home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  "SUPPORT ADDon" Har nogle oplevet at der bliver tændt romerlys?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: "SUPPORT ADDon" Har nogle oplevet at der bliver tændt romerlys?  (Læst 6342 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller

Sv: "SUPPORT ADDon" Har nogle oplevet at der bliver tændt romerlys?
« Svar #15: 02 Jan 2007, 03:21 »

dejlig Wink

men det godt nok mærmeligt at det kun er når jeg spiller i tyrkiet og rusland og sådan noget Peace (ironisk)

DanBertelsen
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 02 Jan 2007, 13:26 »

Det er sku da råddent hvis det ikke er tilskuere man kan se, men kun teksten, så er det da røv lige meget..! Om de f.eks. laver et flikflak efter en scoring, eller om de synger sange hvis man ikk kan høre det..

Metsu1
Manager

« Svar #17: 02 Jan 2007, 13:30 »

Det er sku da råddent hvis det ikke er tilskuere man kan se, men kun teksten, så er det da røv lige meget..! Om de f.eks. laver et flikflak efter en scoring, eller om de synger sange hvis man ikk kan høre det..

Flot første indlæg, dejligt med en positiv indstilling  Peace

Når man spiller FM ved man da på forhånd, at der ikke er tilskuere og at det hele er tekstbaseret, så jeg forstår ikke at folk er så overrasket over det. Det ville da være fedt, hvis man kunne gøre det mere levende, men det er jo hele programmet, man skal ind og programmere om, hvilket nok ikke er så lige til

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #18: 02 Jan 2007, 17:16 »

Flot første indlæg, dejligt med en positiv indstilling  Peace

Når man spiller FM ved man da på forhånd, at der ikke er tilskuere og at det hele er tekstbaseret, så jeg forstår ikke at folk er så overrasket over det. Det ville da være fedt, hvis man kunne gøre det mere levende, men det er jo hele programmet, man skal ind og programmere om, hvilket nok ikke er så lige til

De aggresive tendenser løftes lige en tand eller to.

Spillet skulle gerne stå meget "politisk" korrekt (bah), så der er næppe nogle chancer for man kommer til at se romerlys osv osv i fm

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 02 Jan 2007, 17:25 »

Så er det jo dejligt, ingen tvinger dig til at downloade den. Vel, smukke Dan...

Don Abramovich
Manager

« Svar #20: 02 Jan 2007, 17:27 »

Så er det jo dejligt, ingen tvinger dig til at downloade den. Vel, smukke Dan...
Thumbs Up Dén sad !

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 02 Jan 2007, 18:39 »

Heh, jeg må også ærligt indrømme at jeg troede at det var en slags grafikupdate, og derfor var det overraskende at læse denne tråd Smiley - Jeg var overrasket over at FmF's grafikercrew kunne lave noget så fedt som tilskuere på 2D banen, men der blev mine forventninger skruet ned på et normalt niveau igen Wink Rart med noget nyt tekst, men det ville nu være sjovere hvis det var grafisk, men det er jo, som der bliver sagt, noget nær umuligt.

For jer der er så forbandet skuffet, så lad da være med at downloade det Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 02 Jan 2007, 18:43 »

Hehe... crewet kan mange ting. Men ligefrem klister fans med romerlys og megafon ind i 2d... arghhh den klarer vi desværre ikke pt.  Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #23: 02 Jan 2007, 18:44 »

Nu skader kritik jo aldrig, og hvis Dan er skuffet, så er det da fint.

Vi beklager selvfølgelig, at vi på nuværende tidspunkt ikke kan servere noget i 2D, men der er nu også folk, der har glæde af tekstbeskederne, så jeg synes bestemt ikke, at det er ligegyldigt, Dan - selvom du måske ikke har glæde af det Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #24: 02 Jan 2007, 18:49 »

Heh, jeg må også ærligt indrømme at jeg troede at det var en slags grafikupdate, og derfor var det overraskende at læse denne tråd Smiley - Jeg var overrasket over at FmF's grafikercrew kunne lave noget så fedt som tilskuere på 2D banen, men der blev mine forventninger skruet ned på et normalt niveau igen Wink Rart med noget nyt tekst, men det ville nu være sjovere hvis det var grafisk, men det er jo, som der bliver sagt, noget nær umuligt.

For jer der er så forbandet skuffet, så lad da være med at downloade det Smiley

Der kunne laves tilskuere til FM06, og jeg tror også det er muligt til 07 - men det er ikke just fordi det er så pænt..

Her er f.eks Stamford Bridge. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 02 Jan 2007, 18:51 »

Der kunne laves tilskuere til FM06, og jeg tror også det er muligt til 07 - men det er ikke just fordi det er så pænt..

De duer vel også til 07? Har du et link til downloads? Smiley Nej, det er ikke specielt pænt, men så er det heller ikke værre. Det ligner jo en træningsbane, når der ikke er tilskuere Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chelidze90
Gæst

« Svar #26: 02 Jan 2007, 18:51 »

Så sidder man nok lige og disser Enzolis arbejde Peace Men det kunne måske laves pænere, men det er nok et hårdt arbejde Peace

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #27: 02 Jan 2007, 18:55 »

De duer vel også til 07? Har du et link til downloads? Smiley Nej, det er ikke specielt pænt, men så er det heller ikke værre. Det ligner jo en træningsbane, når der ikke er tilskuere Wink

Jeg aner overhovedet ikke om det virker, men du kan da kigge ind her:
http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php?showtopic=8644&st=0

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 02 Jan 2007, 19:01 »

Jeg aner overhovedet ikke om det virker, men du kan da kigge ind her:
http://www.sortitoutsi.net/forums/index.php?showtopic=8644&st=0

Kys

Chelidze, jeg regner i øvrigt med at du snart har noget klar til os Wink

Chelidze90
Gæst

« Svar #29: 02 Jan 2007, 19:07 »

Kys

Chelidze, jeg regner i øvrigt med at du snart har noget klar til os Wink

Jeg har da noget Arsenal stuff liggende, men ikke noget man kan bruge til specielt meget udover blogs og avatar Peace

Men noget stadium skal du nok vente længe på så Opstemt

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010