Hamza_BIF
|
|
He he prøv at kig på min bomber - Johnnie Coombs - 10mål i 3kampe. Kunne være fedt hvis jeg vandt!
tja... skal jeg være helt ærlig så er han da ok i forhold til dit hold men min billigste spiller er dyrere end ham Hvad er dit mål for denne sæson?
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Asklepios
|
|
tja... skal jeg være helt ærlig så er han da ok i forhold til dit hold men min billigste spiller er dyrere end ham Hvad er dit mål for denne sæson? He he... fair nok. Det er helt sikkert oprykning, så jeg kan få lidt flere pladser fyldt ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
He he... fair nok. Det er helt sikkert oprykning, så jeg kan få lidt flere pladser fyldt ud.
Tja... hvad siger du til nogle gode råd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Du skyder bare løs.
Skal vi ikke lige tage den over vman?
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ligemeget. Skriver det bare her Det kommer om 5 min. måske højst 10
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Ligemeget. Skriver det bare her Det kommer om 5 min. måske højst 10 Modtaget.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ok her er det: 1.) For det første skal du have skaffet dig af med ALLE De spillere du ikke bruger. En god idé ville være at sætte dem på auktion for 1C fordi der ikke er nogen der gider at købe dem for mere og de er bare også med til at gøre at de andre på holdet træner dårligere. Bliver de ikke solgt så sæt dem på fri transfer. Et godt bud på tid de er sat til auktion vil være ca. 4 timer. Og bare rolig der sker ikke noget hvis du har for lidt spillere. Man behøver kun 6-7 spillere... 2) du skal tage dig god tid med at lave en god taktik med holdinstruktioner, spillerinstruktione r osv. 3) Køb nye spillere til den position du har de dårligste spillere når du har gjort det jeg har skrever indtil nu 4) Spar op til forskellige ting og det skal du i øvrigt have tålmodighed til... 5) Få dig en sponsor 6) KOM I GANG! Håber det var hjælp nok...
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Jeg spiller også vman. Mit hold hedder RCS Vise.
|
|
|
|
Hvad skal der stå her?
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jeg spiller også vman. Mit hold hedder RCS Vise. Må jeg udfordre dig?
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jeg spiller også vman. Mit hold hedder RCS Vise. Du er jo sindssyg!
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Ok her er det: 1.) For det første skal du have skaffet dig af med ALLE De spillere du ikke bruger. En god idé ville være at sætte dem på auktion for 1C fordi der ikke er nogen der gider at købe dem for mere og de er bare også med til at gøre at de andre på holdet træner dårligere. Bliver de ikke solgt så sæt dem på fri transfer. Et godt bud på tid de er sat til auktion vil være ca. 4 timer. Og bare rolig der sker ikke noget hvis du har for lidt spillere. Man behøver kun 6-7 spillere... 2) du skal tage dig god tid med at lave en god taktik med holdinstruktioner, spillerinstruktione r osv. 3) Køb nye spillere til den position du har de dårligste spillere når du har gjort det jeg har skrever indtil nu 4) Spar op til forskellige ting og det skal du i øvrigt have tålmodighed til... 5) Få dig en sponsor 6) KOM I GANG! Håber det var hjælp nok... Jeg siger tak for rådene :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jeg siger tak for rådene :-)
Det var så lidt og held og lykke i morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
Toni
|
|
Du er jo sindssyg! øhh, hvorfor
|
|
|
|
Lang tid siden sidst!
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
øhh, hvorfor Mente hans hold hehe... har du også en?
|
|
|
|
|
|
|
|