home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 987 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155099 gange)
mrfair
Gæst

Sv: The Spiders: Fra 3. div til europæisk topbold!
« Svar #315: 25 Maj 2007, 11:11 »

Det ser jo rystende sikkert ud. Respekt for det arbejde der er gjort med klubben.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #316: 25 Maj 2007, 11:27 »

Næste update kommer i løbet af pinsen/weekenden - kampene er spillet, men jeg skal lige have lavet "artiklen" først... Forseglede Læber

Mht. til kommende udfordringer - uden at sige for meget - når jeg på et tidspunkt forhåbentlig har vundet CL, så vil næste udfordring være at vinde CL med et "rent" QP-hold, dvs. med spillere, som man har fået ind via klubbens ungdomsafdeling.... ..og et undermål her - vil være at hente Ian Davidson tilbage som 1. keeper...

Mht. at slå rekorden med fleste mesterskaber i Skotland...så mangler jeg ca. 50-55 endnu...så den tror jeg ikke på  crazy

En gang FM - altid FM Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #317: 25 Maj 2007, 11:46 »

Det ser jo fremragende ud. håber det kommer til at gå godt med finalerne Opstemt

Ellers vil jeg se frem til næste sæson. Peace

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #318: 25 Maj 2007, 14:57 »

Merker at jeg blir litt ekstra spent på den CL-finalen nå. Kanskje er det fordi serien i England er over IRL og jeg ikke har annet enn transfer-rykter å se frem imot de nærmeste ukene, men jeg sitter faktisk her og gleder meg til å komme hjem på mandag og kanskje lese om CL-seier til dette skotske superlaget!  Peace

A devil in red

7kfum
Gæst

« Svar #319: 26 Maj 2007, 13:35 »

Igen, igen, igen, igen og igen, og igen, og osv. Dette er en fantastisk blog. !

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #320: 27 Maj 2007, 09:07 »

The Spiders – Europas bedste klubhold!

Så nåede vi til årets største fodboldbegivenhed, nemlig finalen i Champions League. Årets to finalister er FC Barcelona, som har været i 6 CL-finaler, mens det er blevet til 2 titler og Queen’s Park, som derimod aldrig har været i en europæisk finale før, hvorfor dette er lidt af en begivenhed for dem. Barcelona og Queen’s Park har tidligere mødt hinanden i Champions League, hvor Barcelona den gang viste, at de var 1-2 klasser bedre end Queen’s Park.

Det er 3 sæsoner siden, at de sidst testede hinanden og meget er sket siden – primært hos Queen’s Park, men dette gør dem ikke til favoritter. Favoritrollen tilfalder fortsat Barcelona. Det eneste ’men’ er, at Barcelona er uden deres (og formentlig verdens) bedste angriber, nemlig den 27-årige russer, Anton Nikitin. En klar svækkelse af deres offensiv.

De 2 holdopstillinger

Queen’s Park: Sterba, Self, Larsen, Santos, Charlesworth, Gibson, Renato, Assulin, Tsevrentzis, ‘Magic’ og Cooke

FC Barcelona: Reina, Castro, Zapater, Chygrynskyi, Vidic, Iniesta, Guarin, Mota, Messi, Buktus og dos Santos.

Kampen

Barcelona startede helt klart bedst og lagde som forventet et tungt pres på The Spiders. Barcelona spillede sig til flere chancer, men enten stod Sterba i vejen eller også skyd de ved siden af. I stedet for blev det The Spiders’ ’Magic’ der klart i mod spillets fordeling fik hul på bylden i det 19. min.

Dette ændrede dog intet ved spillets fordeling. Barcelona fortsatte det meget massive pres, mens The Spiders kæmpede hårdt for at holde deres defensive organisation. The Spiders defensiv holdt stand og dermed sluttede 1. halvleg 1-0.

