home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Terminator
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: The Terminator  (Læst 6731 gange)
KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Terminator
« Svar #15: 03 Jan 2007, 21:37 »

THE TERMINATORS FØRSTE PRØVELSER
Det blev en relativ stille julimåned tilbage hos West Ham. Jeg nød at befinde mig på træningsbanerne med drengene, og jeg var i det hele taget glad for igen at være engageret i den sport, jeg elskede og fortsat elsker så højt. Terence Brown havde stillet begrænsede transfermidler til rådighed, og truppen er optil Premier League start forblevet uændret. Jeg er tilhænger af en bred trup. Der skal være kamp om pladserne, og spillerne er nødt til at være 100% engageret i kampe såvel som i træningen.

Vi lagde i seks træningskampe, hvorefter vi har 19 dages pause frem til første Premier League kamp. De seks venskabskampe var mod to engelske, tre israelske og et enkelt serbisk hold – alle med undtagelse af kampen mod serbiske Partizan på udebane. De seks kampe blev som følger:

Rotherdam – West Ham 0-2 (2 x C. Cole)
West Ham – Partizan 1-1 (D. Ashton)
H. Marmorek – West Ham 1-4 (2 x L. Bowyer, C. Tevez, Y. Benayoun)
H. Nazareth-Ilit – West Ham 1-4(2 x C. Tevez, D. Ashton, L. Bowyer)
H. Beer-Sheva – West Ham 0-2 (2 x C. Cole)
Leicester – West Ham 0-2 (2 x C. Tevez)

… behøves jeg sige, at jeg var ovenud tilfreds? Alle seks kampe var til UG – spillet flød langt størstedelen af tiden super godt, og langt de fleste af spillerne greb deres chance. Der er lagt op til hård kamp om pladserne i startopstillingen. På trods af holdets succes, så er der jo altid spillere, som skiller sig ud – de følgende fire var enestående i træningskampene:

Carlos Tevez
Den lille argentiner startede som lyn og torden. På trods af sin lille størrelse, så klarede Tevez sig flot både mod de engelske og de israelske hold. Carlos fik i alt 5 kampe, og han kvitterede med 5 mål og en enkel assist – en kommende stjerne på West Ham mandskabet? Jeg tror det – og Tevez er en sikker starter, når jeg sætter holdet.

Paul Konchesky

Paul spillede alle seks kampe på sin venstrebacksplads, og han var en fornøjelse at følge. Defensivt som offensivt. Defensivt var han gang på gang på plads med sikre indgreb, mens han i det offensive noterede sig for tre assists – super af en venstre back! Han er i starten af sæsonen eneste mand på sin plads, men efter 2-3 måneder skulle McCartney gerne kunne presse ham.

Carlton Cole

Jeg vurderede umiddelbart Cole, som den ringeste af de seks angribere, men jeg tog fejl. Cole fik en enkel kamp fra start, og blev skiftet ind tre gange, og det blev til 4 mål og et enkelt oplæg til følge. Han overraskede både sig selv og resten af holdet, i det han viste en stor træfsikkerhed, men samtidig også et godt blik for sine medspillere.

Lee Bowyer
En gammel West Ham dreng, som tidligere har haft problemer med temperamentet. Disse problemer skulle dog gerne være ovre nu, og Bowyer gjorde sig skam også positivt bemærket i venskabskampene. Fire kampe og tre mål kan man ikke tillade sig at klage over.

Vi skal dog ikke kun glæde os over disse fire - vi må ikke glemme resten af truppen, som også har haft stor del i de flotte træningskampe.

Førsteholdstruppen er som følger:

Keepere:


Forsvarsspillere:


Midtbanespillere:



Strikers:
« Seneste Redigering: 03 Jan 2007, 21:40 af KF » Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Terminator
« Svar #16: 03 Jan 2007, 21:42 »

Sygt godt lavet det med trøjerne, og god update Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Terminator
« Svar #17: 03 Jan 2007, 21:43 »

Sygt godt lavet det med trøjerne, og god update Opstemt

Jeps! - jeg takker også Chelidze90 for dem - de er super nizzle! Smiley
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mikkellas
Gæst
 
Sv: The Terminator
« Svar #18: 03 Jan 2007, 21:56 »

Det ser rigtig fedt ud med trøjerne, god update, bliv ved sådan Smiley Måske kunne du gøre sådan med trøjerne til startopstillingen når du skal spille kamp Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Terminator
« Svar #19: 03 Jan 2007, 21:58 »

Fed update og fed start på bloggen Thumbs Up

KUTGW Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Terminator
« Svar #20: 03 Jan 2007, 22:02 »

