home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1179 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Esbjerg fB - Igen og Igen og
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB - Igen og Igen og  (Læst 26387 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #60: 02 Jan 2007, 23:02 »

Flot 4. plads, desværre fik du ikke bronzen men du kommer da til at spille Royal League næste sæson! Alt i alt god sæson Møller! Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #61: 02 Jan 2007, 23:13 »

Tak Mikkellas
Logged

o1-allez
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #62: 03 Jan 2007, 01:16 »

tæt i toppen..

bedre held næste sæson..
Logged


Tak til Buschaka for signaturen..

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #63: 03 Jan 2007, 17:10 »

tak o1-allez
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #64: 04 Jan 2007, 21:59 »

Utrolig flot
Tirsdag d. 1/1-08


Det er lige hvad vi gør. Vi kæmper som bare fanden når vi spiller kampe og træner. Jeg kan virkelig mærke at disse drenge de vil noget med Esbjerg fB. De vil videre i deres karriere til udlandet, EfB er kun et springbræt. Men hvad kan vi ellers forvente. Godt nok har vi fået både vores træningsfaciliteter og ungdomsfaciliteter forbedret. Men EfB er en så lille klub i verden, at vi ikke skal ud og hente stjerner, nej vi skal hente talenter, udvikle dem og sælge dem videre. Vi er et springbræt for unge spillere.

Vi startede, eller sluttede sidste sæson med at få en glædelig nyhed. Vi skulle deltage i UEFA Inter Toto Cup 07/08. Vi havde fået pladsen fordi Danmark havde fået tildelt en ekstra plads i forbindelse med Fair Play lodtrækningen. Vi var ikke det mest fair play spillende hold sidste sæson, men det var AaB som stod til at skulle deltage i UEFA Inter Toto, men de røg så i UEFA Cup, mens vi som nr. 4 overtog deres plads i Inter Toto. Vi havde nu fået tildelt den chance for de unge spillere for at udstille sig i en europæisk turnering. Den chance tog mine drenge og jeg så desværre ikke. Vi mødte det mildest talt ringe østriske hold Mattersburg, men da vi første hjemme skuffede med 2-2, og senere i Østrig tabte 2-0. Var vi ude af dette års Inter Toto og chancerne for at få flere penge i kassen. Det viste sig så at Mattersburg slog Boavista ud i den næste runde, før M. Tel Aviv slog dem ud, i 2 tætte opgør.

Resultatet fra Inter Toto Cup kampene sad stadig i spillernes hoveder, og det blev en elendig sæson start med 4 kampe havde vi ikke vundet endnu 2 uafgjorte og 2 nederlag var det blevet til. Men efter disse resultater forsøgte jeg mig lidt med nye taktikker. Jeg fandt en god en med offensive kanter. Også var det somom der var et helt nyt hold på banen. Vi løb ind i en stime med 6 sejre, 5 i SAS Ligaen og 1 i Landspokalturnering en, de besejrede hold var FCM, AGF, Lyngby, Silkeborg, Brøndby og i Pokalturneringen Hvidovre. Efter disse kampe løb vi ind i et enkelt nederlag på 3-0 i Odense, hvorefter vi igen røg ind i en stime på 7 kampe ubesejret, bl.a. FCK blev besejret 3-0 i den periode, med disse sejre og uafgjorte resultater var vi tilbage i toppen igen. Vi havde nu 3 point op på daværende tidspunkt.

AaB blev vores banemænd i Pokalturneringen da vores reserver spillede en tæt kamp mod deres opmødte hold på Aalborg Stadion, men dog tabte vi 4-3. En udemærket kamp hvor alle kæmpede hårdt for sejr, men vi kunne ikke besejre dem til sidst. Royal League var også startet nu, her havde vi spiller 0-0 mod IFK Göteborg fra Sverige, efter denne AaB kamp tabte vi så 2-0 til Malmö, det skal lige siges det er reserverne der stiller op i den turnering, jeg vil ikke bruge mine kræfter fra startelleveren på det. FCM spillede vi 1-1 mod, et af topholdene i en kamp vi burde vinde. Derefter fik vi vores førstepoint i Royal League mod Brann hvor vi fik 2-2. Vi sluttede af mod Jægersborg, og Nikolai Høgh sagde definitivt farvel til os for denne gang, han drager til engelske Manchester City på Bosman Regelen, det lykkedes os ikke at holde på det store talent.