I 2. halvleg ændrede billedet sig en del. The Spiders startede bedste og pludselig var det dem, som var spilstyrende og skabte den ene chance efter den anden, men som det skete i 1. halvleg, så var holdet, som blev presset i bund, der fik scoret. I det 53. min. lykkes det Barcelonas Giovani dos Santos at få udlignet og dermed var opgøret helt åbent igen.
Tilhører The Spiders

Resten af kampen blev en hård fight, hvor begge hold havde chancer for at få lavet den afgørende scoring, men denne udeblev. I det 87. min. var der dog en del tumult i The Spiders’ straffesparksfelt, da Assulin tacklede Bojan, men dommeren valgte ikke at dømme straffe – en beslutning, som der var stor utilfreds med i Milan-lejren.

1-1 og dermed forlænget spilletid. Denne periode var meget nervøs fra begge siden og det vildeste der skete var, at Larsen måtte udgå med en skade i det 120. min. Ved masse ombæring benyttede Nobody lejligheden til at indskifte nogle såkaldte sikre straffesparksskytte r,  da mere og mere tydede på en afgørelse ved straffesparkskonkur rence.

Og ved straffe skulle det afgøres. Nobody valgte omhyggeligt sine 5 skytter, hvilke skulle vise sig at være mere end rigeligt. For mens The Spiders scorede på alle deres forsøg, måtte Barcelona se halvdelen af sine forsøg brændt og dermed VANDT THE SPIDERS CHAMPIONS LEAGUE FINALEN 4-2 VED STRAFFE!!!!

En helt fantastisk præstation og med titlen var det ikke slut. Efterfølgende blev Renato kåret til turneringens bedste spiller, mens nr. 2 blev Assulin. En meget fortjent hæder, da de har været suveræne gennem hele sæsonen.

Finalen i FA Cuppen

Blot 3 dage efter triumfen i Champions League skulle The Spiders kæmpe om endnu en titel. Flere satte spørgsmål ved, hvorvidt The Spiders havde fået benene ned på jorden. Men som det var gået igennem sæsonen, så havde Dundee heller ikke en chance denne gang.

The Spiders spillede endnu en god kamp og styrede begivenhederne fra start til slut og dermed kunne The Spiders hæve den 3. pokal på blot en måned via en 1-0 sejr. Målet blev sat ind af det unge tyske talent, Daniel Lutz, som vikarierede for en skadet ’Magic’.

Slutspillet i SPL

Alt imens befolkning i Glasgow koncentrerede sig om pokalfinalerne, fik The Spiders afsluttet sæsonen i Premier League. 5 kampe som blev brugt til at afprøve reserverne på midtbanen og i angrebet og der ud over havde Mr. Nobody overladt styringen til Brad Friedel, så Nobody og de offensive kræfter på holdet kunne lade op til kampen mod Barcelona.

Friedel og reserverne gjorde et fornemt job, da det blev til 3 sejre og 2 uafgjorte. Dermed sluttede The Spiders med 94 pts og en målscore som hedder 80-22. Celtic sluttede på 2. pladsen, mens Rangers heldigt nåede at blive nr. 3.

Året spiller i ligaen blev ’Magic’ med et snit på 7.58 og med 29 mål i 33 ligakampe, mens Cooke nåede at lave 14 mål i 18 kampe.

Niko
Gæst

« Svar #321: 27 Maj 2007, 09:38 »

TILLYKKE! Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #322: 27 Maj 2007, 11:35 »

Hvor er det smukt gået med CL finalen. For vildt!

7kfum
Gæst

« Svar #323: 27 Maj 2007, 18:03 »

The Spiders the best team in the world!

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #324: 28 Maj 2007, 00:27 »

hvor er du vanvittig til det her spil, gj.

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #325: 28 Maj 2007, 04:17 »

Det er jo fantastisk det du har udrettet

Chelsea FC

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #326: 29 Maj 2007, 08:45 »

Den 30. juni 2016

Nyhedsbrev omkring Nobody's syn på resultaterne og fremtiden

Den overståede sæson

Det har været en helt fantastisk sæson og alle de mål jeg havde, da jeg tiltrådte stillingen, har jeg i dag opnået, hvilke jeg selv er lidt forbavset over. Jeg troede på det hele vejen, men at jeg allerede skulle stå med CL-pokalen her i 2016, havde jeg ikke forventet. En væsentlig årdag til holdets succes er baglandet. Økonomisk er klubben i dag også nået "superligaen", hvorfor det er blevet langt nemmere at hente samt fastholde spillerne. Derudover er klubben i dag gældsfri, da man har betalt det resterede beløb af den gæld klubben havde, som egentlig burde have løbet indtil 2021. Derudover er trænerstaben den bedste i Skotland og på niveau med de bedste i Europa, da det bl.a. er lykkes mig at hente en af Manchester Uniteds bedste trænere samt Fredrik Berglund, som i dag er kendt som en af de bedste fitness-trænere i Europa. Alt i alt spiller klaveret, som det er ønsket!

