home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Rang & Løn
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Rang & Løn  (Læst 15248 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rang & Løn
« Svar #15: 05 Jan 2007, 17:11 »

Højst besynderligt.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rang & Løn
« Svar #16: 05 Jan 2007, 17:15 »

Det undrer jeg mig også over.. Det ligger heller ikke under Diverse eller "kontofunktioner" i min profil.

Det står pt. sådan til, at vi har valgt at udelukke diverse profiler fra denne specielle funktioner. Visse personer så som crewet, Bademesteren, Gosser og Niels vil opdage en undermenu oppe under 'FMFreaks', som hedder 'tegnebrættet'. Chelidze90 har ikke lige været opmærksom på dette. Det beklager vi.

'Tegnebrættet' indeholder alle mulige planer om, hvordan vi ønsker FmFreaks.dk skal se ud i fremtiden. Vi har taget nogle brugere, som vi synes er indbegrebet af FmFreaks.dk med på råd - og her er I desværre ikke i blandt (hvilket I vel heller ikke på nogen måde forventede?).

Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

LosCules
Gæst
 
Sv: Rang & Løn
« Svar #17: 05 Jan 2007, 17:16 »

Hvis der er nogen, der ved hvor dette Tegnebræt er, så bedes de sende mig en Privat Meddelelse via. FmFreaks.dk!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rang & Løn
« Svar #18: 05 Jan 2007, 17:17 »

Det står pt. sådan til, at vi har valgt at udelukke diverse profiler fra denne specielle funktioner. Visse personer så som crewet, Bademesteren, Gosser og Niels vil opdage en undermenu oppe under 'FMFreaks', som hedder 'tegnebrættet'. Chelidze90 har ikke lige været opmærksom på dette. Det beklager vi.

'Tegnebrættet' indeholder alle mulige planer om, hvordan vi ønsker FmFreaks.dk skal se ud i fremtiden. Vi har taget nogle brugere, som vi synes er indbegrebet af FmFreaks.dk med på råd - og her er I desværre ikke i blandt (hvilket I vel heller ikke på nogen måde forventede?).

Puha, 2 alvorlige fejl fra FmF's ledelse, først at de ikke informerer om den nye funktion i de udvalgte profiler, og derefter at folk som Absalonsen og Zone 43, som er to af FmF's mest vigtige aktiver, ikke får tildelt funktionen. Jeg er så skuffet over jeres beslutning, at jeg har tænkt mig at konspirere mod siden, i samarbejde med nogle af de andre skuffede brugere, hvorefter vi starter en ny FM side, hvor Paint vil blive aktiveret for ALLE brugere.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst
 
Sv: Rang & Løn
« Svar #19: 05 Jan 2007, 17:19 »

Jeg ønsker en forklaring! Hvorfor er jeg ikke en del af denne plan?!

Hawk1nZ@ Jeg er klar til at udkæmpe krigen mod FmF!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rang & Løn
« Svar #20: 05 Jan 2007, 17:20 »

Puha, 2 alvorlige fejl fra FmF's ledelse, først at de ikke informerer om den nye funktion i de udvalgte profiler, og derefter at folk som Absalonsen og Zone 43, som er to af FmF's mest vigtige aktiver, ikke får tildelt funktionen. Jeg er så skuffet over jeres beslutning, at jeg har tænkt mig at konspirere mod siden, i samarbejde med nogle af de andre skuffede brugere, hvorefter vi starter en ny FM side, hvor Paint vil blive aktiveret for ALLE brugere.

Vi har ikke haft nogen trang til at informere brugere, som intet har at tilbyde siden, om denne nye funktion. Desuden frabader vi os, at du kommenterer på ledelsesstilen - du har haft din chance for at ændre den (og du skal stadigvæk være velkommen). De som den vedrører ved selvfølgelig besked - der i blandt Absalonsen og Zone43. Disse to har selvfølgelig adgang. Der er i dag udsendt et PB vedrørende dette.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rang & Løn
« Svar #21: 05 Jan 2007, 17:22 »

Vi har ikke haft nogen trang til at informere brugere, som intet har at tilbyde siden, om denne nye funktion. Desuden frabader vi os, at du kommenterer på ledelsesstilen - du har haft din chance for at ændre den (og du skal stadigvæk være velkommen). De som den vedrører ved selvfølgelig besked - der i blandt Absalonsen og Zone43. Disse to har selvfølgelig adgang. Der er i dag udsendt et PB vedrørende dette.

