home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1402 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brugernes spil
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er dette en go idé
Ja super
Tja den er vel ok
Måske skal lige tænke lidt
Nej en dårlig idé
Ved ikke

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Brugernes spil  (Læst 8117 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #15: 10 Jan 2007, 21:28 »

Vi, i bestyrelsen, har stemt om Jay^ forslag og det er blevet godkendt men en jordskredssejr på 100% for og 3% imod. På samme måde er cube forslag med at man linker til sit tidligere indlæg derfor blevet afvist med stemmer 75% i mod og 50 for. Dog skal man linke når man skriver et indlæg senere i "blogen", hvis i forstår

Undskyld, men hvem er "bestyrelsen"? Smiley


Hvis jeg skulle skrive en blog her om hver sæson ville indledningen nok se nogenlunde sådan ud:

cubes blog - chelsea
3. sæson

Tidligere indlæg i bloggen:
Indsæt diverse links fra tråden


På den måde ved man, hvem, der skriver bloggen, hvilket hold man spiller med, hvilken sæson man er nået til og hvor man skal gå hen for at finde de tidligere indlæg, der er skrevet her i tråden.
Sådan ville jeg gøre det Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Brugernes spil
« Svar #16: 10 Jan 2007, 21:40 »

Man kunne jo evt. også bare lave et inlæg til sin blog, og så bare skrive videre på det når man har spillet mere. Så står det hele sammen og så er det lettere at finde rundt i.
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #17: 10 Jan 2007, 21:52 »

Ja, så Ligger jeg da også lige mit op. Jeg starter hvor jeg er. Resultaterne for de tidligere Sæsoner skal nok komme. Smiley

Update: kommer enten senere idag ( 10/1) eller imorgen.

F
I
O
R
E
N
T
I
N
A
F
I
O
R
E
N
T
I
N
A


Artemio Franchi - Firenze


Sæson 06/07 - 16. plads. ( Startede med Minus points, så skulle bare holde mig over nedryknings stregen)
Sæson 07/08 - 1. plads. (Gik direkte efter titlen, og slog Milan og Inter med 2 points)
Sæson 08/09 - 7. plads. ( Nedgang for holdet, og en skuffende 7. plads )
Sæson 09/10 - 8. plads. ( Håbet om højere placering, gik i vasken og endte med en 8. plads )

SÆSON 10/11

3.PLADS.

Så kom en acceptabel præstation. Vi indtog top 5 fra start, og holdte os der til slut.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/b3W50559.bmp
Ligaen ^


http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/all51293.jpg
Holdet til sæson start ^


http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/xaO51147.bmp
Holdet efter Januar.

Topscorer: Jermain Defoe - 14.
Flest Assist: Cesar Delgado - 11.
MoM: Riccardo Montolivo: 5.
Gnm. karakter: Riccardo Montolivo: 7.33
Største Sejr: 7-0 mod Livorno.

« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 22:42 af Jay^ » Logged

Practise makes Perfect!

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #18: 10 Jan 2007, 22:17 »

Hm, tænkte på hvordan man holder tråden øverst, hvis man opdaterer i sin egen besked Smiley
Kan man ændre de indstillinger? Så tråden også kommer øverst, ved rettelser af indlæg?
Logged

Practise makes Perfect!

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #19: 10 Jan 2007, 22:35 »

Undskyld, men hvem er "bestyrelsen"? Smiley

Det gør jeg da og ud over mig er der også mig hehe  Opstemt

Det ser fint ud med de 2, som er kommet op indtil videre Smiley held og lykke med det videre spil til alle  Smiley
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #20: 10 Jan 2007, 22:38 »

Der kommer vel kommentare til mini bloggene...
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #21: 11 Jan 2007, 21:03 »

MICHAELK SPIL (AJAX)

Ja Ajax spillet var mit første spil i 07. Og det kan vist kun være det man kalder et super starting spil. I første sæson vinder jeg mesterskab og cuppen og kommer i finalen i CL. Så får jeg et sygt hold i pausen og vinder næste sæson the trible. Næste sæson har jeg så følgende hold:

-Arenas
-Ratinho   Heitenga   Pepe   Chellini

-C. Ronaldo   Mavuba   Ben Arfa

-Villa   Bojinov   Rooney


Rooney fik jeg får 97m. da han kom op og skændes med sin manager. Jeg syntes selv det var et sygt hold. Igen vandt jeg alt og vandt alle mine kampe i CL og gik ubesejret igennem i ligaen. Så kom den store nedgang. Vi blev nr. 2 i næste sæson og blev nr. 2 i cl og vandt cuppen. Næste sæson blev alt dog rettet op med maner og vi vandt the trible igen.

Dette var ligesom bare et resultat fra min sæson og ikk rigtig en blog historie. Thumbs Up
Logged

Hala Madrid!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #22: 11 Jan 2007, 21:06 »

Hvordan søren har du fået penge til både David Villa, Valeri Bojinov, Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo, Chiellini, Ben Arfa, Mavuba i anden sæson??? Det fatter jeg ikke i Ajax, og heller ikke at de kan tiltrække disse spillere!

Ellers godt gået!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #23: 11 Jan 2007, 21:16 »

Holbæk (2006-2010) > Watford (2010-2012) > Fiorentina (2012-???)


AF Chelsea-4ever




06/07 - 4. Plads i 2. Division Øst. ( Egentlig tilfredsstillede. Rykkede op, da Brøndby 2 og KB ikke kunne rykke op. Så det var fint nok. )


07/08 - 6. Plads i Viasat Sport Division. ( Var rigtig godt tilfreds med denne sæson. Var overrasket over vi allerede i den første sæson i 1. Division, klarede os så godt. Vi var udset til at skulle kæmpe om nedrykning, men vi fik en flot placering i den bedste halvdel af tabellen.)


08/09 - 3. Plads i Viasat Sport Division. ( Ambitionerne til denne sæson var store. Efter den flotte placering sidste år, var vi blandt kandidaterne til at rykke op. Det går også rigtig godt, men det glipper desværre til sidst. Vi var blot 3 point fra 2. Pladsen, og dermed oprykning. En flot sæson af holdet. Ærgerligt vi ikke lige havde det sidste til, at rykke op.)


09/10 - 7. Plads i Viasat Sport Division. ( Havde store forventninger til denne sæson. Efter at have været så tæt på sidste år, skulle det være året vi kom op i den bedste række. Vi var da også blandt de store favoritter til at rykke op. Men vi skuffede virkelig. Det blev blot til en 7. Plads. Den dårligste placering, i året vi ellers var udråbt til at kunne gøre det.)


Sagde derefter mit job op i Holbæk. Synes ikke jeg kunne give holdet mere, havde virkelig kæmpet for oprykning til den bedste række, men måtte se i øjnene at jeg ikke er den som kan gøre det.
Der gik lidt tid inden jeg fik en ny klub. Der var tale om et mindre engelsk hold, Watford. De lå lige over nedrykningsstregen efter omkring 6 kampe. Der var altså lidt at arbejde med. Skulle bare undgå nedrykning.



10/11 - 11. Plads i Premier League. (Denne sæson galt om at lære holdet at kende, og få den væk fra nedrykningsstregen. Forstår egentlig ikke de lå dernede og roede rundt, for det var holdet for godt til. Er tilfreds med den midterplacering jeg fik. Synes det er der holdet hører hjemme.)


11/12 - Sæsonen ikke færdigspillet. ( Blev fyret inden sæsonen var færdigspillet. Bestyrelsen var åbenbart ikke tilfredse, selvom jeg ellers opfyldte forventningerne om placeringen i ligaen.)


Blev dermed fyret i Watford, og måtte søge nye udfordringer. Fiorentina henvendte sig, og sagde selvfølgelig ja tak til jobbet. Klubben lå på daværende tidspunkt nr. 4, og manglede 3 kampe. 1. Pladsen kunne ikke nås, men det kunne 2. Pladsen.



2012 - 2. Plads i Serie A. ( Vandt de resterende tre kampe, og kom op på 2. Pladsen. Perfekt start i klubben.!) 
   


2012/2013 - 2. Plads i Serie A. ( Alt i alt en rigtig god sæson fra vores side. 2. Pladsen er bestem tilfrdsstillende, men en første plads var inden for rækkevidte. Vi tabte dog terræn til Inter, der i sidste ende var en sikker vinder.
I CL gik det også rigtig godt. Over forventning. Vi nåede helt frem til finalen, hvor vi dog måtte se os besejret af Chelsea med 1-0. En meget lige kamp, hvor Chelsea formåede at være lidt mere kølige i afslutningen, og få bolden i mål.)


« Seneste Redigering: 15 Jan 2007, 15:55 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #24: 11 Jan 2007, 21:55 »

Hvordan søren har du fået penge til både David Villa, Valeri Bojinov, Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo, Chiellini, Ben Arfa, Mavuba i anden sæson??? Det fatter jeg ikke i Ajax, og heller ikke at de kan tiltrække disse spillere!

Ellers godt gået!

Jamen i første sæson fik jeg Chellini og Mavuba. De starte med 155m. og jeg bedte om flere og fik det op på 200m. I anden fik jeg så Ben Arfa, Bojinov. Næste sæson vandt jeg jo så cl også var David Villa på free transfer til sommeren og jeg fik ham så. Rooney og Cristiano vil væk da United rykkede ned Ubeslutsom så de var ret lette at få og de vil rigtig gerne til Holland, selvom jeg ikk forstår dem
Logged

Hala Madrid!

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #25: 11 Jan 2007, 22:54 »

Update fra mig Smiley
Logged

Practise makes Perfect!

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #26: 15 Jan 2007, 08:43 »

Det ser meget spænende ud fra jer alle og glæder mig til at der kommer flere opdaterninger fra jeg. Personligt håber jeg at jeg selv kommer med min første opdatering senere i dag.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #27: 15 Jan 2007, 15:58 »

Opdate fra mig.!

Holbæk -> Watford -> Fiorentina
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Brugernes spil
« Svar #28: 15 Jan 2007, 16:12 »

G-E-N-I-A-L-T.
Intet mindre det er her er simpelthen så godt lavet... En slags blog hvor man ikk er ''forpligtet'' til at lave en update, jeg kommer til at skrive !
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Brugernes spil
« Svar #29: 16 Jan 2007, 20:00 »

Hej

Ville høre om i var intereserret i en kamp fra min side hvor mine to ynglingshold mødes(Arsenal og Fck).
Ja jeg er selvfølgelig Fck
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010