home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldnu.dk Søger Skribenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fodboldnu.dk Søger Skribenter  (Læst 1777 gange)
sfcallan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Fodboldnu.dk Søger Skribenter
« : 07 Jan 2007, 02:44 »

Fodboldnu.dk åbner d. 20 Januar

Siden indeholder:

- Stillinger + Topscorerlister fra SAS Ligaen, 1. Division og 2. Division Ø&V
- Spillertrupper fra samtilige SAS liga hold
- Klubinformation fra alle hold i SAS Ligaen, 1. Division og 2. Division Ø&V
- Transfersektion med samtlige transfers til og fra de danske klubber
- Livescore
- Artikler om alt mellem himmel og jord fra de danske klubber
- Ekspert Odds hvor vi giver tips til "den lange" og andre odds fra danskespil.dk
- Nyheder fra de danske klubber

Vi søger nu folk til følgende opgaver:

- Skrive artikler om hvad der sker i klubberne
- Inteviewe spillere og trænere i forskellige klubber
- Give tips til "den lange"

Hver "medarbejder" på fodboldnu.dk har nogle klubber som man koncentrere sig om så vi kan yde optimal dækning fra alle klubber.

Hvis du er interesseret i at skrive på fodboldnu.dk kan du skrive en mail til mig på sfcallan@hotmail.com
(husk at skrive hvilke(n) klub(ber) du vil være specielt opmærksomme på)

Med Venlig Hilsen Fodboldnu.dk
Logged


wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Fodboldnu.dk Søger Skribenter
« Svar #1: 07 Jan 2007, 03:01 »

For at opnå samme kvalitet som jeres kommende kollegaer/konkurrenter, bør I så ikke ansætte kvalitetsjournalist er (hvis man kan kalde dem det?), istedet for at ansætte unge som os? Jeg mener, blandt brugerne her på fmf er alle de gode skribenter taget (vurderingssag). Crewet har de bedste skrivere, dem der står tilbage kan selvfølgelig også skrive (ikke det jeg siger Smiley), men jeg tror umuligt på, at vi kan opnå samme stadie, som f.eks bold.dk osv. er på. Unge som os bør mere fokusere på FM-rettede artikler, artikler som disse journalister ikke kan skrive. Tag et kig på artikler, guides og endda blogsene. Det er mange utrolig flotte, velskrevne, smukke formuleringer, ordspil osv. osv. at finde blandt disse artikler, guides og blogs. Det er det vi kan levere. Selvfølgelig vil der nok være en enkelt eller flere journalister at finde blandt os, men det er ikke det skriveri de fleste af os kan, altså det I søger. Well, dette er nok bare et lille statement fra mig Smiley Det skal ikke opfattes negativt, tværtimod! Jeg beundrer jeres arbejde, og synes det er flot, at I vil ligge arbejdet i en ny fodboldsite. Thumbs up! Men jeg kan ikke lade være med at spørge, er det dét værd? For med sådan en side er målet vel (går jeg udfra), at I vil være en af DK's førende fodbold-sites?..
Men stadig stor ros til jer! Og jeg vil selvfølgelig se siden d. 20. Januar. Jeg krydser fingrer for søgningen på skribenter til siden. Smiley

mvh,
wirenfeldt.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2007, 03:05 af wirenfeldt » Logged

sfcallan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fodboldnu.dk Søger Skribenter
« Svar #2: 07 Jan 2007, 12:13 »

Det er ikke vore mål at blive ligesom bold.dk eller nogen af de andre nyhedssites for dem kan vi ikke på nuværende tidpunkt konkurere med men det er heller ikke meningen da vi vil have en anden slags nyheder og en anden slags artikler på vores side.

Vi vil gå mere i dybden indenfor emner som ikke bliver skrevet om andre steder, ting som sker i klubberne som fansne kunne være interesserede i at høre om.

Det gælder både 2. division, 1. division og sas ligaen...

Du skal have mange tak for "kritikken" eller hvad man skal kalde det, det kan man altid bruge

Fodboldnu.dk | Kvasi
Logged


SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldnu.dk Søger Skribenter
« Svar #3: 07 Jan 2007, 12:26 »

Min første tanke da jeg læste de første par linjer var "Åh nej, endnu en kopi af Indkast.dk, som simpelthen er verdens mest usaglige side"! Jeg kan desværre konkludere, at når jeg har læst dit indlæg færdig, bliver jeg ikke videre opmuntret.

Vi har så forbandet mange sportssider i DK. Bold.dk, forza.dk, kunsport.dk, sportenkort.dk osv osv osv. Ikke en mere. Når man søger rundt på de forskellige sider idag, er det nærmest de samme artikler der står. Ligesom i avisverdenen tror jeg ikke endnu mere konkurrence vil gavne. De 3 gratisaviser der er kommet på det seneste, har udelukkende bidraget til ugennemførte og usaglige artikler, hvor holdningen er "hellere en læser mere, end en sand historie mere". Det frygter jeg også kommer til at ske med sportsnyhedssiderne, ja faktisk synes jeg allerede det er godt på vej.

Det er fint nok at vi har bold.dk, kunsport.dk og forza.dk. Lige på nær at Forzas side er tudegrim, og helt ulogisk opbygget, er det en nogenlunde høj standard deres journalistik har. De er istand til at få interviews og kommentarer fra folk der tjener 5 millioner om året. Hvis i ville køre samme princip med at have gode journalister, ville jeg kun støtte op om jeres side. Men når i søger folk herinde, beder i nærmest om at have en flok 16-årige drenge til at ringe ustandseligt rundt, og tro de er fantastiske. Det holder ikke, og kvaliteten vil blive alt for lav, ligesom den generelle danske journalistik har en kraftig pil nedad, i disse år.

I skal have alt muligt held og lykke med jeres side, men jeg håber i fra start vil have større ambitioner, end Brøndbys ledelse... hov...
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldnu.dk Søger Skribenter
« Svar #4: 08 Jan 2007, 23:19 »

Jeg vil da også sige held og lykke med den nye side, men som jeg tidligere har sagt, så ser jeg heller ikke jeres side bidrage med noget synderligt anderledes end så mange andre!

De fleste klubber, uanset om det er SAS, 1. div eller 2. div, har fansites der gør det arbejde som I vil prøve på. Derfor er det meget svært at lave noget der kan komme i nærheden. Desuden er spillerne meget kræsne med hvad de siger til "fritids"journalister. Især hvis man vælger at lave interview i Brøndby eller FCK!

Men flere klubber har gode sites.

Nævner nogen her: www.havensupport.dk, www.foreveragf.dk, www.allehaderos.dk ellers er der jo debatforums, hvor flere kommer med rygter osv.

Så desværre. Jeg tror ikke I får mange læsere, men vil da kigge ind for at se! Held og lykke, og hold modet oppe Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Fodboldnu.dk Søger Skribenter
« Svar #5: 10 Jan 2007, 19:55 »

Vi vil gå mere i dybden indenfor emner som ikke bliver skrevet om andre steder, ting som sker i klubberne som fansne kunne være interesserede i at høre om.

Fodboldnu.dk | Kvasi
Hvilke emner er det, f.eks, som der ikke bliver skrevet om andre steder? Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010