæson, hvor det blev til 12 cleen sheats. En præstation meget få 16-årige ville kunne efterligne. Det betyd, at Ian også i de efterfølgende 7 sæsoner var førstevalget og i de 8 første sæsoner blev det til i alt 277 ligakampe.
Ian: En vinder

Ian nåede at spille 4 sæsoner i den bedste række inden The Spiders ikke længere kunne holde på ham. Arsenal lagde 7.75 mio. £ og dermed havde de sikret sig nok den vigtigste spiller hos The Spiders igennem deres kamp fra 3. division til SPL. Ian nåede at få et hav af awards i sin tid hos The Spiders og blev i de sidste sæsoner kåret til årets bedste målmænd i SPL.

Med en titel som skotsk mester rejste Ian til Arsenal og her skulle han i starten kæmpe for sin plads, men efter 10 kampe i Premier League overtog han pladsen og derefter har Ian også været fast mand i Arsenal igennem de sidste 3 sæsoner. Med Arsenal har han vundet flere titler: FA Cup, UEFA Cup, Super Cup og Champions League, mens han endnu ikke har haft fornøjelsen af at blive engelsk mester.

Den største anerkendelse fik han den 1. august i år, da han blevet kåret til Europas 2. bedste målmand.

Ian debuterede på det skotske landshold i en alder af 25 år og har indtil videre nået 16 kampe. Der er ofte rygter om hans fremtid. Selv vil han blive i Arsenal, men rygtebørsen har flere gange kunne fortælle, at Arsenal har accepteret bud fra hans tidligere klub.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #396: 09 Jul 2007, 09:44 »

God update..!  det lyder rigtig spændende..!Keep up the good work..! Wink   

Brøndby IF - Tottenham hotspur

rammy
Ynglingespiller

« Svar #397: 09 Jul 2007, 14:26 »

God update og dejligt med dato i toppen Wink

halleberry
Ynglingespiller

« Svar #398: 09 Jul 2007, 14:36 »

ser godt ud Smiley

Det virker lidt som om at Ian snart er at finde hos The Spiders igen Wink

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #399: 09 Jul 2007, 15:09 »

Det tror jeg desværre ikke, men jeg gør et forsøg i hvert "transfervindue"... Huh

JimmyGP
Manager

« Svar #400: 09 Jul 2007, 15:21 »

Det er Gemialt det der..  Wink Du forbløffer mig gang på gang med den ene fantatiske update efter den anden.. Det er super og KUTGW!!! Det var dejligt ,at høre lidt fra Ian og ikke mindst at se hvilken klassekeeper han har udviklet sig til!

Derudover er det også dejligt, at se hvad man kan forvente Gerard Pique, når man selv lige har hentet ham...!!!

Jeg glæder mig til at høre mere fra det skotske... Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #401: 09 Jul 2007, 15:48 »

Ja du må blive ved med at forsøge Opstemt Vi vil have Ian tilbage i kassen.!

Derudover er det jo fremragende som det plejer at være.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #402: 12 Jul 2007, 14:25 »

Den 7. januar 2018

Truppens brede sættes på prøve!

Efter en helt fantastisk start fortsatte det flotte fodboldspil fra The Spiders - lige indtil november måned, hvor 3 alvorlige skader skulle sætte holdet på den værste prøvelse i meget lang tid.

Bank of Scotland Premierleague

13 kampe skulle der gå før The Spiders skulle løbe ind i deres første pointtab - og så endda mod ligaens bundprop, nemlig oprykkerne fra Dunfermline. Her blev det blot til 0-0 på udebane. Om dette var årsagen til det kommende skadeshelvede er uvist, men i de kommende 14 dage ramte følgende skader holdet:

David Sterba ude i 4-7 måneder - svarende til resten af sæsonen
Mark Bone ude i 2-4 måneder
'Magic' ude i 2 måneder

Der ud over formådede Assulin at sparke en modstander ned i en kamp, hvilke gav 4 dage på tribunen! Hertil skal suppleres de almindelige småskader som et hold nu har, så i et par kampe var der hele 7 reserve- og ungdomsspillere med i startopstillingen.

Trods alle disse kvaler formådede drengene fra Queen's Park at kæmpe sig til et hav af point og dermed blev det også blot til to nederlag i resten af efterårssæsonen til henholdsvis Hibernian og Hearts.

Det betyder, at The Spiders pt. indtager 1. pladsen 9 pts. foran Celtic. Derimod er Rangers endnu ikke kommet sig over deres økonomiske problemer og indtager 10. pladsen og er i alvorlig farer for nedrykning!

Champions League

Til alt held havde The Spiders mere eller mindre kvalificeret sig til næste runde, da alle skaderne indtraf. Her var der spillet 3 kampe, hvor det var blevet til 7 pts. Meget overraskende blev det til 9 pts. i de sidste kampe, hvor reserverne imponerede gang på gang. The Spiders opnåede følgende resultater i gruppespillet:

Sochaux 0-0 Queen's Park
Queen's Park 2-0 Inter
Queen's Park 4-0 Man City
Man City 0-1 Queen's Park
Queen's Park 4-0 Sochaux
Inter 1-2 Queen's Park

Inter blev 2'er i gruppen og følger dermed The Spiders videre i turneringen. Det andet skotske hold, Aberdeen, spillede ligeledes op til deres fulde og vandt deres gruppe foran Real Madrid, bl.a. via deres sikre 3-0 hjemme over netop Real Madrid.

I næste runde venter Valencia (m. dos Santos på holdet) på The Spiders.

He's back
Kæmpe handel

Efter lang tids kamp for at hive den største stjerne i Spiders tid hjem, er det med stor glæde lykkes her den 1. januar 2018. Ian Davidson blev i december måned handlet for 40 mio. £, hvilket er den største handle en skotsk klub har handlet.

Endvidere bliver Ian også den højst betalte i klubben. Patrick Charlesworth var ellers den lønførende med 46.000 £ om ugen, men med 66.000 £ om ugen til Ian er der ingen tvivl. Dertil kommer et hav at bonusaftaler, hvorfor hans løn ved de rigtige resultater nærmer sig de 100.000 £ om ugen.

Ud af truppen er Rune Nordtveit røget. Nordtveit har længe været utilfreds med sin rolle og da Palermo byd 3,2 mio. £ accepterede Nobody tilbudet.

Vi kan allerede nu løfte sløret for, at skadesproblemer fortsætter for The Spiders i foråret og at det muligvis betyder et farvel til en af de ældre profiler på denne baggrund.
« Seneste Redigering: 12 Jul 2007, 14:33 af Erhardt » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #403: 12 Jul 2007, 14:45 »

£40 millioner for en målmand?  Shockeret

Wow! Jeg tror du hermed overtager den gule førertrøje som sitets ultimative supershopper  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #404: 12 Jul 2007, 14:53 »

£40 millioner for en målmand?  Shockeret

Wow! Jeg tror du hermed overtager den gule førertrøje som sitets ultimative supershopper  Wink

Ja, er du gal, er han virkelig så meget værd???

Jeg synes, det lyder lidt vildt  Opstemt

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010