home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Madrid - tilbage på tronen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid - tilbage på tronen  (Læst 989 gange)
Theile
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Real Madrid - tilbage på tronen
« : 26 Dec 2006, 20:03 »

Capello sagde op
På et kort møde valgte Real Madrid i dag at meddele, at  den italienkse cheftræner Fabio Capello, der aldrig fik startet sin karriere i den spanske storklub er blevet erstattet med den noget yngre og mere uerfarne Casper Theilgaard fra Danmark.
Casper Theilgaard skal føre det nye Real Madrid hold tilbage til gamle tinder, der hvor holdet hører hjemme.

Casper Theilgaard ser frem til denne hårde opgave, men han er fortrøstningsfuld og udtaler til pressen "Jeg er sikker på jeg er den rette mand til dette job. Real Madrid har og vil altid være min klub, selvom jeg ikke har fået det største transferbudget mener jeg at jeg med de rette indkøb og justeringer i truppen allerede fra denne sæson af, kan gøre holdet til en magtfaktor på den europæiske scene. Jeg er slet ikke i tvivl om hvilke spillere der skal løfte dette hold, og jeg glæder mig til at se spillere som Beckham, Ramos og Raul være med til at gøre dette hold til det, det var engang. Jeg er ikke tilfreds før jeg ved denne sæsons afslutning har en titel eller to til at bygge videre på til næste sæson"

Da der kun godt og vel er blevet stillet 70 millioner til rådighed, er der ikke mulighed for de store ændringer i truppen, medmindre der bliver solgt godt ud. Dette ønsker Casper Theilgaard dog ikke, da han vil have en stamme på holdet, og den stamme mener han at den allerede befinder sig i Madrid. Den eneste spiller der bliver hentet er den unge Millán fra Colo Colo i Chile, han er kun 14 år gammel, og bliver derfor at finde på ungdomsholdet de næste par sæsoner.

Forberedelserne til første kamp mod Villereal forløb ganske godt uden nederlag i nogen af træningskampene, Casper Theilgaard måtte dog til denne kamp undvære Van Nistelroy, holdet stillede op med følgende spillere: Casillas, Cicinho, Ramos, Cannavaro, Carlos, Emerson, Beckham,Diarra,Guti, Raul og den nyoprykkede fra ungdomsholdet Alberto Bueno. Midtbanen består af en diamant, med Guti på toppen, Beckham og Diarra på kanterne, mens Emerson rydder op.
Kampen bliver vundet 2-0 ganske fortjent på mål af Bueno og Reyes som også fik sin debut, ligesom Ruben De la Red som er kommet fra b-truppen og lagde op til Reyes mål. Så Casper Theilgaard er kommet godt fra start som træner, og virker til at ville satse på unge talenter fra egne rækker, men holder det i kongeklubben, det må tiden vise.
Logged

Theile
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid - tilbage på tronen
« Svar #1: 27 Dec 2006, 20:46 »

Efter godt og vel et halvt år på posten som træner for en af verdens mest kendte klubber Real Madrid, er det tid for Casper Theilgaard at gøre status. Holdet ligger delt toer i ligaen, med 12 point op til Barcelona , dog med en kamp til gode, men det ser mere end svært ud med blot 14 kampe tilbage. I Champions Leauge er holdet nået til 1/8 delsfinalerne, hvor det møder Man Utd, det var dog med nød og næppe holdet kom hertil. Første kamp mod Manchester er vundet hjemme i Madrid med 2-1 efter to mål af Raul. Det er Raul, Nistelroy og Ronaldo der har scoret målene for klubben i denne sæson.

Klubben har også gjort et par spændende indkøb, da man har købt Nedved i Juventus og Figo i Inter til at styrke bredden på holdet i denne sæson, før det ventes at nogle nye stjerner vil komme til klubben og sammen med nogle unge spillere gøre kongeklubben utrolig stærk. Cassano er blevet solgt til Arsenal for 200 millioner, efter han aldrig slog igennem, og med disse penge er Christian Poulsen hentet til fra næste sæson af, for blot 75 millioner.
Spillere som Guti og Diarra har ikke slået igennem inde på den centrale midtbane, så der er for alvor brug for en med Poulsens kvaliteter.

I pokalturneringen er holdet nået frem til kvartfinalen, hvor det i første kamp delte hjemme mod Barcelona 1-1, og nu venter der en svær udekamp. Sæsonens højdepunkt kom dog mod Barcelona, hvor holdet efter at være bagud 3-1 kort inde i 2.halvleg på hjemmebane, vendte kampen til en sensational sejr på hele 6-3 hvor især Ronaldo viste sin klasse med et hattrick.
Logged

Theile
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid - tilbage på tronen
« Svar #2: 27 Dec 2006, 21:18 »

Man Utd blev slået 2-0 på Old Trafford efter en dårlig kamp, som der ikke rigtig var spænding i.
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid - tilbage på tronen
« Svar #3: 27 Dec 2006, 21:32 »

Fint. Men meget uoverskuelige updates
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid - tilbage på tronen
« Svar #4: 27 Dec 2006, 21:43 »

Lidt mere layout ville ikke skade.

Eks. Fed skrift, stor skrift, billeder osv..
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid - tilbage på tronen
« Svar #5: 28 Dec 2006, 00:28 »

Det skal nok blive godt. Man skal bare lige øve sig lidt. Sådan er det også med mig. Man lærer det ikke med det samme. Et godt råd er måske at skrive fx.
Capello sagde op!
  Det vil gøre det lidt mere overskuelig. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Theile
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid - tilbage på tronen
« Svar #6: 28 Dec 2006, 19:25 »

Hvordan skriver man stort og sådan?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010