home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  2 Brugere, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  SAS Ligaen Sutter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: SAS Ligaen Sutter  (Læst 2143 gange)
rudz
Landsholdsspiller

Sv: SAS Ligaen Sutter
« Svar #15: 02 Jan 2007, 21:19 »

ja for helved er enig, det er virkelig belastende det med at spillerne hurtigt væk fra klubben. Kæft hvor var jeg sur på Per B, da han accepterede et bud på min store stjerne Renato Augusto på 55 mio fra ajax, og jeg havde selv givet 75 mio for ham. Men han ville allerede væk efter 1 sæson, så prøvede at forhandle en kontrakt på plads i næsten to år. Det gad han ikke, så da der var et år tilbage af kontrakten prøvede jeg at sælge ham, og real madrid bød da også nøsten 200 mio. Men de nåede dog ike at tilbayde ham kontrakt da Per B allerede havde accepteret buddet fra Ajax. Nogen der kender det ??

Oh jo, havde en syg amid finne som hed dalla valle (suspekt tæt på varehuses lol), anyways, han spillede sygt og lavede de nice pasninger selvom han kun var 18-19 år.

Så kom porto lige og hapsede ham for 70mill, jo klart nok, b93 kan bruge 70mil, men ville da hellere ha knægten !

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Gosser
Manager

« Svar #16: 02 Jan 2007, 21:22 »

Tjaa, man kan vel holde på spillerne længere hvis man vinder gode ting og sager.
Nu er jeg bare ikke et "storhold" fra start, dvs jeg bygger et hold op fra bunden - det gør det nok mere surt,

Men stadig ikke urealistisk..

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #17: 02 Jan 2007, 21:29 »

Men stadig ikke urealistisk..

Siger ikke det ikke sker for virkelige hold, men mener dog stadig at miste 4-5 spillere pr. sæson på DET er måske lige i overkanten  Shockeret

søgaard
Gæst

« Svar #18: 02 Jan 2007, 21:29 »

Faktisk meget realistisk.. hvorfor tror du ellers Aab sælger Silberbauer til FCK..? som eks. De havde brug for pengene.. og sådan hænger fodbold sammen.. den er styret af pengene..Smiley det kan man ikk rigtig gøre noget ved.. Et eller andet sted er det jo også klart, hvis spilleren er flere niveauer over de andre, at han skal til en anden liga eller et større hold..Opstemt

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #19: 03 Jan 2007, 21:30 »

Faktisk meget realistisk.. hvorfor tror du ellers Aab sælger Silberbauer til FCK..? som eks. De havde brug for pengene.. og sådan hænger fodbold sammen.. den er styret af pengene..Smiley det kan man ikk rigtig gøre noget ved.. Et eller andet sted er det jo også klart, hvis spilleren er flere niveauer over de andre, at han skal til en anden liga eller et større hold..Opstemt

70 mil er da lækkert nok i superligaen, men har snart 500mil i b 93   Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #20: 29 Jan 2007, 14:32 »

Men er det ikke realistisk at dine gode spillere smutter, hvis du er et middelmådigt dansk hold...?

7kfum
Gæst

« Svar #21: 29 Jan 2007, 14:39 »

Jo

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 29 Jan 2007, 14:46 »

ja for helved er enig, det er virkelig belastende det med at spillerne hurtigt væk fra klubben. Kæft hvor var jeg sur på Per B, da han accepterede et bud på min store stjerne Renato Augusto på 55 mio fra ajax, og jeg havde selv givet 75 mio for ham. Men han ville allerede væk efter 1 sæson, så prøvede at forhandle en kontrakt på plads i næsten to år. Det gad han ikke, så da der var et år tilbage af kontrakten prøvede jeg at sælge ham, og real madrid bød da også nøsten 200 mio. Men de nåede dog ike at tilbayde ham kontrakt da Per B allerede havde accepteret buddet fra Ajax. Nogen der kender det ??

Det kommer udelukkende an på hvordan dine placeringer har været, jeg har selv Renato Augusto i mit Brøndby spil, er i 4. sæson nu og har haft ham i 1 sæson. Her udelukker han totalt klubskifte overfor alle klubber, han er meget tilfreds i klubben og forventer at spille med på topplan.
« Seneste Redigering: 29 Jan 2007, 19:27 af Inex » Logged

mrfair
Gæst

« Svar #23: 29 Jan 2007, 16:00 »

Citat af: dingenoderjavs 02 Jan 2007, 21:15

Øv øv øv... Det lyder da rimeligt irriterende.
Har heldigvis ikke lignende erfaringer endnu, men er heller ikke nået særligt langt i 07.

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 03 Feb 2007, 20:32 »

jeg kender godt lignende situationer, som du dingenoderjavs, jeg var Barcelona og tjente sygt mange penge til klubben. Bestyrelsen gad ikke bruge dem på forbedrede ungdoms- og træningsfaciliteter, og til at starte med heller ikke udbygning af stadion. Så jeg fik 700 mio til at købe spillere for med beskeden om store stjerner. Jeg byder hist og her på talenter, men da Jan Laporta vil have store stjerner køber han selv Pepe fra Brasilien (HVILKEN STJERNE?) for 200 mio. og han kunne på ingen måde hamle op med de spillere jeg havde i forsvaret i forvejen!

Det irriterede mig. Det endte med, at jeg solgte Pepe videre for 50 mio Skuffet

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #25: 04 Feb 2007, 14:13 »

Lige for at slå fast, Silberbauer sutter da max i forhold til de spillere jeg har haft, tvivler på han ville kunne være god nok til at spille på mit hold.

Emillionaire
Gæst

« Svar #26: 04 Feb 2007, 14:19 »

nååååå jeg tror jeg har prøvet det før

da jeg trænede FCK ville Linderoth ikke forlænge sin kontrakt, det var vidst september 2007

temmligt surt Skuffet

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010