|
blabla
Gæst
|
|
De fleste wonderkids har et potensiale til å bli fem-stjerners spillere i følge mine scouter. Kun en gang har mine scouter funnet en spiller som har fått seks stjerner i potensial. Det er en 15 år gammel israeler på Barcelona som heter Gay Ausselin. Noen som vet om han faktisk verdsettes som seks stjerners spiller etterhvert eller? Noen andre unge spillere med seks stjernes potensiale??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Raffaele Rana og Mattia Iaquinta fik begge syv stjerner hos mig! Og det er der flere der har fået! SS af Gay Assulin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Raffaele Rana og Mattia Iaquinta fik begge syv stjerner hos mig! Og det er der flere der har fået! SS af Gay Assulinhan er da nogenlunde, men da ikke sådan "wow han alt for vild"  (btw, det indlæg her, lyder som en lille poptøs ville have skrevet det  )
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
blabla
Gæst
|
|
Syv stjerner?! Noen høyere?  Tar gjerne mot tips om spillere med potensiale på 6 og oppover  Litt vanskelig å få kjøpt Gay Ausselin fra Barca selv om han er veldig interessert i å gå til min klubb 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
David Szabo(AML) Slobodan Rajkovic(DLC) Bas van Dommelen(S) Morten Foged(AMCR) Nicolas Millan(AMRC/S) Alexandr Pato(S) Stefan Zarkovic(AMC) Nenad Krstic(AML) Robin Berg(DC) Emil Johansson(MC) Lauri Dalla Valle(S) Juha Harinen(S) Jonathan McMillan(DR) Emanuele Lombardo(DR) Dejan Milovic(AML)
Ikke alle med 7 stjerne, men de bliver alle rigtig gode spillere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Ikke alle med 7 stjerne, men de bliver alle rigtig gode spillere
hvor gode er "rigtig gode"? allerhøjeste niveau eller hvorledes?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
blabla
Gæst
|
|
Godt spørsmål  Vil talentene bli gode uansett? Feks. i lavere divisjoner med dårligere coacher....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Kan da fortælle hvor spillerne er nu i 2017 David Szabo - Barcelona Slobodan Rajkovic - stoppet pga. skade Bas van Dommelen - Barcelona Morten Foged - stoppet pga. skade Nicolas Millan - Sevilla Alexandre Pato - Porto Stefan Zarkovic - Alicante Nenad Krstic - Schalke 04 Robin Berg - Duisburg Emil Johansson - Brøndby Lauri Dalla Valle - Newcastle Juha Harinen - stoppet pga. skade Emanuele Lombardo - Milan Raffaele Rana - Milan Mattia Iaquinta - Inter Dejan Milovic - Napoli Så som I kan se, så det stort set storklubber det hele 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blabla
Gæst
|
|
Takker John Spurs  Noen flere? Hva er det høyeste antall stjerner i potensiale man kan ha? 7 eller8?  Noen tips på hvordan man kan få tak i noen av disse? Selv om de er interessert i å komme til min klubb og man tilbyr god lønn så vil de ikke komme...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hvilken klub er du?
Og det højeste antal stjerner er 7!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blabla
Gæst
|
|
Man Utd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Man Utd  fy for pokker..... 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
blabla
Gæst
|
|
fy for pokker.....  Og det sier du.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Og det sier du....  ja... det siger jeg...  tror faktisk aldrig jeg har scoutet en spiller med 7 stjerner, men så igen, kan jo ikke scoute Henry når han allerede er i klubben 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
morten81
|
|
Emilie nsue fra mallorcas b hold. han har gode shooting stats og spiller kanon som makker til en target player! Igen må jeg sige gareth bale, han laver så mange assist, at jeg for krampe i fingrene af at tælle på min kugle ramme! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|