home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 875 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Esbjerg fB - Igen og Igen og
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB - Igen og Igen og  (Læst 26354 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #45: 01 Jan 2007, 20:39 »

I siger bare til hvis i ønsker SS
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #46: 01 Jan 2007, 20:56 »

Træningskampe, januar og februar

Helsingør - EfB 0-3
Søllerød-Vedbæk - EfB 0-2
Skjold - EfB 0-1
FC Horsens - EfB 0-4
FC Fredericia - EfB 3-3
Brønshøj - EfB 1-5

6 kampe, 5 sejre en uafgjort. EfB er klar til den sidste halvdel.


Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #47: 02 Jan 2007, 15:44 »

Marts 2007

Esbjerg mejet ned
EfB - FCM
0-4
Esbjerg Stadion var idag ramme om topholdet FCMs møde med hjemmeholdet Esbjerg, EfB som er på vej ned gennem tabellen efter en forrygende sæsonstart. Esbjerg fik den værst tænkelige start da Simon Poulsen efter bare 42 sekunder bringer FCM i front. Efter den scoring kørte kampen på forsvarsspil i Esbjerg og angrebsspil fra FCMs side. Der var kun FCM, som også fortjent sejrer.

EfB sejrer med godt spil, endelig
EfB - Vejle
1-0
Esbjerg tog idag imod Vejle på Esbjerg Stadion. En kamp hvor alle forventede at Esbjerg ville komme op af den gryde de er i af kogende nederlag. Ganske rigtigt Esbjerg lagde ud som de gjorde før stimen, som lyn og torden. De havde inde for de første 10 min 4 chancer på kassen og 3 forbi, hvorimod Vejle ingen havde. Kampens eneste mål blev sat ind af Bech efter 15  min. dog kunne bl.a. Johann Smith sagtens have scoret min. 2 kasser i anden halveg da han kom ind efter 47 min.im

Ombejlet herre bliver i Esbjerg
Niki Zimling valgte idag at forlænge sin kontrakt med Esbjerg, så den nu går over 4 år endnu. Niki Zimling har i den seneste Transfervindue været en meget ombejlet herre, ved at flere spanske, italienske og tyske klubber har været interesseret i den unge danske U/21 landsholdsspiler. - Jeg elsker at være i Esbjerg, både byen, menneskerne og ikke mindst klubben er rigtig dejligt. Jeg har ikke travlt med at komme væk, selvom der ville komme et bud fra Inter fx. ville jeg stadig have EfB i mine overvejelser. Sagde Niki Zimling.

Englænder forlænger med EfB
Esbjergs manager som før denne sæson overtog holdet fra Troels Bech har idag valgt at forlænge hans kontrakt til sommeren 2009. Han vil i ugen modtage godt 90.000 dkr. Mens hans lønbudget ligger omkring 1 mio og transferbudget omkring 6 mio. - Jeg elsker Esbjerg, det er nærmest en uundværlig del af mit liv, derfor valgte jeg at svare ja, Carl Frieks.


« Seneste Redigering: 02 Jan 2007, 16:22 af Møller » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #48: 02 Jan 2007, 15:45 »

Ku' måske godt ha' ønsket mig en lidt længere update, men okay. Ærgeligt at resultaterne stadig ikke flasker sig :/
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #49: 02 Jan 2007, 15:47 »

cube, måneden havde ikke flere nyheder Wink og da jeg kører på månedsupdates såå Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #50: 02 Jan 2007, 17:36 »

Marts 2007

Mål søges !
EfB - Silkeborg
0-0
Esbjerg formåede i dagens kamp mod Silkeborg ikke at udnytte deres 20 chancer. Silkeborg fik en mand smidt ud efter 15 min. Askou som efter 2 gule måtte hoppe ud i omklædningsrummet. Men det hjalp som sagt ikke Esbjerg, de brændte og brændte. Kedelig 0-0'er i en kamp EfB burde have vundet stort.

Viborg heldige hjemme mod Esbjerg
Viborg - EfB
1-1
Esbjerg var klart det spilstyrende hold mod Viborg idag, trods et rødt kort til Mikkel Rask efter 42 min. og på daværende tidspunkt en 0-1 førring til udeholdet, kom Viborg heldigt tilbage på et flot frisparksmål af Mota. Det gør at Esbjerg ryger længere fra deres mål, top 4.

Cardenas hentede sejren til sidst
EfB - AaB
1-0
Esbjerg tørnede sammen med AaB i noget af en brandkamp. 10 chancer blev det til både AaB og Esbjerg. Men til sidst var det talenternes tur til at træde i karakter og SAS Ligaens måske største og mest lovende talent afgjorde kampen i overtiden for Esbjerg, 17 årige Shermán Cárdenas fra Colombia scorede et flot mål til sidst.


Hov Claus,
det så du ikke, hva ?
Esbjerg sejre mod Randers
Randers - EfB
1-2
Esbjerg slog her til aften Randers FC i en livlig kamp på Essex Park Randers. Esbjerg kom hurtigt foran efter 10 min. ved ingen andre end Kim Madsen, som var draget op fra forsvaret og scorede. Kampen endte 1-2, Randers fik udlignet, men efter det lavede Lucena hans livs mål, ved at sparke et langskud ind ved hjælp af stolpen.

