home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Esbjerg fB - Igen og Igen og
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB - Igen og Igen og  (Læst 26240 gange)
Møller
Gæst
 
Esbjerg fB - Igen og Igen og
« : 30 Dec 2006, 22:47 »

Målet med spillet er først og fremmest at føre Esbjerg til noget europæisk succes, derefter ser vi hvad der sker. Esbjerg har vundet den danske liga 5 gange. 4 gange i 1960'erne: (61,62,63 oh 65) samt i 79 som er den seneste gang. Klubben har en evne til at dyrke talenter og sælge dem videre. Det vil jeg forsøge at videreføre ved at hente mest i de unge rækker. God fornøjelse.






Bech sagde selv op
Troels siger stop
23/6-06

Det blev ikke til mere end en halv sæson for Troels Bech i Esbjerg sædet. Manden sagde idag stop grundet familien savner Odense og Fyn. Dermed skal Esbjergs sportschef Niels Erik Søndergaard igen ud og finde en ny manager. Troels førte ikke Esbjerg til nogle pokaler, men tilføjede med et godt humør og nyt frisk spil.

- Troels var en herlig person, godt menneske. Held og lykke fremover, Niels Erik Søndergaard








Ukendt englænder overtager EfB
1/7-06

Esbjerg fB ansatte idag den ukendte engelske manager Carl Frieks som deres nye manager. Carl Frieks har tidligere spillet Serie fodbold. Men senest var han træner i en mindre klub i England i udkanten af Manchester. Da manden fik tilbuddet her fra Danmark kunne han ikke sige nej. Carl har fået en 1 årig kontrakt. Hans mål er følgende: 1. Gøre EfB til Danmarks bedste hold 2. Få succes i Europa 3. Blive Danmarks bedste manager. Om de mål lykkedes må vi se til.

- Jeg er lykkelig over at komme til Esbjerg, jeg glæder mig bare til at komme igang, Carl Frieks






Stortalenter til Esbjerg ?
2/7-06

Esbjergs nye manager Carl Frieks har udvist interesse i 2 af verdens måske største og mest lovende spillere for fremtiden. Men også et dansk talent rygtes til vestjylland. De kan ses herunder plus lidt sandsynlighed osv.

Frederik Krabbe
Forsvar Center/Højre - AGF - Sandsynlighed: Stor
Krabbe skulle eftersigende have imponeret Frieks under et ophold i Danmark for nogle år siden. Nu har han valgt ifølge kilder at sende spejdere ud og se på talentet. Disse spejdere skulle også være imponeret og have anbefalet forsvarsspilleren. Vi ser det som stor sandsynlighed at Frederik Krabbe er Esbjerg spiller inden længe.

Sherman Cárdenas
Offensiv Midtbane Center/Højre - Bucaramanga - Sandsynlighed: Til grin
Frieks skulle eftersigende også være yderst imponeret over Colombias største talent pt. Sherman Cárdenas er kun 16 år og vil derfor være en eminent spiller at hente til vestjylland. Trods EfBs ellers har mange højrekantspillere kan alle bruge en som Sherman. Vi ser det dog som yderst urealistisk at EfB henter et så varmt navn. Men lad os nu se om Frieks har magiske evner.

Nicolás Millán
Offensiv Midtbane Højre/Venstre, Angriber - Colo Colo - Sandsynlighed: Lille
Nicolás Millán skulle Carl også være interesseret i at hente til Esbjerg. Den unge spiller har tidligere været på visit i hans tidligere klub i Manchester, ikke på prøvetræning. Men på ferie med familien. Her prøvede han tempoet i klubben, og her skulle Frieks tilsyneladende være blevet utrolig facineret af den 14 årige spiller. Vi ser dog igen ikke kun en minimal chance for at skiftet sker.





Det var en start, mere kommer senere !

