home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1138 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Esbjerg fB - Igen og Igen og
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB - Igen og Igen og  (Læst 26339 gange)
krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #30: 01 Jan 2007, 11:38 »

Møller du skal nok lige skrift den ene billede Grin
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #31: 01 Jan 2007, 12:08 »

Bortset fra det ene billede, så det nogle fine updates Opstemt

Jeg synes bare du skal skifte lidt, også lave de er BT ting, når der er vigtige handler osv! Det overvejer jeg selv, men du behøver jo ikke gøre det samme!

God blog.. KUTGW og Godt nytår
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #32: 01 Jan 2007, 12:11 »

god blog rigtig godt skrevet

hvad hedder dit skin
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #33: 01 Jan 2007, 12:40 »

Horsens var ikke heldige, de var bare gode Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #34: 01 Jan 2007, 12:44 »

Hvad er det for et billed der er noget galt med ?  ticked off Jag kan ikke finde det og VIL se dewt ticked off Er det, det med ham negeren, hvor der er en ''skygge'' bag ham ??
Men ellers ser bloggen meget fin Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #35: 01 Jan 2007, 12:45 »

U-S har fjernet det Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #36: 01 Jan 2007, 12:59 »

U-S har fjernet det Wink
ticked off Hvad var det ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #37: 01 Jan 2007, 13:02 »

En bitch der spredte ben Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #38: 01 Jan 2007, 13:12 »

En bitch der spredte ben Wink
Sejt! Men måske ikk lige billedet til en blog om Esbjerg  funny Nå back to Topic
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #39: 01 Jan 2007, 14:21 »

WTF var der en pige der gjorde det Shockeret

Sku ikke meningen, sry admins Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #40: 01 Jan 2007, 14:26 »

nicklasob -> mit skin er bare det originale
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #41: 01 Jan 2007, 14:27 »

det går edermame stærkt i denne blog

fin blog med gode resultater mod fck første gang
Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #42: 01 Jan 2007, 16:15 »

jeg tror på dig møller men hold dig til fodbold okay?
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #43: 01 Jan 2007, 20:35 »

Januar 2007

Esbjerg henter svensk målmand
Esbjerg og norske Lyn Oslo blev idag enige om en pris for Eddie Gustafsson. Esbjerg har længe været på udkig efter en afløser for Lars Winde, nu er han fundet i den 29 årige svensker. Lars ryger dermed ud som reserve og Eddie direkte i buret. Prisen for Eddie Gustafsson vil ingen af parterne ud med, men den skulle ifølge vores kilder ligge omkring 5 mio. - Eddie er en rigtig god målmand, måske en af de bedste i dansk fodbold nu, Carl Frieks.

Årets priser
Det blev den 31 årige normand fra AaB som løb med titlen som Årets Spiller i Superligaen. En pris han vandt foran Magnus Troest fra FCM og holdkammerat Rasmus Würtz.

Theis Rasmussen fra Vejle vandt prisen som Årets Målmand i Danmark, den pris vandt Theis foran Jimmy Nielsen fra AaB og Anders Rasmussen fra FCM.

Morten Rasmussen, også kendt som Duncan vandt prisen som Årets unge spiller i Danmark, han vandt den foran holdkammerat Henrik Kildentoft og Johan Absalonsen, tidligere Brøndby nu OB spiller.

Michael Jakobsen fra AaB vandt prisen som Årets U21 talent i Danmark, den blev vundet foran Morten "Duncan" Rasmussen og Henrik Kildentoft, begge fra Brøndby.

Kalle ankommet til Esbjerg
Kalle Ljungberg som EfB har haft kontrakt på fra nu af, ankom idag til klubben. Han har i GIF Sundsvall ikke udviklet sig så meget, som Esbjerg havde håbet. Men manden bag EfB Carl Frieks skal nok få gang i hans udvikling. Kalle var gratis, og han skal nu ud og bevise at hans efternavn ikke er Ljungberg for sjov, nu i Esbjerg. Kalle forventes ikke at starte på banen, men en god reserve. - Kalle er en god spiller, men han har ikke udviklet sig som håbet. Det håber vi at vi kan få gang i. Sagde Carl Frieks om sit nye indkøb.

Etto til Esbjerg
Esbjerg sikrede sig idag en af kroatiens bedste højre back. Brasilianske Etto kommer til Esbjerg fra Dinamo. Prisen på denne gode spiller skulle angiveligt være 12 mio. men vi er ikke sikre omkring beløbet. Etto er 25 år, han er en meget offensiv back. Han har imponeret en af EfBs spejdere som har været i Kroatien. - Jeg glæder mig meget til at komme igang, jeg vil gerne imponere min nye manager Carl Frieks for at komme i startopstillingen, Etto.

Ungt islandsk talent til Esbjerg
Carl Frieks og Esbjerg handler virkelig for tiden. Denne gang kommer den 18 årige Everton spiller Bjarni Vidarsson til Esbjerg på Bosman-Reglen til Sommer. Den unge midtbanespiller er fra Island, men kom til Everton i 2004 fra hans barndomsklub FH. - Jeg glæder mig utrolig meget til at komme til Danmark, jeg har en del familie i Danmark, de bor i byerne udenfor Esbjerg for det ikke skal være løgn. Sagde Bjarni Vidarsson.

Bosman i brug for Heath
Heath Pearce og Esbjerg blev idag enige om en kontrakt som gælder fra sommer. Venstrebacken som efterhånden er nået de 22 år kommer til at kæmpe med Fernando Derveld om startpladsen på venstreback i Esbjerg. En hård modstander. Heath sagde til os efter offentliggørelsen: - Jeg sagde nej til FCN grundet jeg søgte nye udfordringer, og Esbjerg er jo oplagt. Det er en klub i fremgang.

Erfaring og gardering til EfB
Den nye tidligere Rostock spiller Kim Madsen skifter til Esbjerg med øjeblikkelig virkning. Han rolle i klubben vil blive gardering i midterforsvaret, og til højre backen. Kim er 28 år gammel og har længe været på tale i vestjyllandshovedst ad Esbjerg. Lige siden Carl Frieks overtog klubben, nu er han altså ankommet og det er en billig pris han er kommet til klubben for, angiveligt 400k.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #44: 01 Jan 2007, 20:37 »

God update, godt skrevet og gode indkøb!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010