home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Esbjerg fB - Igen og Igen og
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB - Igen og Igen og  (Læst 26300 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #15: 31 Dec 2006, 02:21 »

August 2006

Esbjergensisk ungdomstræner til Brøndby
Esbjerg mistede idag deres ellers så udemærkede ungdomstræner Michael Pedersen til rivalerne fra Brøndby. Brøndby betaler 1 mio. for at få lov at hyre Pedersen som talentspejder for klubben. Michael er glad for at skifte, han søgte udfordringer og Brøndby var perfekte. - Synd, men held og lykke Michael, Carl Frieks.

Første sejr til Carl og EfB
Randers - EfB
1-2
Esbjerg har ikke haft verdens bedste sæsonstart, Carl Frieks fortalte os inden kampen at denne kamp skulle være enden på denne dårlige start. Randers skulle besejres. Cardenas fik debut, uden mål men en udemærket indsats til et 7-tal ligesom hans rygnummer. Randers scorede tidligt til 1-1. Men ved hjælp af Jesper Bech og Njogu Demba Nyrén vandt Esbjerg 1-2.

FCK ydmyget i Esbjerg
EfB - FCK
4-0
FCK kommer idag på besøg i Esbjerg. Der er meldt 9000 solgte billetter. Ikke mange når man tænker hvad der plejer til kampe mod FCK, Brøndby osv. Men kampen blev overværget af det antal. Carl måtte have fortalt spillerne fra Esbjerg noget magisk før kampen, for de styrede kampen fra start til slut. FCK blev ydmyget med 4-0 på flotte mål af Zimling og hattrick af Demba. Lars Jacobsen fik rødt kort for frustrationer. Fantastisk kamp.

Esbjerg lejer Kvist
EfB og Carl Frieks valgte idag at indgå en lejeaftale med FCK omkring deres unge midtbanespiller William Kvist. Lejeaftalen løbet for hele sæsonen, Esbjerg betaler lønnen. Kvist var sat på andetholdet i FCK og derfor valgte han at acceptere en sæson hos vestjyderne. - Det er da en spændende klub, jeg er også åben for en permanent aftale med EfB sagde Kvist. Bech bliver nu holdkammerat med en tidligere kending fra FCK.

Tæt kamp på fyn
OB - EfB
2-1
Esbjerg kom til Odense med 2 sejre i bagagen. En høj selvtillid var at se på banen før kampen. Spilleglæde og alt det. Esbjergs fans var også mødt mange flere op end de havde været til de andre udekampe, bl.a. i Randers. Her var der 350 fra Esbjerg ialt 7 busser. Kim Christensen bragte OB foran efter 20 min. Esbjerg fik kun ved Lucena udlignet, men OB løb med sejren til sidst.

EfB videre i Pokalturneringen
Holstebro - EfB
0-3
Esbjerg stillede idag i Holstebro op foran næsten 4000 forventningsfulde tilskuere med et reservepræget hold. Kun Winde, Onstad, Derveld og Lars C. Nielsen var med fra det normale hold. Alligevel slog dette unge hold til og vandt på mål af Simon A. Pedersen, Morten Friis og debutanten William Kvist, som i øvrigt lavede et genialt langskudsmål. Dermed kom EfB sikkert videre i Pokalturneringen.

Svensker til Esbjerg
Esbjerg skrev idag kontrakt med den 24 årige fløj Patrik Redo fra Trelleborg. Den svenske fløjs tidligere klub Trelleborg og Esbjerg har i mange uger forhandlet om prisen på Redo. De fandt her i den sidste uge af transfervinduet ud af prisen og Redo er skiftet. Det tog ham ikke lang tid at acceptere EfB. - Jeg ser lyst på skiftet og min karriere får nu et friskt pust her i Danmark, Patrik Redo.

Esbjerg Stadion, en dræberhule
EfB - Brøndby
3-2
Ja overskriften passer kort sagt. EfB har tabte 1 ud af deres 2 hjemmekampe i år, og kampen mod Brøndby idag blev deres anden hjemmesejr i træk mod et af favoritholdene til titlen i år. FCK blev besejret 4-0. Brøndby tabte i Esbjerg 3-2. EfB spillede rigtig flot fodbold, og det kunne Brøndby ikke gøre noget ved, pludselig stod der 2-0 på 2 mål af Bech. Demba scorede det sidste for EfB, Redo
havde nogle gode forsøg og fik et 7 tal for hans debutkamp.