Mvh. Mads (Møller) Nielsen / Carl Frieks
Kommenter gerne
« Seneste Redigering: 18 Jan 2007, 20:55 af Møller » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #1: 30 Dec 2006, 22:50 »

God start. Flot lay-out som det altid er med dig Møller. De der talenter skal du nok få fat i! Held og lykke med fremtiden i klubben. Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #2: 30 Dec 2006, 22:51 »

God start.. Skal blive spændende at følge.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #3: 30 Dec 2006, 22:52 »

God start - synes jeg kan kende designet Wink

Men held og lykke med fiskerne
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #4: 30 Dec 2006, 22:54 »

Tak allesammen Smiley

John Spurs, fra din blog eller ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #5: 30 Dec 2006, 22:55 »

Ja da.. Du kan da kigge på starten af min blog Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #6: 30 Dec 2006, 22:58 »

Resumé

Et kort resumé. Jeg har spillet en måned nu. Jeg valgte som sagt fra starten at vise interesse for de 3 talenter. Har indtil videre fået afslag fra Millán. Men hentet Frederik Krabbe i AGF for 550k. En udemærket backup og talent for fremtiden. Cardenas har jeg budt på, men endnu ikke accepteret. Vi mødte i første kamp AaB som vi tabte 0-3 til på hjemmebane, muligvis grundet 7 gule og Lars Christian Nielsen (LC) røde kort. Desuden har jeg pr. 1 Januar sikret mig Kalle Ljungberg. Og fra 1 December Mirza Jelecak, pr. 2 December Patrik Ingelsten. Det er her jeg er kommet til.

Herfra fortsættes der med nyt design.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #7: 30 Dec 2006, 23:01 »

Synes ellers det er en fed måde at skrive en blog på! Men jeg gad det bare ikke til sidst, da det tager meget tid
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #8: 30 Dec 2006, 23:02 »

Har jeg også lagt mærke til Wink

Jeg vil komme med et design der ligner mig meget Grin
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #9: 30 Dec 2006, 23:36 »

Det lyder godt Smiley Kommer updaten i aften? Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #10: 30 Dec 2006, 23:38 »

Regner jeg stærkt med
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #11: 30 Dec 2006, 23:38 »

Lyder endnu bedre Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #12: 30 Dec 2006, 23:52 »

Skadesramte Esbjerg tabte
EfB - Silkeborg 2-3 
Esbjerg tog hjemme imod Silkeborg. Silkeborg tabte i første kamp til FC Midtjylland med 0-3. De skulle ligesom Esbjerg have en oprejsning i dagens kamp. En kamp hjemmeholdet styrede hele vejen igennem, men tabte til sidst. Esbjerg var meget skaderamt og karantæneramt, de har været på andetholdet og hente reserver. Demba og Simon A. stod for hjemmeholdets mål.

Talentspejder til Kroatien
Carl vaglte idag at sende hans eneste talentspejder til Kroatien for at finde mulige forstærkninger til mandskabets bredde og evne. Hans eneste kommentar til os var: - Jeg vil se resultat, og da vi ikke kan sende til Sydamerika måtte det blive Kroatien.

Viborg heldige mod Esbjerg
Viborg - EfB
1-1
Esbjerg tog idag til Viborg velvidende at de endnu ikke har fået point. Men de har styret deres første 2 kampe totalt,
med spil og chancer. Men endnu intet point. Det skulle der rettes op på i Viborg idag. Det blev igen en Esbjergkamp. Hvor Jesper Bech bragte Vestjyderne foran ret hurtigt, men Højer udlignede ufortjent til sidst. Esbjerg så igen de 3 point smuldre.

Ny 7er i Esbjerg
Så skete det. Esbjerg fB hentede foran storklubber som Milan, Juventus og Arsenal den kun 16 årige Sherman Cárdenas i Bucaramanga til fansnes store begejstring. Sherman skulle angiveligt koste klubben 750k hvilket ikke er meget for en spiller af hans kaliber. Carl Frieks havde denne kommentar om indkøbet: - Cárdenas er Colombias og nu Danmarks største talent, jeg er stolt over at hente ham her til Danmark. Jeg sikrede ham foran storklubber.

Vi nåede dermed d. 1 August. Fra nu af kommer der månedsupdates Wink
« Seneste Redigering: 30 Dec 2006, 23:57 af Møller » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #13: 30 Dec 2006, 23:57 »

Ikke så gode som resultater som man kunne have håbet på. Dog godt at du fik Cardenas foran storklubberne Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Drømmen
« Svar #14: 31 Dec 2006, 00:00 »

Mikkellas  @ Nej desværre, men håber det kommer vi har jo spillet til det ... Ja er også meget overrasket, da jeg så de bød opgav jeg og ledte efter en anden Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010