|
Erzael
|
|
Jeg forstår ikke rigtig det med talentspejdere. Hvor kan man se deres rapport om spilleren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Det kan godt være, at jeg er for forsigtig, for jeg er ikke glad for at give 100.000 for en spiller, der måske ikke bliver "mærket"!
Nu vil jeg sige det sådan, at hvis man først får indgående kendskab til talentspejdere, vil du være i stand til at kunne finde kommende talenter let som ingenting  I hvert fald kan man sagtens lave scoops, og det gælder egentligt bare om at sætte sig ind i det  Jeg forstår ikke rigtig det med talentspejdere. Hvor kan man se deres rapport om spilleren?
Under punktet "Talentspejdere"? Der står alle dine rapporter listet.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Jaja, men kan man ikke se nogle specifikke rapporter om hvor gode de bliver?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jaja, men kan man ikke se nogle specifikke rapporter om hvor gode de bliver?
De er sat i rækkefølge efter det potentiale, som talentspejderne mener de har - mere er der ikke i det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Når i så bruger talentspejdere, hvor meget skriver i så i budget?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Når i så bruger talentspejdere, hvor meget skriver i så i budget?
900.000.000 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Er rykket op i 7. division og får store slag!  Har dog fået skrabet 1 point til mig  Nogen der er frisk på en kamp?
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Nogen der lige vil skrive hvad deres hold hedder så jeg kan udfordre jer - altså hvis i vil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Jeg vil gerne spille, det skal dog være på min bane så.
Washington Islanders - en kommende klub af kun amerikanske og engelske spillere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jeg vil gerne spille, det skal dog være på min bane så.
Washington Islanders - en kommende klub af kun amerikanske og engelske spillere.
ok hedder Jallow BK. Bare anmod om venskabskamp nu!  Andre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Mit amerikansk/engelske hold får smæk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
SÅ ER DET OFFICIELT: I morgen kl 10.20 brager vmans to bedste hold Washington Islanders (Brandborg)-Jallow BK (Mig) sammen i noget der kan kaldes århundredes kamp  EDIT: andre der vil spille? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Mit amerikansk/engelske hold får smæk!
Tror jeg vi kan være enige i efter et lille kig på dit hold!  Men du har jo også kun spillet i 2 dage...  EDIT: Ingen andre der vil have slag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Tror jeg vi kan være enige i efter et lille kig på dit hold!  Men du har jo også kun spillet i 2 dage...  EDIT: Ingen andre der vil have slag?  He he prøv at kig på min bomber - Johnnie Coombs - 10mål i 3kampe. Kunne være fedt hvis jeg vandt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|