|
molle
|
|
Jeg kan ikke få den der megapack til at du!!?? Jeg har lagt data filen ind og var overskrevet de gamle filer.. men det gider ikke du 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Dec 2006, 16:44 af molle »
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
så hjælp mig dog!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Ikk med den tone !. Der er jo nok ikk nogen der vil hjælpe dig når du bliver sur !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
tone?! det er skrift?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
labomb
|
|
Ved brug af en kommando, lyder det som om du befaler at du skal hjælpes lige NU og her. Ellers bliver du PISSED!! Det gider man så at sige ikke.. Prøv i stedet med: "Er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem" bla bla bla
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
tone?! det er skrift?
Nej men du mener det jo.! Tænk hvis jeg skrev sådan til dig ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Jeg tror det hele er en misforståelse... Det var ment i ironi. Jeg har lavet det om nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
så hjælp mig dog!
Det hedder "be om"..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freshy
|
|
øøh rimelig latterligt at diskutere så kan vi ik' bare få et svar jeg ved heller ik hvordan man gør hjælp tak ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Det hedder "be om"..
be om
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Det hedder "be om"..
 Ja os det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Men er der så nogen som kan hjælpè? 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Dec 2006, 16:50 af molle »
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Men er der så nogen som kan hjælpè?  Har du genstartet FM? Eller reloaded skinnet? Evt glemt at slå skin cache/brug udseende fra? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Har du genstartet FM? Eller reloaded skinnet? Evt glemt at slå skin cache/brug udseende fra?  har genstartet. Ved ikke hvor man reloader skinnet og har ikke pilllet ved noget cache/bug (hvor er den?)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
har genstartet. Ved ikke hvor man reloader skinnet og har ikke pilllet ved noget cache/bug (hvor er den?)
Okay, så behøves du ikke reloade skinnet hvis du har genstartet  Brug udseende / skin cache (afhængig af om du spiller på dansk eller engelsk), er inde i indstillinger under lyd. Hvis der er et flueben i brug udseende, så skal du fjerne det og genstarte spillet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|