Fino Bardino Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Emillionaire
Gæst
 
Sv: The Terminator
« Svar #21: 03 Jan 2007, 22:07 »

god holdstatus med trøjerne  Opstemt  Thumbs Up

håber at kunne se den argentinske super-duo lave store ting
Logged

lavritsen
Gæst
 
Sv: The Terminator
« Svar #22: 03 Jan 2007, 22:09 »

En god start på bloggen, glæder mig til at høre mere
KUTGW Thumbs Up
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: The Terminator
« Svar #23: 04 Jan 2007, 16:26 »

For satan nogle nice kits  Shockeret

Spøg til side, enhver kan jo se at holdet er forkert Wink

Men det ser jo fornuftig ud, du skal nok komme til at overleve (nummer 16). Bliver spændende at se hvor længe du kan holde på den argentinske duo Smiley
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Terminator
« Svar #24: 04 Jan 2007, 19:27 »

Jeg vil gerne smide min kommentar efter dig, KF. Og du kan tro jeg kaster hårdt.  funny
Ej, for at komme til alvoren - jeg synes det er en rigtig god blog, dog synes jeg du skal fordybe dig lidt mere i en måde at spille det på, det kunne være superspændende at se, om spillet lever op til West Ham's ry, om at man har mange talenter!
Det er jeg sikker på du nok skal tænke lidt over, når jeg; Guruen him self; skriver det til dig.
Ellers vil jeg kommentere på det opsætningen af bloggen - jeg synes det er nice du laver overskrifterne i skiftevis de to Hammers-farver, og samtidig bruger du ikke FOR mange farver. Hvad angår billederne i din blog, så har du tilpas mange; aktualiteten af disse vil jeg ikke kommentere - det er vel en smagssag? Og som så mange andre så rigtigt har fortalt dig, Chelidze - genialt flotte kits, den kadot skal du bestemt have! og til manden bag bloggen: God idé, KF Wink - lidt ros skal du have.
Så alt i alt KF - hvis jeg var anmelder af blogs vil jeg nok give bloggen en middelkarakter med retning mod bunden af toppen (: . JEg synes lige du mangler LIDT, måske det er resultaterne - eller noget om fremtiden og noget udnyttelse af West Hams talent - eller en "sti" at spille efter, som fx at bruge deres egne spillere. Det kunne være helt suverænt!

/ Over and out, C^Ronaldo.
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The Terminator
« Svar #25: 04 Jan 2007, 20:55 »

Er vild med din signatur, KF. Virkelig flot Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Terminator
« Svar #26: 04 Jan 2007, 22:52 »

3.KVARTAL: THE TERMINATORS FØRSTE TID
Premier League og UEFA cuppen er skudt i gang, mens League Cuppen kun er på lodtrækningsstadiet . Vi har trukket Q.P.R. i 3. runde, så mon ikke, vi er på vej til 4. runde? Det burde vi være, men nok om fremtiden.

Augustmåned blev præget af dommernes indgreb, og vi blev ofre for gentagne fejlkendelser (skal jeg jo sige, som West Ham-manager!). Det blev til fire røde kort i de første tre kampe, hvoraf de tre tilfaldt os. De to første røde kort faldt i den første kamp mod Watford på udebane. Efter små 5 minutter kom John Pantsil alt for sent ind i en tackling, og Graham Poll trak hurtigt det røde kort. Det undrer mig ikke, for selvom Poll siden 2000 endnu ikke har givet os et rødt kort, så har han aldrig været en af Hammers fansenes yndlingsdommere – hvorfor er manden ikke sponsoreret af Man United? Vi spillede i undertal i 85 minutter, indtil Watford også fik en mand udvist i det 90. minut, men det ødelagde dog ikke kampen. Den argentinske duo prikkede en kasse ind hver, men Watford var bestemt heller ikke ufarlige. Kampen endte 2-2 – og når man tager det røde kort til Pantstil i betragtning - så var jeg ganske tilfreds.



Hjemme på Upton Park tog vi i sæsonens anden kamp i mod Aston Villa. Det blev en kedelig kamp – Villa spillede klassefodbold, og vi præsterede ikke at skabe noget på trods af vores 55 % boldbesiddelse. Kampen endte 0-2 til Villa – endda uden røde kort.