Landsholdet

Jeg har netop afsluttet EM i Danmark med England, hvor det blot blev til en plads i kvartfinalen. Vi havde allerede vist svaghedstegn i gruppespillet mod Skotland, hvor min gode ven, Ian Davidson, gang på gang tog pynten af mine angribere, men vi gik videre og i kvartfinalen ventede Irland på Næstved Stadion (Hvem skulle tro, at det kunne lykkes). Her skulle min Spiders-drenge, Gibson og Cooke, vise sig for stærke for mit hold og dermed måtte vi skuffende forlade turneringen med et 1-2 nederlag.

Derfor har jeg netop i dag afleveret min opsigelse - af to grunde. Jeg føler ikke jeg kan tilføre noget nyt til holdet, hvorfor de har godt af en ny styrmand. Derudover ligger der et kæmpe arbejde med The Spiders i fremtiden, hvorfor al min tid vil komme til at gå med det.

Skulle jeg dog på et tidspunkt få tilbudt posten for Skotland, vil jeg ikke være afvisende, da det vil være i tråd med mine planer for The Spiders.

Fremtiden

Der har været en del bekymringer for, at jeg ville takke af, når det lykkes mig at hente CL-trofæet, men det bliver ikke tilfældet. Jeg har igennem hele min periode for The spiders fået en kæmpe opbakning, hvorfor jeg ikke kan andet end fortsætte...og da jeg godt kan lige at sætte mig nye mål - har jeg et ultimativt mål:

Kan det lykkes at skabe et rent skotsk hold (de 11 startende) - udelukkende bestående af spillere fra The Spiders' ungdomsafdeling - som kan vinde Champions League?

Det er et meget ambitiøst mål, men jeg arbejder bedst under et vist pres, hvorfor dette må være det ultimative at opnå. Derudover kunne det være interesssant at have alle spillere på det skotske landshold.

Pt. har jeg 2-3 kandidater til holdet. Den første er Ian Davidson, som det er planen at hente tilbage fra Arsenal. Arsenal har de seneste sæsoner haft nogle mindre gode resultater i Premier league, hvorfor flere af disse forhåbentlig kan lokke Ian tilbage. Dernæst er der Mark Bone, som i sidste sæson var med til at sikre Swindon adgang til Championship Division. Han spillede ikke overbevisende, man han er også først lige fyldt 18 år, så han har meget at lære endnu.

Sidste er der en 17-årige venstre back, som muligvis har kvaliteterne. Jeg har netop solgt ham til Tottenham, men med den option, at jeg kan købe ham til til 50% af hans værdi.

(PS. Grundet meget arbejde samt et hav af projekter i privaten vil der i den kommende tid kun komme ugentlige opdateirnger...)

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #327: 29 Maj 2007, 10:24 »

Det er helt vild MR. Nobody, tillykke med CL triumfen. Glæder mig at følge et "rent" hold med spillere fra Scotland. pøj pøj

mrfair
Gæst

« Svar #328: 29 Maj 2007, 10:58 »

Mget flot. Er lidt spændt på dit hjemavlsprojekt, men held og lykke.

7kfum
Gæst

« Svar #329: 29 Maj 2007, 14:55 »

God mission at stille dig selv. Med de kvaliteter du har i spillet, tror jeg det lykkedes.

Fedt at Fredrik Berglund er blevet en mega god fysisk træner.! Hvad har han i disciplin?

Lidt dumt, at der kun kommer ugentlige opdateringer. Men privaten er, så mange gange vigtige end FM.. Smiley

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010