home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Genie Scout?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Genie Scout?  (Læst 1610 gange)
molle
Landsholdsspiller

Genie Scout?
« : 31 Dec 2006, 14:19 »

Jeg sad og kiggede lidt på det der Genie Scout og synes nogle af tingene virkede lidt underlige.

fx
Hvis man klikker på Toni Kolehmainen i mit spil inde på genie scout, står der at han kan blive ligeså god som Ronaldinho og hans potential ability er kun sat til at være 156?? Og ronaldinhos er potential er på 194...
Og sådan er der mange spillere som bliver sammenlignede med spillers hvis potentiale ligger 30-40 stykker over deres egen.

og så er der spillere som har ret gode stats i spillet, men hvor deres current ability kun ligger på en 130 cirka...

Er der nogle der rent faktisk ved hvor meget hold der er i Genie Scout?

tak Smiley

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

Sv: Genie Scout?
« Svar #1: 31 Dec 2006, 14:22 »

du er sikker på du har hentet det rigtige savegame???

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

molle
Landsholdsspiller

« Svar #2: 31 Dec 2006, 14:22 »

ja 100
sådan er det på alle saves games jeg har prøvet

Gosser
Manager

« Svar #3: 31 Dec 2006, 14:23 »

Jeg sad og kiggede lidt på det der Genie Scout og synes nogle af tingene virkede lidt underlige.

fx
Hvis man klikker på Toni Kolehmainen i mit spil inde på genie scout, står der at han kan blive ligeså god som Ronaldinho og hans potential ability er kun sat til at være 156?? Og ronaldinhos er potential er på 194...
Og sådan er der mange spillere som bliver sammenlignede med spillers hvis potentiale ligger 30-40 stykker over deres egen.

og så er der spillere som har ret gode stats i spillet, men hvor deres current ability kun ligger på en 130 cirka...

Er der nogle der rent faktisk ved hvor meget hold der er i Genie Scout?

tak Smiley

Tror der er meget hold i sådanne programmer!

Hvis man har 2 spillere, med 100 i ability, behøves de jo ikke være lige gode stats mæssigt! Den ene kan være pivringe, mens den anden kan være sygt god!

molle
Landsholdsspiller

« Svar #4: 31 Dec 2006, 14:26 »

er der da andet en stats som de "100 i albility" bliver delt ud til (hvis du forstår)

Gosser
Manager

« Svar #5: 31 Dec 2006, 14:30 »

Det tror jeg ikke, men hvis vi nu tager de to spillere igen, så kan vi sige at de nu har 90 i ability hvilket giver nummer 1 et 6 tal i hovedstød, mens nummer 2, der også har 90 i ability, har 9 i hovedstød.

Der går så lidt tid, og de udvikler sig begge. De stiger begge til 100 i ability, hvilket gør at nummer 1 har 7 (måske 8) i hovedstød, mens nummer 2 har 10 (måske 11) i hovedstød Smiley

Altså, det har ikke noget at gøre med, at hvis man har 100 i ability, så har alle der har det, et 10 tal i hovedstød Smiley Sådan fungerer det ikke! En spiller med 100 i ability kan jo godt have et 20 tal i noget Smiley

molle
Landsholdsspiller

« Svar #6: 31 Dec 2006, 14:39 »

Tak, men det havde jeg overvejet . Fx Cannavaro.... Han en venstre stats side stinker jo også Grin, men han er stadig god

Men jeg kiggede på Ray volpato fra Juve (132 i stats) og hans stats er ret gode... Jeg overvejer stærkt at købe ham til FCK, men hvis var en anden topklub i en større liga, ville jeg nok også ha købt ham..

"Hvis man klikker på Toni Kolehmainen i mit spil inde på genie scout, står der at han kan blive ligeså god som Ronaldinho og hans potential ability er kun sat til at være 156?? Og ronaldinhos er potential er på 194...
Og sådan er der mange spillere som bliver sammenlignede med spillers hvis potentiale ligger 30-40 stykker over deres egen."

Gosser
Manager

« Svar #7: 31 Dec 2006, 14:48 »

"Hvis man klikker på Toni Kolehmainen i mit spil inde på genie scout, står der at han kan blive ligeså god som Ronaldinho og hans potential ability er kun sat til at være 156?? Og ronaldinhos er potential er på 194...
Og sådan er der mange spillere som bliver sammenlignede med spillers hvis potentiale ligger 30-40 stykker over deres egen."

Han har nok bare syge stats Wink

Hvis han så har en ability på 100 fx, så kan han jo blive endnu vildere når han får 156 Smiley

Det er da ikke så mærkeligt? Han er nok bare overvuderet, har rigtig gode mentale stats, etc Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #8: 31 Dec 2006, 15:08 »

Hvis han så har en ability på 100 fx, så kan han jo blive endnu vildere når han får 156 Smiley

jaja.. me selvom han får 156 i stats, så er han jo aldrig i nærheden af Ronaldinhos 194 stats selvom de bliver sammenlignet til at blive ligegode...

Men skidt pyt. Da jeg nok aldrig får Ronaldinho til FCK, så nøjes jeg bare med Toni Kolehmainen (den finsk ronaldinho Grin)

Gosser
Manager

« Svar #9: 31 Dec 2006, 15:10 »

Kort sagt: en spiller med 150 i ability, kan være ligesågod statsmæssigt som en med 200 i ability Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #10: 31 Dec 2006, 15:12 »

Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

nu er jeg forvirret. how? Du bliver nød til at forklare igen Grin

Gosser
Manager

« Svar #11: 31 Dec 2006, 15:15 »

2 spillere der fx begge har 100 i ability, kan have vidt forskellige stats. Den ene kan, som sagt, være pivringe, mens den anden kan være kæmpe god Opstemt

Søg selv Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #12: 31 Dec 2006, 15:19 »

men hvis de har 100 i stats burde deres samlet stats da være "100" ikk.. ved godt at de ikke har de samme stats, men i bund og grund burde de være lige gode bare på hver deres punkter

Gosser
Manager

« Svar #13: 31 Dec 2006, 15:21 »

Tror ikke det fungerer sådan? 100 i ability = 100 stats? Det tror jeg da ikke - eller tager jeg fejl? Huh

molle
Landsholdsspiller

« Svar #14: 31 Dec 2006, 15:24 »

jeg mente også 100 i ability..

men ability burde da være spillerens "stats"?

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010