EfB sejr trods udvisning
Horsens - EfB 0-1

Esbjerg skulle videreføre deres gode spil fra kampen mod Brøndby mod Horsens idag. Men det er i Horsens. Demba gjorde alt ting sværere for udeholdet da han efter 55 min. fremtrak et rødt kort fra Henning Jensens bog. Mend et fik ikke Horsens igang, EfB havde styret hele kampen totalt, nu forsøgte Horsens sig med lidt kontrakangreb. Men ikke nok til et mål. Bech derimod afgjorde kampen med 6 min. igen til 0-1.


Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #16: 31 Dec 2006, 02:30 »

bortset fra kampen i Odense, så ser det jo rigtig godt ud! Godt update KUTGW
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #17: 31 Dec 2006, 02:41 »

Ser godt ud efterhånden. KUTGW. Forventer en top4 placering Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #18: 31 Dec 2006, 04:09 »

September 2006


Redo er kommet
godt fra start i Esbjerg
Esbjerg snublede i Vejle
Vejle - EfB 2-1

Esbjerg er nu med i topkampen i år. De ligger efter 8 kampe nr. 4 meget tæt på førstepladsen. Det skulle de idag vise mod Vejle som ligger nr. 6 en stabil midterplacering. Men EfB snublede mod oprykkerne. Vejle var foram med 2-0 efter 63 min. Simon A. formåede kun at reducere til 2-1. Esbjerg slået.

Esbjerg afslører argentinsk samarbejde
EfB og Almirante

Esbjerg og den argentinske klub Almirante Brown har indgået samarbejde. EfB har under samarbejdstiden førsteret til at hente Almirantes spillere foran andre. EfBs manager Carl Frieks udtalte følgende til os om samarbejdsklubben: - Det er ikke meget de har, men vi er stabiliseret bedre i Argentina nu. EfB betaler angiveligt Almirante 300k årligt.

FCN på skidern i EfBs dræber fort
EfB - FCN
1-1
FC Nordsjælland lå inden denne kamp under stregen, så det lignede før kampen en EfB sejr. Med spil og chancer var det også til det. Det var mildest talt ufortjent FCN får noget med herfra. Men 1-1 endte kampen, Morten Nordstrand bragte udeholdet foran i første halveg, mens Jesper Bech udlignede i anden halveg. EfB havde flere gode muligheder i anden halveg. Men intet ville gå ind.

Esbjerg tæt på uventet nederlag
Hjørring - EfB 2-3e

Esbjerg mødte igen op til en Landspokalkamp med deres reserver. Dog var der spiller som idag fik comeback. Nikolai Høgh er navnet. Han starter inde i midterforsvaret. Efter et massivt EfB pres bliver det alligevel hele 2-0 til hjemmeholdet og de godt 4000 tilskuere går amok. Men EfB fik vendt kampen, og det endte med at William Kvist igen afgjorde en Landspokalkamp for EfB med et fantastisk mål. 2-3 efter forlænget blev det, i en kamp EfB burde have kørt hjem uden besvær.

FCM snublede trods udvisning
FCM - EfB
1-1
Esbjerg og FC Midtjylland tørner idag sammen i Herning, på SAS Arena. EfB starter med en ny Midtmidt bane William Kvist som erstatter Jerry Lucena. Trods en hurtig scoring af FCM ved Christian Olsen efter 13 min. og en udvisning til Kristian Onstad, kom Esbjerg alligevel tilbage ved Demba 8 min. før tid. Han kører alene mod målet og placerer Rasmussen. 1-1.

Esbjerg tilføjer spejder
Norske Kjell Singsdall er hentet for 40k i den lille norske klub KIL/Hemnes. Han er 50 år og talentspejder. Han har en vis viden indenfor Skandinavien. Det er det Esbjerg vil benytte.



Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #19: 31 Dec 2006, 04:10 »

Hm, ærgeligt med resultaterne. Du kommer forhåbentlig efter det.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #20: 31 Dec 2006, 04:11 »

Skidt måned må man sige! Skuffet
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #21: 31 Dec 2006, 10:23 »

godt skrevet, men svingende resultater indtil videre. Håber de kommer efterhånden.
Logged



Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #22: 31 Dec 2006, 14:54 »

Håber jeg også Smiley

Tak alle Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #23: 31 Dec 2006, 17:51 »

Oktober 2006

Esbjerg spillede Silkeborg ud af banen
Silkeborg - EfB
0-2
Esbjerg tog idag til Silkeborg for at revanchere sig fra sæsonpremieren hvor de uforjtnet tabte 3-2 til midtjyderne. Kampen forløb stille og roligt, dog med et lille hjemmeholdsovertag, overraskende. Men efter pausen hvor det stadig stod 0-0 var det ligesomom Carl Frieks havde sagt noget magisk i pausen. EfB havde mere humør i spillet og på mål af Bech og Simon A. sejrede EfB i Silkeborg.