Tredje og sidste kamp i august var mod Boro – og her gik det helt galt. Både for holdet og for dommeren, Mike Dean. Viduka bragte Boro foran, og på trods af Reids udligning blev det aldrig en lige kamp. Benayoun og Mascherano så begge rødt, og de kunne – fra bænken – blot lade sig inspirere af en Viduka i topform. Fire kasser fra hans fod af, og kampen var afgjort. 1-4… behøves jeg skære det yderligere ud? Vi fik en elendig start på sæsonen. Det startede ganske godt, men på grund af Pantsils røde kort formåede vi ikke at holde grebet om Watford, og august endte uden sejr. 3 kampe og sølle et point. Jeg var måske kendt som en barsk og hård forsvarsspiller, men havde det allerede smittet af på holdet, eller var det rent uheld og elendige dommere?

En ny måned begyndte, og vores pointhøst kunne for alvor starte. Vi hev en 1-0 sejr hjem mod Sheffield United, hvorefter vi tog til Spanien for at kvalificere os til UEFA cup gruppespillet. Celta var modstanderen, men på trods af et massivt pres fra vores side blev det 1-1. Ekstremt ufortjent, men jeg var på den anden side også sikker på, at vi nok skulle afgøre tingene på hjemmebane. Upton Park mod et par letbenede spaniere… Hahaha!

Tilbage i Premier League i denne måned var kun Blackburn og Liverpool. Vi tog til Ewood Park med en vis nervøsitet. Kunne vi sejre for anden gang i træk i Premier League? Lee Bowyer og Carlos Tevez var i hopla og med en assist og henholdsvis et og to mål fra hver var den kamp afgjort: 2-4 i vores favør, og selvtilliden var op til Liverpool-kampen i top. Skulle The Reds besejres hjemme på Upton Park? Der var intet, jeg hellere ville. Efter min mislykkedes periode i klubben som spillere, tørstede jeg efter revanche. I denne omgang forblev det dog ved drømmen. Det var en tæt kamp, men Liverpool var et bedre hold, og de kunne tage hjem til Liverpool med en kneben 1-0 sejr.

Sidste kamp i 3. kvartal var Upton Park vs. Celta – og ja, det var Upton Park mod spanierne! Stemningen var henrivende. Man kunne høre, at supporterne ligeså meget som spillerne ønskede klubben i gruppespillet, og kampen blev da også en smal sag for holdet. Tevez bankede to kasser ind, Celta indkasserede et rødt mål, og Lequi formåede samtidig også at score selvmål. 3-0. Cifrene talte sit tydelige sprog – vi var videre, og det var fuldt fortjent!

Kvartalets spiller: Carlos Tevez
Otte kampe, fem mål og tre assists taler sit tydelige sprog. Carlos Tevez har været outstanding! Carlos fortsatte de gode takter fra træningskampene, og har imponeret alt og alle. Den hurtige argentiner ligger på en delt 8. plads på topscorerlisten, mens han har lavet sjetteflest oplæg i ligaen – det er ganske imponerende af en argentiner, som mange havde spået til fiasko. En smule mere stabilitet er pt. det eneste, jeg ønsker af det ene af vores to argentinske stjerneskud, men en del af ustabilitet kan måske forklares ved, at jeg har eksperimenteret med Tevez’ makker. Dette eksperiment er dog slut for en tid, og angrebet hedder fremover – hvis alle er skadefri: Tevez – Ashton.

Kvartalets West Ham-dreng: Kyel Reid
Kyel Reid formåede efter få kampe at overtage venstrefløjpladsen fra Etherington, som skuffede fælt. Reid greb chancen med det samme, og det er indtil videre blevet til 5 kampe, et enkelt mål og et enkelt oplæg for den kun 18-årige englænder. Kyel Reid fik sin debut for West Ham i sæsonen 05/06, og siden har han været fast inventar i reserveholdets startopstilling. Han har altid været at finde i klubben, og han skrev – kort tid efter at han blev 17 – under på sin første professionelle kontrakt. Reids forcer er hans driblinger, hans hurtighed, hans fight – i det hele taget hans raids ned af kanten. På trods af hans kun 18 år har han spillet en ganske væsentlig rolle i vores kampe hidtil, og han er en spiller, som jeg for alvor forventer, blomstrer op til næste sæson.


Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Terminator
« Svar #27: 04 Jan 2007, 23:01 »

Altså, hvis vi skal sammenligne dine præstationer med IRL så gør du det jo fantastisk! Peace

I øvrigt skriver du jo fint, og en god ide at skrive update pr. kvartal Smiley

Nå, nok ros til KF, nu er der Rocky!
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Terminator
« Svar #28: 04 Jan 2007, 23:07 »

Noget fis med de fejlkendelser og et skuffende nederlag til Scousers.  Sur

Men ellers ser det jo bare fint ud.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Terminator
« Svar #29: 05 Jan 2007, 00:19 »


Haha alt for nice!!

-Har faktisk et fodboldkort af "The Terminator" fra sæson 95/96 Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010