home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM 2006 Patches
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM 2006 Patches  (Læst 2281 gange)
PaRo-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
FM 2006 Patches
« : 02 Okt 2005, 13:58 »

Får vi et nogenlunde bug frit spil eller skal vi vente 3 måneder før det er spilbart med 10 patchtes installeret?

Tror selv at vi får et nogenlunde bug frit spil, men kunne være nogle der havde hørt nogle rygter ude i byen  Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FM 2006 Patches
« Svar #1: 02 Okt 2005, 13:59 »

Får vi et nogenlunde bug frit spil eller skal vi vente 3 måneder før det er spilbart med 10 patchtes installeret?

Tror selv at vi får et nogenlunde bug frit spil, men kunne være nogle der havde hørt nogle rygter ude i byen  Wink

Et spil kan aldrig blive fejlfrit Opstemt
Så  tror man skal regne med nogle patches.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: FM 2006 Patches
« Svar #2: 02 Okt 2005, 14:00 »

Får vi et nogenlunde bug frit spil eller skal vi vente 3 måneder før det er spilbart med 10 patchtes installeret?

Tror selv at vi får et nogenlunde bug frit spil, men kunne være nogle der havde hørt nogle rygter ude i byen  Wink

Jeg tror den er næsten fejlfri, men der er altid nogle fejl Wink.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 Patches
« Svar #3: 02 Okt 2005, 14:02 »

Får vi et nogenlunde bug frit spil eller skal vi vente 3 måneder før det er spilbart med 10 patchtes installeret?

Tror selv at vi får et nogenlunde bug frit spil, men kunne være nogle der havde hørt nogle rygter ude i byen  Wink

Jeg er nogenlunde fortrøstningsfuld efter at have spillet med gold demoen. Men man ved jo aldrig.

Håber i hvert fald, at der kommer et brugbart spil på gaden og ikke et, som er fyldt med fejl, så Auri kaster indkastene direkte i eget net osv.  ticked off
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 Patches
« Svar #4: 02 Okt 2005, 14:07 »

tror altid der vil komme nogle patches, men som nogle også har nævnt, så ser det næsten fejlfrit ud, har kun opdaget nogle få fejl, så det er klasse. :-)
Er selv meget spændt på hvordan netspilsdelen er forbedret, hvis den er det.
Logged

PaRo-
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM 2006 Patches
« Svar #5: 02 Okt 2005, 14:10 »

Et spil kan aldrig blive fejlfrit Opstemt
Så  tror man skal regne med nogle patches.

Selvfølgelig er der altid fejl i et spil, og regner da også med et par patches. Men med SI har jo altid været helt ekstreme med bugs i sine spil.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 Patches
« Svar #6: 02 Okt 2005, 14:17 »

Selvfølgelig er der altid fejl i et spil, og regner da også med et par patches. Men med SI har jo altid været helt ekstreme med bugs i sine spil.

Ekstrem lige frem, det syns jeg nu ikke kan nævne mange med flere bugs, og si laver i det mindste patches, er der satme mange der ikke gør !
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2006 Patches
« Svar #7: 02 Okt 2005, 17:43 »

Selvfølgelig er der altid fejl i et spil, og regner da også med et par patches. Men med SI har jo altid været helt ekstreme med bugs i sine spil.

De bugs der har været, synes jeg generelt mest har været da de samarbejdede med Eidos, altså i CM serierne. Især CM4 husker vi alle som en kæmpe fiasko/katastrofe når det drejer sig om bugs. Men det virker som om SI har fået styr på det nu, og jeg forventer ikke mange patches til FM2006
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010