Esbjerg frarøvet straffe, kostede
EfB - FCK
0-1
Det så ud til at det var en blind dommer der idag dømte kampen i Esbjerg, mellem nr. 1 FCK og nr. 6 Esbjerg. Han så ikke det straffespark som hele Danmark så i kampen, det kostede Esbjerg point i en kamp de totalt styrede, FCK scorede til sidste ved Allbäck. Carl Frieks er efter kampen blevet advaret af fodboldforbundet for hans kritik af Claus Bo Larsen, hele Danmark så det straffe, men det gjorde du ikke ? blind ?

Målfest i Odense
OB - EfB
3-4
Esbjerg slog idag OB i noget af en kamp på Odense Stadion. Hele 7 mål, 30 chancer og en masse flot spil blev det til på en våd søndag aften. Esbjerg klart flotteste mål var da Jesper Bech bringer dem foran 1-2, han vender rundt på rigtig Ronaldinho stil, også hamrede han den ellers op i krogen langt ude fra. Flot kamp, en fortjent Esbjerg sejr, som nu er med igen.


« Seneste Redigering: 02 Jan 2007, 19:44 af Møller » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #51: 02 Jan 2007, 17:54 »

Fine updates, men resultaterne halter lidt, synes jeg kan kende det fra min start i Brøndby Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #52: 02 Jan 2007, 19:45 »

Marts Updaten er hermed OPDATERET FULDT
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #53: 02 Jan 2007, 19:49 »

Svingende resultater, men du kan stadig nå bronze-medaljerne. Royal League kan du også kvalificere dig til hvis du vinder nogle kampe.

KUTGW! Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #54: 02 Jan 2007, 20:19 »

Hvad siger folket til jeg går tilbage til "min" måde fra de andre blogs ??
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #55: 02 Jan 2007, 21:41 »

28. Marts 2007
Afslutningen !
SAS Liga 06/07 - Esbjerg fB - Succes søges !

Vi sluttede sæsonen af med en måned præget af svingende resultater, som der havde været hele året. Vi lagde ud med en sejr over Brøndby, som ligesom os kæmpede om bronze og Royal League placeringerne. FCM og AC Horsens skulle i de næste 2 kampe gøre det onde ved os, første AC Horsens i Horsens hvor hjemmeholdet udfortjent vandt 0-1, og dernæst FC Midtjylland, nr. 1 som vandt igen lidt ufortjent 2-0. Esbjerg by var i spænding, når jeg gik mine aftenture med min hustru kunne jeg mærke trykket og glæden over klubbens fremgang, de håbede som os andre europæisk fodbold næste sæson.

Før de sidste 2 kampe lå vi 2 point fra Europa pladsen, som på daværende tidspunkt var AaB, og 1 point fra Royal League pladsen, nr. 4 som var Viborg. Vi lå selv nr. 5 fortsat. Men da vi så slog Vejle i den næste kamp, var vi pludselig af point med Viborg, men stadig de 2 point fra Brøndby og 1 fra Viborg som lå nr. 4. Vi havde i sidste kamp FC Nordsjælland hjemme, mens AaB mødte førerholdet fra FC København hjemme, Viborg havde hjemme OB. Et pointtab til et af de 2 hold Viborg måtte spille uafgjort, mens AaB skulle tabe til FCK.

Esbjerg fB - FC Nordsjælland
Det blev egentlig ikke den spændende kamp alle forventede, vi kørte direkte over FCN for at se og høre resultaterne fra de 2 andre kampe. Men vi kom foran efter 21 min. ved Jesper Bech som har gjort det rigtig godt denne sæson. På det tidspunkt var Viborg foran 1-0 mens AaB fortsat stod 0-0 mod FCK, dog kom nordjyderne foran 2 min. efter. Da vi i anden halveg kom foran ved Patrik Redo var AaB foran 2-0 og Viborg foran 3-1. Vi havde spillet en fantastisk kamp, men det så ikke ud til FCK og OB havde det. Men pludselig gik OB amok, på 4 min. havde de udlignet Viborgs førring, mens vi ved et drømmehuk var kommet foran med 3-0 ved Niki Zimling. AaB fik det sidste mål i de 3 kampe her, da de kom foran 3-0. Men i ved hvad det betød. Nemlig, Esbjerg fB, 4 i SAS Ligaen 06/07


Iøvrigt blev Jesper Bech den anden mest scorende i SAS Ligaen med hans 16 mål i denne sæson, kun overgået af Viborgs Mota, med 21 mål.


Top 5, SAS Liga 06/07
1. FCM +27 64p
2. FCK +20 64p
3. AaB +18 51p
4. EfB +5 49p
5. VFF -4 49p
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #56: 02 Jan 2007, 21:49 »

tillykke med fjerdepladsen og Royal League deltagelse!
Ærgerligt du ikke nåede bronzen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #57: 02 Jan 2007, 22:25 »

Hejsa Møller!

Tillykke med 4 pladsen og Royal League pladsen, flot gået. Men synd du ikke fik en bronzeplads.

At du skifter tilbage til "din" måde at skrive blogs på som i andre blogs du har skrevet sker der ikke noget ved for mit vedkommende. Plejer altid at være godt på den måde du skriver der.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #58: 02 Jan 2007, 22:59 »

Tak John og Kimu Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #59: 02 Jan 2007, 22:59 »

Tillykke med Crew status Kimu Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010