home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Regen-spillere
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Regen-spillere  (Læst 979 gange)
Brodtgaard
Manager

Regen-spillere
« : 05 Jan 2007, 13:54 »

Hej Drenge

Ind imellem laver spillet et supertalent..

Hvordan finder man nemmest en af disse spillere - Helst inden de bliver spottet af andre klubber?

Hvordan plejer I at finde dem ?? 

Huh

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

queencastle
Reserveholdsspiller

Sv: Regen-spillere
« Svar #1: 05 Jan 2007, 13:58 »

Ja det ville jeg også gerne vide - kan fra tidligere spil at der altid kom en kanon spiller når en spiller gik på pension f.eks på samme plads som zidane

Læs min blog Randers FC

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 05 Jan 2007, 14:01 »

Jamen, det er vel bare ved at sende sine scouts rundt i alverdens regioner. Skandinavien laver faktisk en hel del gode talenter. Sverige har mange fra start, og når man kommer længere ind i spillet, er Danmark normalt garant for en masse kommende stjerner.

Brodtgaard
Manager

« Svar #3: 05 Jan 2007, 14:02 »

Jamen, det er vel bare ved at sende sine scouts rundt i alverdens regioner. Skandinavien laver faktisk en hel del gode talenter. Sverige har mange fra start, og når man kommer længere ind i spillet, er Danmark normalt garant for en masse kommende stjerner.

Søger din scout så efter noget specifikt (stats), eller hvad..?

a-grensteen
Gæst

« Svar #4: 05 Jan 2007, 14:03 »

Regen-spillere, er kun omkring de 15-16 år, og derfor er det ikke nemt at bedømme deres potientiale de første par år. Derfor er det bedste at have en Youth Academy der er i verdensklasse, da det øger dine chancer for at recrutere nye talenter, men det er højest 1 - 3 ud af de 10 - 20 nye der kommer til hvert år, der har det vilde potientiale, men følg med i de top 3 unge talenter på hhv. U17, U19 og U21, du får en mail om efter hver sæson.

Ellers kan du tage chancer, de er jo ikke så dyre at have på holdet, de helt unge spillere, jeg har som regel en 40 spillere på mit Ungdomshold!

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 05 Jan 2007, 14:03 »

Søger din scout så efter noget specifikt (stats), eller hvad..?

Du kan vælge at filtrere, så han f.eks. kun vil søge efter spillere under en vis aldersgrænse, som kunne være egnede til dit hold. Derefter giver han potentialestjerner fra et til syv. Spillere, der får syv, skal du gøre en hel del for at få fat på ;-)

zipfer
Juniorspiller
**

« Svar #6: 05 Jan 2007, 14:04 »

Jeg kigger også på klubber med god ungdomstræning. Og så stener jeg lidt i skandinavien for at finde de nye danske talenter osv Smiley Fandt en crazy norsk DM på den måde.

Brodtgaard
Manager

« Svar #7: 05 Jan 2007, 14:15 »

Jag må jo ha' gang i mine scouts, og se hvad de kan finde...

Tak for hjælpen Thumbs Up

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #8: 05 Jan 2007, 14:20 »

jeg går altid ind og søger efter 15-16 år. Så står den største med størst værdi øverst. Jeg beder så om en rapport og ser hvad de siger. Fx da jeg var nået tre sæsoner i Atletico gik jeg lige ind og søgte og bad om rapport. Da jeg fik den sagde han at han kunne blive dobbel så god som fernando Torres. Så købte jeg ham. I år 2020 blev han kåret til verdens bedste og han var sindsyg god angriber.

Hala Madrid!

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #9: 05 Jan 2007, 14:46 »

Jeg har med Brøndby 3 scouts. En til England og DK, en til Norge og centraleuropa og en til Sverige og DK. Så sender jeg dem bare ud. Enten til et af de specifikke lande, eller til et område de har viden i, og den eneste indstilling er at de højst må være en 17-18 år. Det kan også være godt nok at overvåge en u/18 turnering. Så får du en mail med en anbefaling på en spiller.

Brodtgaard
Manager

« Svar #10: 05 Jan 2007, 15:04 »

takker endnu engang - jeg prøver mig frem med at søge på en 15 - 17 år...

Flappe
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 05 Jan 2007, 15:10 »

jeg går altid ind og søger efter 15-16 år. Så står den største med størst værdi øverst. Jeg beder så om en rapport og ser hvad de siger. Fx da jeg var nået tre sæsoner i Atletico gik jeg lige ind og søgte og bad om rapport. Da jeg fik den sagde han at han kunne blive dobbel så god som fernando Torres. Så købte jeg ham. I år 2020 blev han kåret til verdens bedste og han var sindsyg god angriber.
Og hvad hedder den kommende verdensstjerne?

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 05 Jan 2007, 18:10 »

nogle der har den taktik til 01/02 der hedder hard tackling?

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 06 Jan 2007, 10:39 »

Jeg gør det samme, har fundet en del talenter som kunne gå direkte ind på førsteholdet i de klubber jeg har spillet med.. Opstemt

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #14: 06 Jan 2007, 11:00 »

Og hvad hedder den kommende verdensstjerne?

Ja som emnet hedder: Regen-spillere, så kan du jo regne ud at det ikke er en virkelig spiller heh. Men han hed Abdull De Munez og kom fra Brasilien. Men han er jo som sagt ikk en ægte fodboldspiller.  Djævel

Hala Madrid!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010