Svensk træner til Esbjerg
EfB hentede idag den svenske træner Leif Enqvist på fri transfer. Den 43 årige træner vil fungere i klubben som almindelig træner. Han kan også spejde spillere, da han har visse evner for det. Leif sagde til os: - Esbjerg var ikke til at afslå, jeg har længe ledt efter en ny klub, har haft flere svenske klubber som ville have mig. Men ingen kunne hamle op mod den spændende udfordring i Esbjerg. Svenskeren har fået en 3 årig kontrakt som udløber d. 30/6-09.

Viborg tævet i Esbjerg
EfB - Viborg
3-1
Esbjerg tog idag imod Viborg på Esbjerg Stadion. En kamp mellem et af topholdene Esbjerg og et af bundholdene Viborg. Derfor skulle kampen på papiret ende i Esbjergs favør. Første halveg blev en meget kedelig affære dog med enkelte store Esbjerg chancer, en af dem udnyttede Demba til at bringe Esbjerg i front. Viborg kom aldrig rigtig tæt på. Efter pausen var Esbjerg i et helt andet gear. Cardenas udbyggede førringen kort efter pausen med hans første mål for klubben og sidst Simon A. Pedersen som senere blev skadet. Højer formåede kun at reducere kort før tid.

Høgh tilbage i form
Nikolai Høgh har spillet de sidste 2 kampe på fuld tid, og i disse kampe har han imponeret ved at blive man of the Match begge gange. Dette er helt over hvad både ham selv og Carl Frieks havde forventet. Høgh sagde følgende: - Skønt at være tilbage. - Niko spiller jo fantastisk fortiden, det er dejligt, Carl Frieks. Det forventes at han næsten har spillet sig i startopstillingen nu, så Onstad ryge ud på højre back og frank hansen ud af opstillingen.

Topopgør endte lige
AaB - EfB
2-2
Esbjerg og AaB tørnede idag sammen på Aalborg Stadion. Det første rigtige opgør vi kan kalde topopgør. Nu nærmer vi os den sidste halvdel af sæsonen. Kampen startede meget hurtigt, masser af chancer. Efter 38 min. udnytter Demba-Nyrén en af EfBs mange store chancer og gør det til 0-1. Curth udlignede for AaB kort efter pausen, og Cacá gjorde det til 2-1 10 min. før tid. Nu troede alle AaB vandt, men nej Bech dukkede op i overtiden og retfærdiggjorde resultatet til 2-2. Esbjerg er dermed ubesejret i 5 kampe.

Randers lammetævet i Esbjerg
EfB - Randers
4-0
Esbjerg tog idag imod bundholdet fra Randers. Esbjerg i sin tid tabte Pokalfinalen sidste år til netop Randers, nu skulle det revancheres og Randers skulle sikres nedrykning. Esbjerg kom ud som lyn og torden, og specielt Redo og Bech startede fantastisk og efter 12min. havde de begge scoret og sikret EfB en 2-0 førring. EfB fortsatte det hurtige og fantastiske spil, 4-0 efter 22min. Bech og Demba havde scoret deres 10 mål hver i ligaen. Randers havde forresten ingen chancer i første halveg, i anden havde de 4 langt forbi mål. Der skete ikke flere mål.

FCK sejrer i topopgør
FCK - EfB
2-0
Esbjerg drog idag til hovedstaden for at spille topkampen mod FCK. En kamp EfB havde muligheder for at vinde, men grundet skader fra Onstad og Zimling var EfB meget plaget, og Kvist måtte heller ikke deltage imod hans ejerklub. FCK startede i et højt tempo, de kom også foran efter 9 min. Lars Christian Nielsen scorede selvmål i anden halveg med 20 min. igen. Men EfB havde nogle ok muligheder, men FCK var det bedste hold idag.

Lorentzen slog EfB
Brøndby - EfB
2-1
Brøndby har på en måde skuffet i år ved kun at ligge nr. 5 i ligaen. Mens EfB har overrasket positivt og kan med en sejr idag rykke op på 3 pladsen foran AaB. Brøndby og Esbjerg startede meget lige, det er Brøndby der kommer foran ved Lorentzen efter 20 min. Bech udlignede efter 28 min. men det var kun så Lorentzen med 23 min. igen kunne afgøre kampen til 2-1. Lidt ufortjent, da en uafgjort havde været mere retfærdigt.


Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #24: 01 Jan 2007, 00:39 »

Fine resultater. Uheldigt at du ikke kunne slå FCK og Brøndby Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #25: 01 Jan 2007, 00:55 »

Tak og godt NYTÅR !!!!!!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #26: 01 Jan 2007, 01:38 »

November 2006

Flere penge i EfB
Esbjerg kunne idag meddele at klubbens økonomi er røget så drastisk i vejret at de nu efter adskillige ønsker fra synderen Carl Frieks valgt at give ham en indsprøjtning i transferbudgettet. Der skulle angiveligt være tale om over 20 mio. danske kr. ud af klubbens næsten 100 mio. balance økonomi. - Jeg er overnud tilfreds, og nu skal der forstærkes i vintertransfervindu et, Carl Frieks. Carl skulle angiveligt have flere ønsker, de ønsker overvejer bestyrelsen i Esbjerg seriøst, der skulle være tale om forbedrelse af ungdomsfacilitetern e, udbyggelse af stadion og forbedrelse af træningfacelitetern e. Det er ifølge Carl meget vigtigt.

OB og Esbjerg delte
EfB - OB
0-0
OB og Esbjerg tørnede idag sammen på Esbjerg Stadion. Det var en meget lige start hvor begge hold havde gode muligheder, dog Esbjergs Demba der havde den største da han ramte overlæggeren. Men tættere kom holdene ikke på i første halveg. I anden var samme mønster, igen EfB med halvegens bedste chance, denne gang Bech som kom igennem OBs forsvar, men Arek Onyszko i OB målet reddede et ellers godt forsøg. Kampen endte målløst, dog havde EfB fortjent sejren.

FCM stjal sejr i Esbjerg
EfB - FCM
0-1
Esbjerg tog idag imod FCM i pokalturneringen. Det skulle vise sig at blive en meget hurtig og hård start for udeholdet. Esbjerg kom som lyn og torden, men kunne ikke få bolden i nettet. Det kunne FCM heller ikke før 2 min før pausen, hvor Simon Poulsen kom igennem og 0-1, flot placeret dette var FCMs 3 chance og første indenfor rammen. Det endte kampen trods EfB dominans og flere stor muligheder.

Horsens slog uheldige Esbjerg
EfB - Horsens
1-3
Esbjerg skulle op igen fra deres uheldige situation. Det skulle ske med en sejr over Horsens idag foran 5498 forventningsfulde tilskuere på Esbjerg Stadion. Hjemmeholdet kom også ud af starthullerne som lyn og torden. Bech bragte også Esbjerg foran efter 15 min. den førring holdte til pausen. Men efter var det stadig EfB der styrede kampen, men Horsens var heldige på kontraer og vandt 1-3 selvom Esbjerg havde 23 chancer mod udeholdets 9. Skidt af uheldige Esbjerg.

Esbjergs dårlige form fortsætter
FCN - EfB
1-0
Esbjerg tørnede idag mod FC Nordsjælland på Farum Park. Det har været en hektisk periode for EfB. Ingen point i denne måned, det har også vist sig på antalet af tilskuere fra vestkysten. en ½ bus ankom idag til Farum Park. Men EfB styrede igen kampen. Men tabte igen på et mål af Santala 7 min før tid. Esbjerg havde 15 chancer mod FCNs 6. Igen er det et heldigt modstanderhold, som ser EfB ikke udnytte deres chancer. Nu er der en vinterpause hvor EfB kan tænke tingene igennem.

Stillingen efter 20 kampe:
-------------------------
1. FCM 12-6-2 42p
2. FCK 11-6-3 39p
3. BIF 9-4-7 31p
7. EfB 7-5-8 26p
--------------------------





EDIT: Upassende billede fjernet ;-) Mvh, U-S.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2007, 12:11 af United-styrer » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #27: 01 Jan 2007, 03:13 »


Esbjerg henter bosnisk svensker

1. december 2006

Morten T. Jensen
Email Print Send



Esbjerg skrev i sommers kontrakt med den 23 årige bosnisk fødte svensker Mirza Jelecak fra Örebro. Han ankom idag til klubben. Hans første træningspas blev i øsende regnvejr, som vestjylland i øjeblikket er meget plaget af. Esbjerg betaler intet for fløjspilleren.

- Mirza er en udemærket spiller, han har dog ikke i Örebro udviklet sig så meget som jeg kunne forvente. Jeg vil forsøge at udvikle ham til en stor stjerne her i Esbjerg. Sagde Carl Frieks.

