home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rør dem ikke med en ildtang!!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rør dem ikke med en ildtang!!  (Læst 1984 gange)
Soccerpop
Gæst

Rør dem ikke med en ildtang!!
« : 11 Jan 2007, 23:04 »

Denne tråd er måske en lille smle unødvendig, men er bare så frustreret over hans enormt elendige spil.
Manden er John Alvbåge, så hvis i har købt ham så smid ham på porten.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2007, 20:16 af Soccerpop » Logged

Soccerpop
Gæst

Sv: Ikke rør ham med en ildtang!!
« Svar #1: 11 Jan 2007, 23:08 »

Crewet er selvfølgelig i sin gode ret til at slette tråden, da den egentlig blev skrevet i et raserianfald, Alvbåges elendige spil. Problemet er at han står præcist lige ringe i alle de spil hvor jeg har ham.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 11 Jan 2007, 23:15 »

hvorfor har du ham så hvis han er så dårlig ?

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 11 Jan 2007, 23:18 »

Fordi jeg netop er startet i Viborg, og reservekeeperen Chris Sharpe er endnu dårligere.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4: 11 Jan 2007, 23:24 »

Hmm, VIlfort anbefalede ham ellers, men jeg valgte Almenning Jarstein. Jeg har åbenbart balgt rigtigt:D

SmokinJoe
Gæst

« Svar #5: 11 Jan 2007, 23:26 »

Hmm, VIlfort anbefalede ham ellers, men jeg valgte Almenning Jarstein. Jeg har åbenbart balgt rigtigt:D

Ja det gælder om at bælge rigtig   Wink

Uden for topic:

Jeg har spillet hedman i 2 sæsoner i tromsø. Spiller rent faktisk rimelig stabilt.
Og så er han vidst Free Trans i starten.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 23:28 af SmokinJoe » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 11 Jan 2007, 23:27 »

Hmmmm ... jeg ved ikke rigtig, men der er noget bekendt ved den her tråd. Måske fordi jeg lige har set "Anger Management"  Wink  Grin

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #7: 11 Jan 2007, 23:29 »

Ja det gælder om at bælge rigtig   Wink
Du er da en grammatikspasser af rang! Når jeg selv opfinder et ord, kan jeg også selv bestemme om det skal have vokalskift i bestemt nutid...

SmokinJoe
Gæst

« Svar #8: 11 Jan 2007, 23:31 »

Høj rang rent faktisk...!

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #9: 12 Jan 2007, 10:00 »

Tror mere det er ligaen, den danske liga sutter simpelthen imo crazy

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #10: 12 Jan 2007, 11:10 »

Tror mere det er ligaen, den danske liga sutter simpelthen imo crazy

Hvis det var den danske liga der fejlede noget, så burde det jo ikke være så svært at finde en keeper som kan holde buret rent.. Altså hvis hele ligaen sutter..
/mernild

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 12 Jan 2007, 11:41 »

Denne tråd er måske en lille smle unødvendig, men er bare så frustreret over hans enormt elendige spil.
Manden er John Alvbåge, så hvis i har købt ham så smid ham på porten.

Kan jo egentlig bare bygge videre i dette indlæg med ens egne erfaringer over dårlige og elendige spillere. Så helt skidt er indlægget vel ikke. For de spillere findes VIRKELIG...

Havde selv Naldo i werder bremen. Har simpelthen ikke set noget ligende. Sad og rev mig i håret og rystede på hænderne hver gang han havde bolden. Enten smadrede han bolden væk eller spillede den direkte til en modspiller. Så han blev hurtig solgt til fordel for ze castro...

Soccerpop
Gæst

« Svar #12: 12 Jan 2007, 20:16 »

Kan jo egentlig bare bygge videre i dette indlæg med ens egne erfaringer over dårlige og elendige spillere. Så helt skidt er indlægget vel ikke. For de spillere findes VIRKELIG...

Havde selv Naldo i werder bremen. Har simpelthen ikke set noget ligende. Sad og rev mig i håret og rystede på hænderne hver gang han havde bolden. Enten smadrede han bolden væk eller spillede den direkte til en modspiller. Så han blev hurtig solgt til fordel for ze castro...

Havde det på samme måde med Alvbåge. Helt ærligt hvordan taber man bolden til en Vejle angriber med stats der dårligt nok er gode til 2. division? Og i en anden tråd hvor jeg spurgte hvilken målmand jeg skulle vælge, sagde næsten alle Alvbåge, men han stod så ringe at det var den anden jeg sluttede med at vælge.

Desuden er dit forslag ganske godt, så laver lige trådens navn om til: "Rør dem ikke med en ildtang".

donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Rør dem ikke med en ildtang!!
« Svar #13: 12 Jan 2007, 20:52 »

Må man godt skrive et helt hold ind her Huh

For så vil jeg da godt lige komme med en bred side mod Marseille. For magen til idioter af nogen latterlige bold mongoler skal man sku godt nok lede længer efter. En aflevering på 5 meter syntes at være alt for svært for dette hold og hvordan man score mål er som en by i nord Rusland. At kæmpe ja det ligger samme sted som det med at score mål. Ja utroligt nok har jeg valgt at tage en sæson mere i denne klub.

Dog skal jeg da lige fremhæve den væreste spiller i denne klub: Cisse jamen den mand har da fuldstændigt tabt alle sine småkager og sans for at spille fodbold. chancer bliver brændt selv om man står 5 meter for and et frit mål. Som om det ikke var nok er der en aftale fra start af spillet af han skal købes for 60 mio. Ja den handel er Liverpool hvis bedst stillet med. Nej han er sku til grin.

Så kan jeg trække vejrt igen. Opstemt

Soccerpop
Gæst

Sv: Rør dem ikke med en ildtang!!
« Svar #14: 12 Jan 2007, 20:57 »

Har haft den samme oplevelse med MArseille, og modsat dig vlagte jeg ikke at tage endnu en sæson i klubben.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010