Skal der fremhæves enkelte spillere som vores bærende kræfter, selvom jeg ikke er meget for det. Så vil disse nok blive, Jesper Bech, Mota & Demba, Derveld og Onstad, Høgh som smutter.



EDIT: Jeg har lige fundet ud af en bug i FM07 . Nikolai Høgh skifter til Man City 1/7-2010 . Hvor hans kontrakt udløber, han har åbenbart både forlænget med os og accepteret Man City. Bug Bug Big Bug skide irriterende, men jeg vil ikke stoppe spillet.


« Seneste Redigering: 04 Jan 2007, 22:12 af Møller » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #65: 04 Jan 2007, 22:09 »

Ser rigtig godt ud i SAS Ligaen. Ærgeligt med nederlaget til AaB i LP.
Fin måde du sætter bloggen op på. KUTGW.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #66: 04 Jan 2007, 22:11 »

tæt i toppen, kom så EfB Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #67: 04 Jan 2007, 22:12 »

John er du ikke Brøndby fan ? ^^

Tak cube !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #68: 04 Jan 2007, 22:15 »

Jo, men overlever da nok at EfB vinder i FM Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #69: 04 Jan 2007, 22:27 »

Hehe godt John Smiley og tak Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #70: 04 Jan 2007, 23:12 »

Vinter transfers
1/2-08


Vi i Esbjerg Ledelsen havde før dette transfervindue bedt Carl Frieks om at sælge lidt ud fra B-Holdet da vi mente der var for mange spillere som fik for høj løn. Derfor har vi valgt at sælge 3 spillere, og kun hente en enkel ind. Carl har klaret denne sæson langt over forventning med at ligge 1 point fra førstepladsen. Derfor synes vi i Ledelsen og Staben ikke at vi behøvede mere end dette enkelte indkøb.

Spillerindkøb
» Danny Olsen fra FCN for 5,75 mio.

Spillersalg
« Andreas Klarström til Elfborg for 950k
« Frank Hansen til Tromsø for 1,5 mio.
« Martin Vingaard til Lilleström for 7 mio.

Af Jørgen L. Jensen, Formand EfB
« Seneste Redigering: 04 Jan 2007, 23:27 af Møller » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #71: 04 Jan 2007, 23:36 »

ser rigtig godt ud, kutgw Opstemt

Rullende Øjne
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #72: 04 Jan 2007, 23:57 »

det er ellers lidt ærgeligt at du KUN får 1,5 Mio. for Frank Hansen Skuffet

men det er sgu da meget du får for Martin Vingaard
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #73: 05 Jan 2007, 00:00 »

Frank Hansen er ikke bedre i mit spil, jeg bruger ham aldrig og han skulle bare væk

Ja Martin er en dyr herre Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #74: 05 Jan 2007, 23:08 »

Profilerne: EfB
1/3-08



Vi her på BT redaktionen er nået til dette års niende klub, som vi analyseret og fundet holdet profiler. Det er denne gang Esbjerg fB som har overrasket alt og alle ved at overvintre som nr. 3 med 1 point op til FCK og OB. Profilerne er ifølge os, Kristian Onstad en utrolig vigtig spiller i holdets forsvar, har spillet flot i denne første halve sæson. Niki Zimling, Niki har lige haft en skade, men før skaden var han en vigtig faktor og det bliver han helt sikkert igen, i sommers var flere storklubber ude efter det danske talent, men EfB ville ikke slippe ham. Jesper Bech, den danske landsholdsspiller scorer ikke så tit mere, fordi han er blevet rykket ned på højre kant ved Motas ankomst til klubben, men han er stadig en vigtig brik i opspillet, og uden hans indlæg var EfB ikke nået langt. Sidste er så netop ankommet Mota, han har virkelig haft en god første halvsæson i Esbjerg, med 10 mål i 15 kampe 7 assist og 4 gange MoM er han en af SAS Ligaens bedste spillere.

Redaktion, BT, Denmark
Henrik Doelse
« Seneste Redigering: 05 Jan 2007, 23:22 af Møller » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010