Info om Mirza:
Navn: Mirza Jelecak
Født: 2. marts 1983
Højde: 189cm
Vægt: 82kg
Position: Offensiv kant, eller angriber
Tidligere klub(er): Örebro, ÖSK Ungdom







Patrik Ingelsten til Esbjerg

2. december 2006

Morten T. Jensen
Email Print Send


Esbjerg havde i sommers planlagt transfer med Patrik Ingelsten fra Halmstad. Han skulle som planlagt ankomme til klubben idag. Det skete også, i regnvejr ankom hans bil på parkeringsbanen foran Esbjergs træningsanlæg. Patrik er 24 år gammel, et udemærket angrebstalent. Han vil klart forstærke Esbjergs tynde angreb gevaldigt.

- Jeg er meget tilfreds med at ankomme til Danmark og Esbjerg, jeg regner ikke med at det bliver nemt at komme i startopstillingen. De har jo Demba og Bech som begge bomber i denne sæson. Men jeg vil da gøre mit forsøg. Sagde Patrik Ingelsten til os.

Info om Patrik:
Navn: Patrik Ingelsten
Født: 25. januar 1982
Højde: 177cm
Vægt: 78kg
Position: Angriber
Tidligere klub(er): Halmstad, Värnamo







Esbjerg kigger i udlandet

14. december 2006

Morten T. Jensen
Email Print Send


Esbjerg har nu meldt ud at de har indgået deres jagt på forstærkninger, og det er ikke kun i Danmark og Skandinavien. Nej man har set spejdere i engelske Bolton, hvem de søger der er dog tvivlsomt, men mon ikke det er fra deres reservehold. Vi har lidt rygter som vi vil præsentere for jer.

Fredrik Stoor
F HCV - Hammarby - 22 år - Høj
Esbjerg søger ifølge rygter en ny højre back, så Onstad kan rykke ind ved siden af Høgh og Lars C. Nielsen ud på bænken. Stoor er en gylden mulighed for at få en ung og talentfuld back, som stadig gør det godt nu.

Wilton Figueiredo
Bo - AIK - 24 år - Middel
Som sagt har Esbjerg et meget tyndt angreb hvor Demba og Bech har slået igennem, Simon A. har gjort det udemærket, men andre har ikke rigtig slået igennem endnu. Wilton ville være en god forstærkning, dog nok dyr. Men EfB skulle have pengene til det.

Jeppe Curth
OMC/AC - AaB - 22 år - Lav
Jeppe kunne som Wilton også være en god forstærkning til Esbjergs tynde angreb. Et godt talent, til lidt billigere penge hvis AaB vil slippe ham.






Wilton bliver en fisk

15. december 2006

Morten T. Jensen
Email Print Send


Wilton Figueiredo sikrede idag en kontrakt i danske Esbjerg fB. Det har længe været rygtet at Wilton ville skrive kontrakt med enten Esbjerg eller AaB. Det blev så Esbjerg fB der løb med brasilianeren. Wilton kommer til at suplere Bech og Demba rigtig godt efter nytår hvor han starter i Esbjerg. Wilton startede på pressemødet idag med at sige: - Esbjergs bud var bare bedre AaB. Wilton er 24 år og hentet for lidt over 10 mio. ifølge vores kilder

- Wilton er en meget giftig herre foran målet, han har i denne sæson scoret 13 mål i 16 kampe for AIK. Det var også en af grundene til vi hentede ham. Sagde Carl Frieks til os efter pressemødet.






Amerikansk blod i Esbjerg

18. december 2006

Morten T. Jensen
Email Print Send


Så kom resultatet af den esbjergensiske spejder som havde været i Bolton for at se en af deres reserveholdskampe. Johann Smith ankom idag til Esbjerg, skrev sin kontrakt under kl. 9.00 dansk tid. Pressemødet fandt sted kl. 12.30 dansk tid. Derefter mødte han hans nye holdkammerater. Også hed programmet ellers hjem til England igen, for så om godt 2 uger at drage til Esbjerg igen for at begynde hans nye tid i Danmark. Prisen på den 19 årige højre fløj hedder ifølge Bolton 20 mio. Men Bolton mener også han er det værd.

- Jeg glæder mig utrolig meget til at komme igang i Esbjerg, Johann Smith.

Info om Johann:
Navn: Johann Smith
Født: 25. April 1987
Højde: 174cm
Vægt: 71kg
Position: Offensiv kant, eller angriber
Tidligere klub(er): Bolton


Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #28: 01 Jan 2007, 03:14 »

Hvilken måde er bedst ??
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #29: 01 Jan 2007, 11:19 »

Jeg kan godt lide, det du er startet og sluttet med. Kan godt lide det er delt op med en streg. Men det andet er også godt nok. Så jeg synes det er op til dig. For min skyld er det lige meget, jeg følger med lige meget hvilken måde de vælger.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010