home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155080 gange)
mrfair
Gæst

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #285: 30 Apr 2007, 16:24 »

Sjovt. Jeg har lige solgt Renato i mit spil. Han er god, men desværre ofte skadet.

Kev
Gæst

« Svar #286: 30 Apr 2007, 17:54 »

Hvad var egentlig "magics" rigtige navn ? gad godt se hvor god han er i mit bayern spil.

7kfum
Gæst

« Svar #287: 30 Apr 2007, 18:22 »

Hvad var egentlig "magics" rigtige navn ? gad godt se hvor god han er i mit bayern spil.

Han er vist nok Regen.. Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #288: 01 Maj 2007, 07:25 »

Jep - han er 'Regen'..., men han hedder Paul Richards  Smiley

En gang FM - altid FM Smiley

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #289: 07 Maj 2007, 10:17 »

Hej Mr. Nobody. Hvornår kan vi regne med en lille update?

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #290: 08 Maj 2007, 09:21 »

Jeg håber på i morgen - senest torsdag. Jeg har haft et stramt program på det sidste..., men jeg har fået afviklet kampene i de første måneder og CL er kommet i gang...så nu mangler jeg 'bare' lige nogle SS af de nye spillere..., som jeg håber at få lavet i aften, hvis ellers min knægt tillader det  Smiley

Men jeg kan da nævne at jeg er kommet i gruppe med et spansk, et fransk og et tysk hold i CL, så lodtrækningen kunne have været bedre Forseglede Læber

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #291: 08 Maj 2007, 12:10 »

bayern, barcelona, lyon? Wink

Opstemt

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #292: 08 Maj 2007, 12:17 »

Nej, heldigvis ikke - det havde været en dræber-pulje Shockeret

Metsu1
Manager

« Svar #293: 08 Maj 2007, 13:02 »

Bordeaux, Sevilla og Frankfurt  Opstemt

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #294: 09 Maj 2007, 17:32 »

Suveræn start af The Spiders

Med en på papiret ekstrem stærk trup var der inden sæsonen kæmpe forventninger til Mr. Nobody og hans drenge og de har på ingen måde skuffet klubbens fans. Både i de nationale turneringer samt i Champions League.

SPL

Tidligere var der to titelkandidater i den skotske premier league, nemlig Rangers og Celtic, men efterhånden ser det ud til at der kun er et hold i Skotland, nemlig Queen’s Park! Spiders-drengene er efter 10 kampe ubesejret og 8 af kampene er endt med sejr, hvilke bringer dem en sikker 1. plads, mens Celtic halter efter med 7 sejre og 3 nederlag.

CL
Seeded 1

Qua de seneste års gode resultater var The Spiders i år 3. seeded til lodtrækning, men alligevel fik The Spiders en hårdere lodtrækning end sidste år, hvor klubben var 4. seeded. I år blev det til et møde med et spansk, et tysk og et fransk hold:
Seeded 2

En hård lodtrækning, men absolut ikke umulig og det skulle de første 3 kampe da også bevise. I det første opgør, skulle The Spiders hjemme på Hampden Park møde Bordeaux, et hold som The Spiders tidligere har gode erfaringer med – en dette første opgør skulle heller ikke blive nogen undtagelse. The Spiders dominerede kampen fra start til slut, men alligevel blev det blot til en 1-0 sejr via Assulin’s mål i 2. halvleg.

I den næste kamp skulle The Spiders en tur til Tyskland, hvor Schalke 04 ventede. Det blev et meget tæt opgør, hvorfor slutresultat på 1-1 også var yderst fortjent – for begge hold. ’Magic’ stod for udligningen for The Spiders.
Seeded 4

I den tredje kamp skulle The Spiders prøve kræfter med de teknisk stærke spillere fra Valencia. Det blev også et meget tæt opgør, hjemme på et udsolgt Hampden Park, hvilke er første gang i det sker i denne turnering. Gilmour bragte The Spiders på sejrskurs efter blot 10 min., men glæden varede kort, da Valencia udlignede få minutter senere…og resten af kampen blev en hård fight uden mål, hvorfor dette også blev til en 1-1’er.

Dermed har The Spiders 5 pts. efter 3 kampe, hvilke giver dem en midlertidig 1. plads i gruppen.

Nye spillere og gamle profiler

Det har længe været et ønske med et par portrætter af nogle at stjernerne fra The Spiders. Her vil vi bringe 5 af førsteholdsspillern e samt et lille portræt at en upcoming.

Ally Park http://img108.imageshack.us/img108/4751/allyparkcr6.jpg
Park har ingen I denne sæson bevist, at han har lederen for The Spiders. En spiller som fra kamp til kamp har et super bundniveau og en spiller som formentlig bliver i klubben resten af hans karriere. Rangers må være godt bitre over, at de lod ham gå i hans ungdomsår til deres rivaler.

Stephen Gilmor http://img108.imageshack.us/img108/7771/gilmourfk4.jpg
Gilmour imponerende helt ekstremt i sommerpausen på reserveholdet, hvor Nobody gav ham chancen – og denne har hen ikke udnyttet endnu. 33-årige Portillo har flere gange været foretrukket, men i de seneste 3 kampe har Gilmour startet inde.

Harland Self http://img108.imageshack.us/img108/3785/harlandselfna5.jpg
Self er den sidste brik i 4 mandskæden i forsvaret. I forsvar som aldrig har været stærkere – da alle har landsholdserfaring. Self ser ud til at blive en vigtig brik i kampen om alle titlerne.

Paul ’Magic’ Richards http://img517.imageshack.us/img517/2798/magic7kampe6maalnp1.jpg
‘Magic’ har været stjernen i år. Med 6 mål i 7 kampe er han den ultimative dræbermaskine i QP’s front og han må i år bejle til at blive en af verdens bedste på hans plads. Hvorvidt han ønsker sig videre til andre klubber er pt. uvist, men The Spiders vil gøre alt for at beholde ham.

Renato http://img517.imageshack.us/img517/8615/renatoqd4.jpg
Renato har bidraget med en kæmpe rutine på midtbanen og har spillet samtlige kampe, dog er han blevet skiftet ud i flere kampe, da Renato tidligere har været plaget af flere skader. Kan Renato holde hele sæson ser det meget lovende ud for The Spiders.

Mark Bone http://img72.imageshack.us/img72/180/markbonexf6.jpg
Bone er det 17-årige talent, som Noboby forventer sig en del af. Han er i denne sæson udlejet til Swindon, hvor han primært er startet på bænken, men er blevet skiftet ind i de fleste kampe, hvorfor han har en lille andel i Swindon’s midlertidige 4. plads i Division One.

7kfum
Gæst

« Svar #295: 09 Maj 2007, 21:43 »

Endnu en gang en klasse update for dig af. Jeg læser normalt ikke, ikke nyskabende blogs. Men denne har virkelig fanget mig.. GOOD JOB!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #296: 09 Maj 2007, 21:46 »

Du er jo weltklasse Erhardt Thumbs Up

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #297: 10 Maj 2007, 07:59 »

Super update......

God start.... glæder mig til at læse mere.....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #298: 10 Maj 2007, 10:44 »

Flot start. Håber ikke det går lige så lang tid til næste update, som der gik til dette.Håber også du undgår skader til Renato.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #299: 10 Maj 2007, 10:51 »

Nej, det håber jeg heller ikke selv - da den sene opdatering skyldes sygdom hos min søn, men han er ved at være på højkant  Smiley

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010