Hvis jeg havde haft chance for at ændre noget i ledelsen, havde det nok været dig KF Djævel - Jeg er sikker på at de andre skuffede brugere, som koldingenseren, AlexSN samt LosCules gerne vil være involveret i projekt Paint, og så skal jeg love dig for at FmF får konkurrence! Jeg regner derudover med at I ikke kan læse PB beskeder, eftersom det er vores eneste kommunikationsmidde l i vores nærtstående konspiration. Pas på FmFreaks!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rang & Løn
« Svar #22: 05 Jan 2007, 17:25 »

Hvis jeg havde haft chance for at ændre noget i ledelsen, havde det nok været dig KF Djævel - Jeg er sikker på at de andre skuffede brugere, som koldingenseren, AlexSN samt LosCules gerne vil være involveret i projekt Paint, og så skal jeg love dig for at FmF får konkurrence! Jeg regner derudover med at I ikke kan læse PB beskeder, eftersom det er vores eneste kommunikationsmidde l i vores nærtstående konspiration. Pas på FmFreaks!

Nu har vi aldrig på FmFreaks.dk været bange for konkurrence, hvorfor jeg ikke forstår, hvad vi skal passe på. Hvis vores brugere ender med, at bruge tiden på jeres fremtidige side, så er det vel fordi, I er bedre (og så ender vi der nok også selv Smiley. Konkurrence er sundt, og det gavner de nuværende sider.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Rang & Løn
« Svar #23: 05 Jan 2007, 17:26 »

Jeg er sikker på at tonen bliver en anden når FMPaint først går i luften...!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst
 
Sv: Rang & Løn
« Svar #24: 05 Jan 2007, 17:28 »

Når FMP starter, slutter FMF! En ny generation må tage over.. Jeg er ked af det!
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Rang & Løn
« Svar #25: 05 Jan 2007, 17:29 »

Jeg er sikker på at tonen bliver en anden når FMPaint først går i luften...!

Det vil jeg godt tillade mig at betvivle - anyway, held og lykke med projektet. Jeg håber, at du vil føle dig hjemme på din nye side, som du gjorde det på FmFreaks.dk. Der skal desuden også lyde et held og lykke med jeres crewmøder... Den må vel stå på 56 røde sodavand og 12 øl til dig?  funny
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

LosCules
Gæst
 
Sv: Rang & Løn
« Svar #26: 05 Jan 2007, 17:31 »

Don't underestimate the power of FMPaint..!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rang & Løn
« Svar #27: 05 Jan 2007, 17:33 »

FMpansys that is  funny

eller FMpampers Wink

(pampers som bleerne )
Logged

Go you Gunners!

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rang & Løn
« Svar #28: 05 Jan 2007, 17:38 »

Puha, 2 alvorlige fejl fra FmF's ledelse, først at de ikke informerer om den nye funktion i de udvalgte profiler, og derefter at folk som Absalonsen og Zone 43, som er to af FmF's mest vigtige aktiver, ikke får tildelt funktionen. Jeg er så skuffet over jeres beslutning, at jeg har tænkt mig at konspirere mod siden, i samarbejde med nogle af de andre skuffede brugere, hvorefter vi starter en ny FM side, hvor Paint vil blive aktiveret for ALLE brugere.

Jeg støtter med glæde FMpaint, da jeg åbenbart heller ikke har været fin nok til at få dette tegnebræt - Selvom jeg lige har forladt siden, burde jeg stadig have chancen for disse sjove ting. Men efter jeg har forladt siden er KF's magtliderlighed åbenbart trådt igennem. Jeg fornemmer allerede at de næste er ved at forlade crewet og så vil FMPaint virkelig slå ned på FmFreaks !
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rang & Løn
« Svar #29: 05 Jan 2007, 17:39 »

Jeg lidt forvirret Smiley Er man seriøse eller tager vi gas på hinanden? Peace
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010