|
michaelk
|
|
Alle dejlige freaks/venner godt nytår. Og selvfølgelig husk og pas på jeres krop.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
KF
|
|
Jamen godt nytår til jer alle sammen, Danmarks herligste fm-spillere! Pas på nallerne og drik med måde... hahaha  Som taget ud af min mund! Godt nytår, drenge - og lad nu være med at vælte diverse ting, og gemme fishermanden for de andre... ikk arsenalistic?! 
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
GODT NYTÅR DRENGE (og piger hvis der er nogen)
Tak for mange fede timer her på siden i 2006. Gid der må komme endnu flere i 2007....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
Gæst
|
|
Godt nytår allesammen, jeg håber i allesammen får en fed aften og nat. Glæder mig til at se jer i 2007, men fingre og øjne intakt  Happy New Year !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
godt nytår og god hygge til jer allesammen!
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
Godt nytår alle samme. Hav en god aften.
Lige et idsnit af hva der er købt til den fest jeg skal til. (Vi er 8 mennesker):
24 Cult Shaker - 33cl 24 Bacardi Brezzer - 33cl 8 Flasker div. sprut + slanter. 2 ks. Tuborg 1 ks. Carlsberg. og selvfølgelig 5 flasker "Champagne" tror sku det er fulstændig ægte men mousserende vin er det i hvertfald. Ja og så skal der jo osse være 4 flasker Bailey.
MEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
godt nytår til alle freaksne og giv den nu gas med krudtet (men hold jeg fra det ulovlige)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Godt nytår alle samme. Hav en god aften.
Lige et idsnit af hva der er købt til den fest jeg skal til. (Vi er 8 mennesker):
24 Cult Shaker - 33cl 24 Bacardi Brezzer - 33cl 8 Flasker div. sprut + slanter. 2 ks. Tuborg 1 ks. Carlsberg. og selvfølgelig 5 flasker "Champagne" tror sku det er fulstændig ægte men mousserende vin er det i hvertfald. Ja og så skal der jo osse være 4 flasker Bailey.
MEN
Ja, der er jo ingen grund til at overdrive og blive fuld, vel?  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Alonso
|
|
Godt nytår allesammen. Jeg skal ligge herhjemme og føle mig ensom, mens jeg plejer min sygdom:(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Sur røv Alonso
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DrJones
Gæst
|
|
Ja, der er jo ingen grund til at overdrive og blive fuld, vel?  Kerm Kan godt se men tror nok osse der kommer en del mennesker forbi. Ellers tror jeg sku ik vi drikker ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire