home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(  (Læst 1957 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« : 28 Nov 2005, 15:21 »

Jeg tror jeg taler for alle AaB-fans når jeg siger at det er med sorg og tårer jeg tager mig til hjertet over dette: http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_teamnews=1&teamid=13&id=150714 . Græder
Martin Ericsson vil ikke forlænge, forståeligt nok. Effektiviteten på AaB's hold har jo været en stor mangel vare, endnu engang. Med Martin's kvaliteter er det klart at han skal til en større klub, men dette bliver et hårdt og stort tab for AaB, især hvis han skifter på free transfer.. Rasmus Würtz er sat i forbindelse med Olympipique Marseille, http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_teamnews=1&teamid=13&id=150439 , hvis AaB mister disse to bliver det et STORT tab på midtbanen.. Denne situation vi står i minder mig lidt om dengang Ståle Solbakken og Anders Andersson skiftede til henholdsvis FCK og Benfica.. :/
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #1: 28 Nov 2005, 17:08 »

Jeg tror jeg taler for alle AaB-fans når jeg siger at det er med sorg og tårer jeg tager mig til hjertet over dette: http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_teamnews=1&teamid=13&id=150714 . Græder
Martin Ericsson vil ikke forlænge, forståeligt nok. Effektiviteten på AaB's hold har jo været en stor mangel vare, endnu engang. Med Martin's kvaliteter er det klart at han skal til en større klub, men dette bliver et hårdt og stort tab for AaB, især hvis han skifter på free transfer.. Rasmus Würtz er sat i forbindelse med Olympipique Marseille, http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_teamnews=1&teamid=13&id=150439 , hvis AaB mister disse to bliver det et STORT tab på midtbanen.. Denne situation vi står i minder mig lidt om dengang Ståle Solbakken og Anders Andersson skiftede til henholdsvis FCK og Benfica.. :/

Det er klart, at når han ikke ønsker at forlænge, så skal AaB forsøge at få så mange penge som muligt for ham. Det samme med Würtz. Men det vil ruinere vores midtbane! Det er der ingen tvivl om. De to er jo nok grundstenene på holdet, så resultaterne vil måske blive endnu dårligere. Bortset fra hvis AaB kan hente en mere ledende profil end de to, for så tror jeg, at det kan blive endnu bedre Smiley
Logged

Aabrune
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #2: 28 Nov 2005, 17:48 »

Martin Ericsson er uden tvivl en vigtig spiller, men jeg tror og regner med at Lynge kan finde en lignende spiller på samme niveau. Rasmus Würtz erstattes af Augostinussen. Så har vi Bræmer og forhåbentlig en ny angriber i januar.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #3: 28 Nov 2005, 17:57 »

De to udgør sådan set stammen i det defensive og det offensive spil, så det er uden tvivl en bet for AaB, hvis de smutter.

...Ydermere, hvis klubben ikke får nogle transferpenge, så er der dømt røde tal i regnskabet.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #4: 28 Nov 2005, 19:33 »

Det ville selvfølgelig være en katastrofe hvis Aab ikke får penge for deres største salgs emne, så mon ikke han ryger til vinter..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #5: 28 Nov 2005, 21:19 »

Det ville selvfølgelig være en katastrofe hvis Aab ikke får penge for deres største salgs emne, så mon ikke han ryger til vinter..

Selvfølgelig vil det være en katastroge, specielt når man tænker hvilke bud, der har været på ham.

AaB har jo også nogle aktionærer, der skal have noget for deres investering.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #6: 29 Nov 2005, 10:07 »

Det ville selvfølgelig være en katastrofe hvis Aab ikke får penge for deres største salgs emne, så mon ikke han ryger til vinter..
1. Det er selvfølgelig forståetligt nok at så god en spiller IKKE gider at spille i AaB.. Og jeg vil æde min gamle hat på at de ikke kan få 12 mio. som Brøndby var klar til at give.. Fordi de har den der i baghånden: "Hvis I ikke accepterer, så tager vi ham gratis til sommer.." - jeg vil også have lov at sige, HVIS han skifter GRATIS til en dansk klub, så vil jeg have lov til at kalde ham et svin, for det mener jeg bare ikke at man kan gøre! Würtz skal vi nok få nogle penge for, helt sikkert!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #7: 29 Nov 2005, 11:01 »

Hvorfor er han et svin ? AaB kunne havde solgt ham i sommers men ville ikke... det kan aldrig blive hans problem at i dummede jer.

Hvorfor tror du i får noget for Wurtz ? de har udløb samtidigt...
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #8: 29 Nov 2005, 15:03 »

Hvorfor er han et svin ? AaB kunne havde solgt ham i sommers men ville ikke... det kan aldrig blive hans problem at i dummede jer.

Hvorfor tror du i får noget for Wurtz ? de har udløb samtidigt...

Det er jo først nu, han har meldt ud, at han ikke vil forlænge sin kontrakt Wink
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #9: 30 Nov 2005, 08:35 »

Det er jo først nu, han har meldt ud, at han ikke vil forlænge sin kontrakt Wink
Nemlig Wink Synes det er svinsk at AaB har betalt hans løn, sørget for han har det godt, og at han kommer videre til en større klub med flere penge, DERFOR synes jeg det er svinsk hvis han smutter gratis til en dansk klub.. Men, Würtz' kontrakt, er den ik til 2007? :/
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #10: 30 Nov 2005, 09:10 »

Nemlig Wink Synes det er svinsk at AaB har betalt hans løn, sørget for han har det godt, og at han kommer videre til en større klub med flere penge, DERFOR synes jeg det er svinsk hvis han smutter gratis til en dansk klub.. Men, Würtz' kontrakt, er den ik til 2007? :/

Dén snak skal du nok lige tage med Bosman og hans advokater.

Er sikker på, at AaB og mange andre klubber står bag dig  Grin
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Martin Ericsson, kommende fortid .. :(
« Svar #11: 30 Nov 2005, 09:35 »

Dén snak skal du nok lige tage med Bosman og hans advokater.

Er sikker på, at AaB og mange andre klubber står bag dig  Grin
Haha, jaaa. Men I/du må da give mig lidt ret?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010